Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - PIESE, ACCESORII, CONSUMABILE, etc > Motoare

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-01-04, 18:20   #31
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.

Stiu ca multi n-or sa creada dar masina asta a facut BMW-uri 323 si 325-uri, Ford Puma, si altele.
MOTOR : transversal, 4 cilindri in linie, alezaj+cursa 82,7/91 mm, raport de compresie 8,8:1, 122 cp (90 kw) la 5500 rpm, cuplu maxim 16,4 kgfm la 4500 rpm, 3 supape /cilindru, injectie electronica PGM-Fi (Programmed Fuel Injection)
CUTIE : 5 trepte, asista servo-directia
FRANE : cu disc pe 4 roti, discuri ventilate pe puntea fata
DIMENSIUNI : lungime 4,33, latime 1,68, inaltmie 1,33, ampatament 2,6, ecartament 1,48/1,47.
DETALII : 3 usi, faruri excamotabile, trapa/geamuri/oglinzi electrice, ABS pe 4 roti, jante aliaj, anvelope sport 205 R 13, consum 5,9/7,8/9,3l/100 km., acceleratie 0-100 km/h in 8,2 s.
Incluse in pret multe piese originale.
2500$ discutabil.


Mai am si un motor de la acelasi tip de masina de 122 c.p.
300$
Hondarul is offline  
Old 20-01-04, 18:20   #32
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.

Stiu ca multi n-or sa creada dar masina asta a facut BMW-uri 323 si 325-uri, Ford Puma, si altele.
MOTOR : transversal, 4 cilindri in linie, alezaj+cursa 82,7/91 mm, raport de compresie 8,8:1, 122 cp (90 kw) la 5500 rpm, cuplu maxim 16,4 kgfm la 4500 rpm, 3 supape /cilindru, injectie electronica PGM-Fi (Programmed Fuel Injection)
CUTIE : 5 trepte, asista servo-directia
FRANE : cu disc pe 4 roti, discuri ventilate pe puntea fata
DIMENSIUNI : lungime 4,33, latime 1,68, inaltmie 1,33, ampatament 2,6, ecartament 1,48/1,47.
DETALII : 3 usi, faruri excamotabile, trapa/geamuri/oglinzi electrice, ABS pe 4 roti, jante aliaj, anvelope sport 205 R 13, consum 5,9/7,8/9,3l/100 km., acceleratie 0-100 km/h in 8,2 s.
Incluse in pret multe piese originale.
2500$ discutabil.


Mai am si un motor de la acelasi tip de masina de 122 c.p.
300$
Hondarul is offline  
Old 20-01-04, 19:09   #33
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

325-uri cam greu de crezut, hmmm... Zi si tu anul, da mai multe detalii, poze etc. Ce defecte are, reparatii mai importante, nr de kilometri etc.
GSi is offline  
Old 20-01-04, 19:09   #34
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

325-uri cam greu de crezut, hmmm... Zi si tu anul, da mai multe detalii, poze etc. Ce defecte are, reparatii mai importante, nr de kilometri etc.
GSi is offline  
Old 20-01-04, 21:19   #35
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Tu esti ala care care are ceva cu mine...
Oricum, eu sunt fan GSI, asa ca nu-ti mai zic nimic.
Masina e din '86, nu a fost lovita, deci reparata niciodata, are 130.000 km si nu mananca gram de ulei. Am uitat sa zic ca a fost la Privighetorilor acum vreo 2 ani cu un Scorpio V6 de 2.9 parca. Si Hondica l-a lucrat pe baiat cu vreo doua lungimi de masina. Are si cutia care are rapoarte super scurte. Si eu am una la fel dar e pe carburator bicameral.
Daca vrei poti s-o vezi la intersectia Delea Noua cu Agricultorilor parca, ma rog, o strada paralela cu Calarasi, langa o spalatorie auto.
Hondarul is offline  
Old 20-01-04, 21:19   #36
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Tu esti ala care care are ceva cu mine...
Oricum, eu sunt fan GSI, asa ca nu-ti mai zic nimic.
Masina e din '86, nu a fost lovita, deci reparata niciodata, are 130.000 km si nu mananca gram de ulei. Am uitat sa zic ca a fost la Privighetorilor acum vreo 2 ani cu un Scorpio V6 de 2.9 parca. Si Hondica l-a lucrat pe baiat cu vreo doua lungimi de masina. Are si cutia care are rapoarte super scurte. Si eu am una la fel dar e pe carburator bicameral.
Daca vrei poti s-o vezi la intersectia Delea Noua cu Agricultorilor parca, ma rog, o strada paralela cu Calarasi, langa o spalatorie auto.
Hondarul is offline  
Old 20-01-04, 21:28   #37
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

