Si acum ca am avansat mult cu santierul de la casa, am nevoie pe bani pentru incorporabile de calitate, sistem bun de incalzire...
O sa prezint o lista de preturi pentru piese si
daca strang interes pentru 3000e o dezmembrez. Daca nu, o mai tin.
Unele preturi sunt negociabile, va rog sa imi spuneti daca sar calul. Multumesc Sorinache pentru inspiratie si sprijin.
- caroserie S13 1989, inmatriculata, vopsita recent, interior eliminat, cusca sudata de catre Cioco din Alba, folie omologata, aripi evazate, ITP valabil 2015 - 2000 Euro
Ideal pentru project motorsport datorita rollcageului existent
- full conversie Sr20det de pe s14 din 1996 - 3000 Euro. Include:
Motor, cutie manuala short shifter, ambreiaj + volanta usoara Exedy stage 2, kit intercooler pt s13 cu sr20det de pe s14, radiator Koyo cu capac presiune mare, turbo T28 reconditionat integral (1500 Ron, turbo star srl bucuresti), thermostat nismo, Bujii ngk7, filtru aer apexi, fortune radiator samco negre, curele noi gates sua, filtru benzine mare de z32, Inlet pipe kit for T28 bottom mount turbo with OEM MAF BLACK (PoweredbyMax), 2 ceasuri EVDM tot PowerebyMax, arata temp si pres ulei, temp apa, presiune benzina, volti, carcasa tunel ventilator, instalatie electrica, ECU.
- Jante OZ ultraleggera, Matt graphite, et 37, 5x114,3, anvelope noi (diferite) 225/45R17 pe fata, anv 235/45R17 pe spate, uzate. Pot include alte 4 anvelope pt spate, diferite marimi. Pret 600 Euro.
- Jante antrenament 17, prindere 5x114,3 cu anvelope, 2 buc ca noi - 150 Euro.
- toba inox cap coada, final Japan cu silencer, suporti poliuretan noi - 250 Euro.
- frane 5x114,3 de pe S14, include master cilindru - 250 Euro. Placute spate noi, placuta fata bune, etrieri vopsiti cu Galben. Treci la 5 prezoane si vei avea acces la mai multe jante tari.
- distantieri 2 cm, aluminiu, simony racing, cu prezoane - 175 Euro. Noi au fost 300 Euro.
- suspensii competitie 750 euro.
- filtru aer apexi - 150 Euro.
- kit relocate filtru ulei cu 2 porturi pt senzori pres si ulei, furtun adevarat - 75 Euro.
- thermostat nismo - 60 Euro.
- pompa benzine walbro - 80 Euro.
- pompa benzine stock - 50 Euro.
- turbo T28 reconditionat integral la turboStar Bucuresti - 450 Euro. Doar reconditionarea m-a costat 1500 Ron.
- motorul chel, fara accesorii -750 Euro
- instalatie electrica, ECU de pe s14a adaptat pentru s13 - 350 E.
- cutie s14 cu short shifter - 300 Euro.
- ambreiaj exedy stage 2 - 350 EURO
- volanta usoara exedy stage 2 - 350 Euro
- sonda lambda - 75 Euro.
- pompa apa -100 Euro
- radiator Koyo s13 cu motor sr20det de pe s14.- 250 euro. Include capac presiune ridicata.
- kitul inter cooler prezentat mai sus - 250 euro. Este special pt s13 cu sr20det de pe s14
- vascocupla, elice, carcasa tunel - 200 Euro
- pompa servo - 130 euro.
- pompa apa - 100 euro
- curele gates sua - 60 euro. Cea pt AC este nefolosita.
- filtru benzine Z32 - 15 euro
- alternator - 130 euro
- electromotor - 130 euro
- pompa ulei - 125 euro
- fortune samco negre - s13 cu sr20det de pe s14 - 75 euro.
- ceasuri max evdm, cu senzori pres, temp, volti - 140 Euro buc, am 2 buc. Display oled.
Toate sunt noi, mai putin motorul, cutia, franele. Restul au mai putin de 500 km de cand sunt pe masina. Multe poze gasiti pe
jurnalul meu, cand le-am montat. Alte poze la cerere. Acum scriu de pe o tableta si e greu cu pozele si cu hiperlinkurile.
Nu ezitati sa cerere detalii. Peace!
Masina merge, se poate proba. Accept si schimburi, ideal pickup gen Toyota Hilux, Mitsubishi L200 sau chiar masina teren.