20-01-04, 18:20
|
#1
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.
Stiu ca multi n-or sa creada dar masina asta a facut BMW-uri 323 si 325-uri, Ford Puma, si altele.
MOTOR : transversal, 4 cilindri in linie, alezaj+cursa 82,7/91 mm, raport de compresie 8,8:1, 122 cp (90 kw) la 5500 rpm, cuplu maxim 16,4 kgfm la 4500 rpm, 3 supape /cilindru, injectie electronica PGM-Fi (Programmed Fuel Injection)
CUTIE : 5 trepte, asista servo-directia
FRANE : cu disc pe 4 roti, discuri ventilate pe puntea fata
DIMENSIUNI : lungime 4,33, latime 1,68, inaltmie 1,33, ampatament 2,6, ecartament 1,48/1,47.
DETALII : 3 usi, faruri excamotabile, trapa/geamuri/oglinzi electrice, ABS pe 4 roti, jante aliaj, anvelope sport 205 R 13, consum 5,9/7,8/9,3l/100 km., acceleratie 0-100 km/h in 8,2 s.
Incluse in pret multe piese originale.
2500$ discutabil.
Mai am si un motor de la acelasi tip de masina de 122 c.p.
300$
|
|
|
20-01-04, 18:20
|
#2
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.
Stiu ca multi n-or sa creada dar masina asta a facut BMW-uri 323 si 325-uri, Ford Puma, si altele.
MOTOR : transversal, 4 cilindri in linie, alezaj+cursa 82,7/91 mm, raport de compresie 8,8:1, 122 cp (90 kw) la 5500 rpm, cuplu maxim 16,4 kgfm la 4500 rpm, 3 supape /cilindru, injectie electronica PGM-Fi (Programmed Fuel Injection)
CUTIE : 5 trepte, asista servo-directia
FRANE : cu disc pe 4 roti, discuri ventilate pe puntea fata
DIMENSIUNI : lungime 4,33, latime 1,68, inaltmie 1,33, ampatament 2,6, ecartament 1,48/1,47.
DETALII : 3 usi, faruri excamotabile, trapa/geamuri/oglinzi electrice, ABS pe 4 roti, jante aliaj, anvelope sport 205 R 13, consum 5,9/7,8/9,3l/100 km., acceleratie 0-100 km/h in 8,2 s.
Incluse in pret multe piese originale.
2500$ discutabil.
Mai am si un motor de la acelasi tip de masina de 122 c.p.
300$
|
|
|
20-01-04, 19:09
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
325-uri cam greu de crezut, hmmm... Zi si tu anul, da mai multe detalii, poze etc. Ce defecte are, reparatii mai importante, nr de kilometri etc.
|
|
|
20-01-04, 19:09
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
325-uri cam greu de crezut, hmmm... Zi si tu anul, da mai multe detalii, poze etc. Ce defecte are, reparatii mai importante, nr de kilometri etc.
|
|
|
20-01-04, 21:19
|
#5
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Tu esti ala care care are ceva cu mine...
Oricum, eu sunt fan GSI, asa ca nu-ti mai zic nimic.
Masina e din '86, nu a fost lovita, deci reparata niciodata, are 130.000 km si nu mananca gram de ulei. Am uitat sa zic ca a fost la Privighetorilor acum vreo 2 ani cu un Scorpio V6 de 2.9 parca. Si Hondica l-a lucrat pe baiat cu vreo doua lungimi de masina. Are si cutia care are rapoarte super scurte. Si eu am una la fel dar e pe carburator bicameral.
Daca vrei poti s-o vezi la intersectia Delea Noua cu Agricultorilor parca, ma rog, o strada paralela cu Calarasi, langa o spalatorie auto.
|
|
|
20-01-04, 21:19
|
#6
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Tu esti ala care care are ceva cu mine...
Oricum, eu sunt fan GSI, asa ca nu-ti mai zic nimic.
Masina e din '86, nu a fost lovita, deci reparata niciodata, are 130.000 km si nu mananca gram de ulei. Am uitat sa zic ca a fost la Privighetorilor acum vreo 2 ani cu un Scorpio V6 de 2.9 parca. Si Hondica l-a lucrat pe baiat cu vreo doua lungimi de masina. Are si cutia care are rapoarte super scurte. Si eu am una la fel dar e pe carburator bicameral.
Daca vrei poti s-o vezi la intersectia Delea Noua cu Agricultorilor parca, ma rog, o strada paralela cu Calarasi, langa o spalatorie auto.
|
|
|
20-01-04, 21:28
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
N-am nimic cu tine, da' pe topicul celalalt depasisesi putin masura, din pct meu de vedere.
Cu Scorpio te cred, ca are 150 de cai si 1500 de kile , dar la 325 raman reticent... in fine, si eu am dat-o unui 535 automat in anumite conditii, dar daca era la liniuta ma rupea.
Masinuta e interesanta, mie intotdeauna mi-au placut japonezele, dar nu's prea populare la noi in tara si imi e teama ca piesele se gasesc cam greu si-s scumpe. intrebam mai mult de curiozitate, ca eu tot Opel mi-as lua .
PS: Pe bune n-am nimic cu tine ...
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
20-01-04, 21:28
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
N-am nimic cu tine, da' pe topicul celalalt depasisesi putin masura, din pct meu de vedere.