N-am nimic cu tine, da' pe topicul celalalt depasisesi putin masura, din pct meu de vedere.
Cu Scorpio te cred, ca are 150 de cai si 1500 de kile , dar la 325 raman reticent... in fine, si eu am dat-o unui 535 automat in anumite conditii, dar daca era la liniuta ma rupea.
Masinuta e interesanta, mie intotdeauna mi-au placut japonezele, dar nu's prea populare la noi in tara si imi e teama ca piesele se gasesc cam greu si-s scumpe. intrebam mai mult de curiozitate, ca eu tot Opel mi-as lua .

PS: Pe bune n-am nimic cu tine ...
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline  
Old 20-01-04, 21:28   #38
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

N-am nimic cu tine, da' pe topicul celalalt depasisesi putin masura, din pct meu de vedere.
Cu Scorpio te cred, ca are 150 de cai si 1500 de kile , dar la 325 raman reticent... in fine, si eu am dat-o unui 535 automat in anumite conditii, dar daca era la liniuta ma rupea.
Masinuta e interesanta, mie intotdeauna mi-au placut japonezele, dar nu's prea populare la noi in tara si imi e teama ca piesele se gasesc cam greu si-s scumpe. intrebam mai mult de curiozitate, ca eu tot Opel mi-as lua .

PS: Pe bune n-am nimic cu tine ...
GSi is offline  
Old 20-01-04, 23:48   #39
xyz

Stage 2
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 27
Default Re: Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.

[quote=\"Hondarul\"
2500$ discutabil.
[/quote]


daca mai tai un zero,mai discutam.
xyz is offline  
Old 20-01-04, 23:48   #40
xyz

Stage 2
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 27
Default Re: Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.

[quote=\"Hondarul\"
2500$ discutabil.
[/quote]


daca mai tai un zero,mai discutam.
xyz is offline  
Old 21-01-04, 05:36   #41
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

cand Honda ta din 86 o sa \"faca\" 325-uri......si eu o sa bat Ferrari......ca sa nu mai zic de cele 8.2 secunde la suta care e dea dreptul aberant......sau poate ai facut niste weight reduction si are 600kg acuma.....ca sa nu mai vorbim de consumul care e demn de un diesel nu alta......

ce-mi place ca la inceput cand ai prezentato ai zis ca are 115 cp(sau 112), acuma a trecut a 122.....ai modificato tu probabil......


estei sigur ca are ABS......cred ca deabea S-class avea ABS p'atunci si-mi zici ca Honda ta are si ea......poate, dar greu de crezut.....
pimp_lex is offline  
Old 21-01-04, 08:37   #42
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

..hmm..cu 122 cai faci suta in 8,2 sec ?!?! \"pai e bine domne' n-am ce zice\"...inseamna ca daca dai jos banchetele, roata de rezerva, scaunu din dreapta, cricu + altele.... si ai 2L de benzina in rezervor, FARA INDOIALA ca scoti 7,0 sec sau mai bine !
...\"e bine domne' n-am ce zice\" dar prin analogie un 325 ar insemna ca trebuie sa scoata 4.0 sec la suta ceea ce ar insemna ca e F50Modena! iar cielo la 85 cai ar trebui sa faca suta in 20 sec...si dacia intr-un minut


