Quote:
am avut motor de opel 2000 8valve 115cp si i-am pus cip=20cp,axa=30cp,tobe=30cp,postoane=25cp,supape marite=15cp,volanta=30cp,vibrochen+biele titan=30cp,regulator presiune benzina=10cp,si acum sunt fericitul posesor al unui motor de 335cp!!!
|
Aoleu, nenea, respect pt tuningu tau, dar exista niste probleme care trebuiesc dezbatute in afirmatia ta:
- adunarea aia nu-i cam gresita? pai 20+30=50+30+25=105+15=120+30=150+30+10=190+115 cai stock=305cp, cam departisor de 335...
- ai facut vreu dyno test ceva? nu de alta dar 30cp din tobe la un asemenea motor e cam SF, deabia daca storci atat cu o evacuare Supersprint la un Sti!!!!Adica TOATA evacuarea, inclusiv suflanta....iar cip tuningul l-ai facut dupa toate modificarile astea sau inainte? Ca 20cp dintr-un 8valve 115 cai e cam exagerat.
Nush, no offense, dar poate ma lamuresti si pe mine, eu cel putin sunt bulversat...Pai Sebi cu Cielo cica a ajuns, zice el, cam la 230-240cp dintr-un SFi 2,0 16v 150cp...fara turbo...si vad ca tu n-ai mentionat turbo...Curios, zic eu...F curios.