Cu Scorpio te cred, ca are 150 de cai si 1500 de kile , dar la 325 raman reticent... in fine, si eu am dat-o unui 535 automat in anumite conditii, dar daca era la liniuta ma rupea.
Masinuta e interesanta, mie intotdeauna mi-au placut japonezele, dar nu's prea populare la noi in tara si imi e teama ca piesele se gasesc cam greu si-s scumpe. intrebam mai mult de curiozitate, ca eu tot Opel mi-as lua .
PS: Pe bune n-am nimic cu tine ...
|
|
|
20-01-04, 23:48
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 27
|
Re: Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.
[quote=\"Hondarul\"
2500$ discutabil.
[/quote]
daca mai tai un zero,mai discutam.
|
|
|
20-01-04, 23:48
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 27
|
Re: Vand Honda EX2.0i si motor Honda 122 C.P.
[quote=\"Hondarul\"
2500$ discutabil.
[/quote]
daca mai tai un zero,mai discutam.
|
|
|
21-01-04, 05:36
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
cand Honda ta din 86 o sa \"faca\" 325-uri......si eu o sa bat Ferrari......ca sa nu mai zic de cele 8.2 secunde la suta care e dea dreptul aberant......sau poate ai facut niste weight reduction si are 600kg acuma.....ca sa nu mai vorbim de consumul care e demn de un diesel nu alta......
ce-mi place ca la inceput cand ai prezentato ai zis ca are 115 cp(sau 112), acuma a trecut a 122.....ai modificato tu probabil......
estei sigur ca are ABS......cred ca deabea S-class avea ABS p'atunci si-mi zici ca Honda ta are si ea......poate, dar greu de crezut.....
|
|
|
21-01-04, 05:36
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
cand Honda ta din 86 o sa \"faca\" 325-uri......si eu o sa bat Ferrari......ca sa nu mai zic de cele 8.2 secunde la suta care e dea dreptul aberant......sau poate ai facut niste weight reduction si are 600kg acuma.....ca sa nu mai vorbim de consumul care e demn de un diesel nu alta......
ce-mi place ca la inceput cand ai prezentato ai zis ca are 115 cp(sau 112), acuma a trecut a 122.....ai modificato tu probabil......
estei sigur ca are ABS......cred ca deabea S-class avea ABS p'atunci si-mi zici ca Honda ta are si ea......poate, dar greu de crezut.....
|
|
|
21-01-04, 08:37
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
..hmm..cu 122 cai faci suta in 8,2 sec ?!?! \"pai e bine domne' n-am ce zice\"...inseamna ca daca dai jos banchetele, roata de rezerva, scaunu din dreapta, cricu + altele.... si ai 2L de benzina in rezervor, FARA INDOIALA ca scoti 7,0 sec sau mai bine !
...\"e bine domne' n-am ce zice\" dar prin analogie un 325 ar insemna ca trebuie sa scoata 4.0 sec la suta ceea ce ar insemna ca e F50Modena! iar cielo la 85 cai ar trebui sa faca suta in 20 sec...si dacia intr-un minut
.... ceva nu se leaga aici....ori am eu ABS la dacie pe 4 roti si pe aia de rezerva si 8 Airbaguri in scaune si nu stiu de ele, ori iti place sa umbli cu fofarlica
PS Nici eu n-am nimic cu tine.
__________________
tractor u650 cu tempomat
|
|
|
21-01-04, 08:37
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
..hmm..cu 122 cai faci suta in 8,2 sec ?!?! \"pai e bine domne' n-am ce zice\"...inseamna ca daca dai jos banchetele, roata de rezerva, scaunu din dreapta, cricu + altele.... si ai 2L de benzina in rezervor, FARA INDOIALA ca scoti 7,0 sec sau mai bine !
...\"e bine domne' n-am ce zice\" dar prin analogie un 325 ar insemna ca trebuie sa scoata 4.0 sec la suta ceea ce ar insemna ca e F50Modena! iar cielo la 85 cai ar trebui sa faca suta in 20 sec...si dacia intr-un minut
.... ceva nu se leaga aici....ori am eu ABS la dacie pe 4 roti si pe aia de rezerva si 8 Airbaguri in scaune si nu stiu de ele, ori iti place sa umbli cu fofarlica
PS Nici eu n-am nimic cu tine.
|
|
|
21-01-04, 08:54
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Hai ca m-am documentat putin, e vorba de Honda Accord 2.0 EX (EX e nivelul de echipare, modelul e Accord) si sunt disponibile urmatoarele motoare cu PGM-FI in perioada aia (de fapt 1986 e primul an cand s-a fabricat Accord):
BS 110@5800 SOHC 12V 2.0
A20A3 120@5800 SOHC 12V 2.0
A20A3 122@5800 SOHC 12V 2.0
B20A 160@6300 DOHC 16V 2.0
Deci pimp, exista motorul de 122CP .
Despre greutate n-am gasit nimic, dar pentru 0-100 in 8.2 ar trebui sa aiba vreo 800Kg ... nu contest nimic din ce spune Hondarul, in afara de treaba cu BMW-urile .. un 325 face 8.3 pana la suta, dar mai departe se schimba situatia. Probabil la 100kmh Honda e in a 3-a iar ursuletul intr-a 2-a... normal ca mai departe castiga BMW-ul. In fine, e posibil sa aiba dreptate si Hondarul daca masina are intr-adevar 800Kg, o las asa cum a cazut.
|
|
|
|
|