.... ceva nu se leaga aici....ori am eu ABS la dacie pe 4 roti si pe aia de rezerva si 8 Airbaguri in scaune si nu stiu de ele, ori iti place sa umbli cu fofarlica


PS Nici eu n-am nimic cu tine.
__________________
tractor u650 cu tempomat
B12ZMD is offline  
Old 21-01-04, 08:37   #43
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

..hmm..cu 122 cai faci suta in 8,2 sec ?!?! \"pai e bine domne' n-am ce zice\"...inseamna ca daca dai jos banchetele, roata de rezerva, scaunu din dreapta, cricu + altele.... si ai 2L de benzina in rezervor, FARA INDOIALA ca scoti 7,0 sec sau mai bine !
...\"e bine domne' n-am ce zice\" dar prin analogie un 325 ar insemna ca trebuie sa scoata 4.0 sec la suta ceea ce ar insemna ca e F50Modena! iar cielo la 85 cai ar trebui sa faca suta in 20 sec...si dacia intr-un minut


.... ceva nu se leaga aici....ori am eu ABS la dacie pe 4 roti si pe aia de rezerva si 8 Airbaguri in scaune si nu stiu de ele, ori iti place sa umbli cu fofarlica


PS Nici eu n-am nimic cu tine.
B12ZMD is offline  
Old 21-01-04, 08:54   #44
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Hai ca m-am documentat putin, e vorba de Honda Accord 2.0 EX (EX e nivelul de echipare, modelul e Accord) si sunt disponibile urmatoarele motoare cu PGM-FI in perioada aia (de fapt 1986 e primul an cand s-a fabricat Accord):

BS 110@5800 SOHC 12V 2.0
A20A3 120@5800 SOHC 12V 2.0
A20A3 122@5800 SOHC 12V 2.0
B20A 160@6300 DOHC 16V 2.0

Deci pimp, exista motorul de 122CP .

Despre greutate n-am gasit nimic, dar pentru 0-100 in 8.2 ar trebui sa aiba vreo 800Kg ... nu contest nimic din ce spune Hondarul, in afara de treaba cu BMW-urile .. un 325 face 8.3 pana la suta, dar mai departe se schimba situatia. Probabil la 100kmh Honda e in a 3-a iar ursuletul intr-a 2-a... normal ca mai departe castiga BMW-ul. In fine, e posibil sa aiba dreptate si Hondarul daca masina are intr-adevar 800Kg, o las asa cum a cazut.
GSi is offline  
Old 21-01-04, 08:54   #45
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Hai ca m-am documentat putin, e vorba de Honda Accord 2.0 EX (EX e nivelul de echipare, modelul e Accord) si sunt disponibile urmatoarele motoare cu PGM-FI in perioada aia (de fapt 1986 e primul an cand s-a fabricat Accord):

BS 110@5800 SOHC 12V 2.0
A20A3 120@5800 SOHC 12V 2.0
A20A3 122@5800 SOHC 12V 2.0
B20A 160@6300 DOHC 16V 2.0

Deci pimp, exista motorul de 122CP .

Despre greutate n-am gasit nimic, dar pentru 0-100 in 8.2 ar trebui sa aiba vreo 800Kg ... nu contest nimic din ce spune Hondarul, in afara de treaba cu BMW-urile .. un 325 face 8.3 pana la suta, dar mai departe se schimba situatia. Probabil la 100kmh Honda e in a 3-a iar ursuletul intr-a 2-a... normal ca mai departe castiga BMW-ul. In fine, e posibil sa aiba dreptate si Hondarul daca masina are intr-adevar 800Kg, o las asa cum a cazut.
GSi is offline  
Closed Thread


- Copyright 2024 4Tuning -