Quote:
Originally Posted by JDV
Cu gura spre inainte.
Si snorkelul nu este dedicat vietii de zi cu zi, ci doar momentelor cand te duci in offroad....unde mergi cu viteza mica, iar pericolul de a trage mizerie pe tub, este mai mic.
Ca multi de lene, sau ca sa para smecheri, merg cu snorkelul si pe ploaie si pe vant, si in oras si pe off road, asta e alt ceva. Aia e prostie.
|
Prietene, snorkelul nu e bradulet cu aroma de vanilie sa-l dai jos cand ai chef.
Sa montezi snorkelul faci o gaura-n aripa prin care-l "conectezi" la filtrul de aer.
1.Daca-l dai jos (sa nu pari smecher sau sa nu fii catalogat lenes) ramane o gaura-n aripa.
2. Prinderea snorkelului pe aripa se face pe interior in 4 suruburi, sa-l dai jos trebuie sa dai contraaripa jos sa ai acces la cele 4 suruburi.
3. In momentul in care montezi snorkelul se elimina "traseul" original cu ajutorul caruia motorul trage aer din zona farului stanga (de obicei).
Concluzie: ca sa dai snorkelul jos sa nu fii smecher sau sa nu fii lenes si sa nu fie prostie (in conceptia ta) ar trebui sa ai aripa de schimb, traseul original de schimb, etc.
Sper sa-ntelegi ca prostii sunt aberatiile expuse de tine nu faptul ca noi umblam cu snorkelul montat tot timpul.
Poza 1: gaura din aripa pentru montajul snorkelului
Poza 2: traseul original din spatele aripii (e vorba de Suzuki Vitara)