Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > Curse necatalogate

Curse necatalogate Arhiva curselor care au avut loc inainte de mai 2004

Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-04, 22:18   #91
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

22 de ani,mersi de intrebare.Nu mi-am montat plug pe masina daca asta intrebi.
Frate,nu tre' sa te ataci.Eu am avut la LR,prima etapa la timisoara masina care avea pe talon motor de 2,3 136cp.De fapt pe masina aveam montat un 2,8 185cp.M-am bagat la grupa D desi nu ma controla nimeni daca ma bagam la C.
Am concurat cu o masina de varsta mea.(1982)
Ideea este ca daca regulamentul zice: grupa D:160-200cp acolo m-am bagat.De concurat puteam sa concurez si sa ma si inscriu la C si poate o si castigam,de acord?
Daca tu zici ca masina ta are~190cp,nu era corect sa te inscrii la D?Ca ai concurat si cu masini de grupa D la libere,ok.Dar tu te-ai inscris la C.
Gata,nu mai am nimic sa-ti zic.
__________________
Pc games don't affect kids;if Pac-Man affected us as kids,we'd all be running
around in dark rooms, eat magic pills and listen to electronic music
Ova is offline   Reply With Quote
Old 08-06-04, 22:50   #92
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

Pt. Hondaru':
1.Nu sta nimeni si foarte rau face.
3.Daca tu m-ai corectat(cip si nu \"chip\" cum am scris eu)atunci tradu in RO si Tuning.
4.Clar!
5.Ideea era,dupa cum i-am scris si lui Akimoto ca fiecare,in functie de ce putere are masina in acel moment(si ma refer la puterea ei din momentul respectiv),indiferent ca are montate pe doar filtru aer,chip,sa nu mai vorbim de tobe ilegale pe strada(Ex.Supersprint fara catalizator) trebuie sa se inscrie la grupa respectiva.
Cred ca esti de acord ca tot ansamblul asta de componente aduce o crestere semnificativa de performanta.
Daca baietii merg la LR pt. premii si nu dau valorile corecte ale motoarelor sau trebuie sa stea cineva sa masoare puterea la fiecare in parte pentru ca nu sunt corecti atunci ce rost mai are LR?
Eu cred ca LR se bazeaza pe distractie,adrenalina,impresii,cunostinte noi.
End.
Ova is offline   Reply With Quote
Old 08-06-04, 23:07   #93
yonutz

Stage 2
 
yonutz's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 73
Default

iti dau drepatte ova fi rau
yonutz is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 09:07   #94
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Tuning = modificare, in orice dictionar EN-RO.

Dar ti-am mai zis, sunt niste reguli pe care Akimoto nu le incalca, spre deosebire de altii... Daca avea alde turbo sau NOS, mai ziceam sa sari asa.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 10:35   #95
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

Atunci spune-i modificare a cipului.(Ori le traduci pe amandoua ori nici unul,daca tot ai tinut sa ma corectezi)
Tu ori esti mare admirator ori prieten cu Akimoto asta,parca nu vrei sa intelegi ce-ti spun.
Whatever
Ova is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 13:04   #96
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Nici una nici alta, dar tu se vede ca nu intelegi.

Si cei din grupa D, la care zici tu sa se bage, au aceleasi modificari pe care le are si Akimoto. Asa ca cei de la D ar trebui sa fie E, si tot asa.

Dar nu cred sa intelegi asta...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 13:46   #97
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

Tocmai de aceea am zis ca fiecarui concurent sa-i fie masurata puterea motorului.
Baiatul cu Honda Prelude este din Timisoara,da ?Eu am facut referire la cursa din Timisoara.Nu stiu daca stii ce masini au concurat la grupa D despre care tu zici ca ar fi trebuit sa intre la grupa E.Majoritatea au fost masini fabricate inainte de 1990.Tu crezi ca baietii astia isi permit modificari din astea la motor?
Majoritatea au venit de pe strada direct la raliu.
Ova is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 15:23   #98
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

mai ova, omul care facea inscrierile m-a bagat la GRUPA C pentru ca asa scrie in talon si nu am nici o modificare mentionata in regulamentul legal racing, deci masina mea e DE GRUPA C.
inca ceva, NU M-AM DAT LA LIBERE CU AIA DE LA D, M-AM INSCRIS LA D(am platit de doua ori taxa)

cam cum ar trebui sa se desfasoare concursul asta in viziunea ta ? ar trebui sa vina cu un dyno mobil si sa masoare puterea la toate masinile care se dau ?

si mai lasa vrajeala cu baietii care saracii vin cu masini vechi si n-au bani sa le modifice, uite cateva masini care au fost la D: OPEL SPEEDSTER, BMW 330Ci, HYUNDAI COUPE V6, BMW 325i, LANCIA DELTA 2.0 TURBO, HONDA ACCORD 2.4 VTEC, MERCEDES C200 KOMPRESSOR, NISSAN 300ZX etc.
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 16:36   #99
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

Sa ma ierti te rog daca nu am fost destul de precis.Eu am facut referire la cursa de anul trecut.Si cred ca singura masina mai scumpa dintre cele de la grupa D a fost Octavia RS 1,8T 180cp.
Ova is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 20:21   #100
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Pai stai putin OVA ca nu mai inteleg...

Care mai este esenta tuningului daca vine organizatorul cu Dyno si afla puterea reala a masinii ??? Ajungem sa ne bazam pe procentajul ala mic pe care-l are dexteritatea soferului ??? Si ne scoatem farurile de la masina sa fie mai aerodinamica ???

Chiar, tu cum vezi cursele desfasurandu-se ???
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 21:44   #101
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

care avea modificari din lista lu' akimoto..ia zi si mie..poate Lancia da aia cu tot cu modificari avea 200...in rest cine avea masian modificata ? Hyundai-u ......sa fim seriosi...330 ?...hai ma...sau Octavia era modificata....de abia a mers la raliu(cam incet pt.catzi cai are ea)...hai ma termina cu prostiile si te rog frumos revino-ti..da?


si sa zicem ca aveau unele cate uin cip(SA ZICEM) ceva dar nu depaseau majoritatea 200cp pe cand Akimoto are 190 deci cam aceeasi putere ca si aia de la D....

hai ba ca parca suntem niste oameni prosti lasati-o balta....Hondare te rog eu FRUMOS nu mai pune nici un mesaj despre ASTA ok ?
cioli17 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-04, 10:46   #102
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Roger zat sefu' !!!!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 10-06-04, 15:59   #103
mara

Stage 4
 
mara's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
Default

Toti te enerveaza? Sau un anume Cielo?!
mara is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 09:50   #104
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

da cioli, si lancia si hyundaiu au ceva modificari... lancia are evacuarea si admisia skimbate plus un pic de presiune in turbo; hyundaiul are cold air intake, cip de 16cp, rampa de benzina, regulator de benzina, fise si bujii.
deci, parerea mea, NU MAI VORBITI DIN AUZITE....
\"Hyundai-u ......sa fim seriosi\".....da prietene cioli...Hyundaiu; asa ca lasa-l in pace pe Hondar, ca nu el este cel care nu stie ce vorbeste
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 22:41   #105
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

roger zat' sefu !!hahahahahah

ps iarta-ma daca ti-am suparat prietenul......(hahahah)
cioli17 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -