Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > Curse necatalogate

Curse necatalogate Arhiva curselor care au avut loc inainte de mai 2004

Reply
 
Thread Tools
Old 16-11-03, 21:20   #76
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Scuzati ca m-am exprimat prost. SUA era nr de la masina. slickuri chiar erau si erau Montana. puterea masinii am auzit-o de la sebastian care a zis in jur de 130 raspunzandu-i unuia care a intrebat de putere. Acum sper sa fie clar
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 21:50   #77
AndreiNo1

Stage 3
 
AndreiNo1's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 114
Default

Va zic eu care e faza cu sua.Era nr de inmatriculare la mashina nu mai stiu cat avea sau daca era de bucuresti da am retinut SUA
AndreiNo1 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 21:52   #78
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Nova avea 4 carburatoare (nu stiu daca nu cumva Weber). Am fost langa el cand a ridicat capota. La prima cursa a facu fata cu succes Daciei, dar a lasat-o mai moale acolo unde se ingusteaza drumul (unde este canalul acela) chiar aproape de 400m. Oricum am impresia ca pe distanta mai mare il face Dacia, la a doua cursa am observat clar lucrul asta. Eu am stat chia aproape de 400 si la a doua cursa am auzit cad a rata Nova o viteza. Oricum este prima dacie care face fata KWD-ului , ceea ce nu e rau. Pana acum nu a mai avut concurent
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 21:52   #79
AndreiNo1

Stage 3
 
AndreiNo1's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 114
Default

nam vazut mesaju de mai sus uitasem sa dau pagina shi am vazut despre ce vorbeati shi am dat post
AndreiNo1 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 21:56   #80
AndreiNo1

Stage 3
 
AndreiNo1's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 114
Default

Nici asta ca a aparut odata cu al meu :P Dap shi io am vazut cand rata viteza a3 cred shi swordfish poate sa confirme ca a fost shi el acolo.INtradevar a facut fata cu KWX
__________________
Avetzi grija cand apasati pedala de acceleratie
AndreiNo1 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 21:56   #81
G60

Stage 1
 
G60's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 19
Default

scuze ca am uita sa ma logez dar e prima data cand intru aici, chiar daca urmaresc forumul asta de ceva vreme, si nu am lipsit pana acum decat de la vreo doua curse, si alea din motive care nu au depins de mine. Am filmat si eu cursa asta, dar beleaua este ca nu am inca solutia de trecut de pe camera (care nu este digitala -este cu HI pe comp, dar poate reusesc sa fac ceva saptamana asta. Eu am filmat chiar aproape de sosirea de la 400 si se vede frumusel.
G60 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 22:11   #82
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Ultrasu\"
B .. SUA
yo cred ca a vrut sa scrie nr de inmatriculare... :P
tekno is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 22:12   #83
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Oricum este aiurea pt ca nici KWX si nici ala cu SUA nu au ce sa caute la grupa A pt ca nu au sub nici o forma sub 90 cai.SUA am auzit si eu acum de 130,iar KWX tot cam atat.Iar la grupa respectiva clar nu ar face fatza numai daca ii comparam cu Saxo-ul care la cursa asta a concurat la gr A. In rest fugea destul de bine un Opel Corsa verde.M-a amuzat prezenta unei solenze care insa nu avea nici o treaba!
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 22:56   #84
G60

Stage 1
 
G60's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 19
Default

O masina care pe mine m-a surprins destul de placut a fost Meganul Coupe, albastru, care a mes super. S-a tinut chiar bine si in cursa Seatul, care eu stiu ca are 180Cp. Meganul are 139 (zice stapanul) dar tind sa cred ca mai are ceva pe la motorash. In ceea ce priveste fenomenul princare fiecare participa la o grupa la care de fat nu are ce cauta, asta a fost de la inceput, si aici este si frumusetea curselor. Fiecare cauta sa csoata ce poate mai mult din motor, si beneficiaza de avantajul a ce este trecut in talon. Pe ceilalti cine nu-i lasa sa stoarca din motor cat pot?
G60 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-03, 23:05   #85
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

A facut cineva poze ?!?!?!?
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 17-11-03, 00:01   #86
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

G60 : in mare parte ai dreptate... dar doar atunci cand scoti mai mult putere din acelasi motor.... nu cum este kwx-ul cu motor de golf 2 ... care nu are ce cauta la grupa A ... nu stiu de cel cu SUA daca avea acelasi motor sau nu.... alt expemplu este cielo lui sebastian care nu are ce cauta la grupa C( nu stiu la ce grupa s-a dat acum ) pentru ca dupa cum a recunoscut si el are in jur de 240hp scosi dint-un motor de opel ... deci... daca vii cu dacia cu motor de dacie super modificat.... atunci bravo tie.... stai la grupa A dar cand ai motor dupa o masina care este de grupa C... intra la grupa C
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-03, 00:18   #87
G60

Stage 1
 
G60's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 19
Default

Sebi nu mai alearga de mult la grupa C , ca nu are cu cine. Cu ce masini l-ai mai vazut tu ca s-a dat de la grupa C? El recunoste asta si nu l-am vazut dandu-se decat cu masini d peste 200 de CP, deci nici macar la D nu alearga. Si chiar daca se da, el niciodata nu a luat premiile care se acorda, chiar daca ar castiga. In cea mai mare masura lui trebuie sa-i multumim ca avem aceste curse organizate. Nu uita ca motorul lui este la baza de 150CP (exact ce scrie si in talon). Ca el a investit si a stors tot ce se putea scoate din el, bravo lui. KWX-ul are motor de VW de 1.8, care are 90CP, deci de ce nu poate alerga el la Grupa A?. Nova avea motor de dacie de 1.6, doar ca avea acele 4 carburatoare adaptate. In talon scrie 1.6 , banuiesc 60CP.
G60 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-03, 01:51   #88
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

G60 : tot respectul pt Sebastian Sandu care face posibila organizarea acestor curse impreuna cu Asociatia Club Sportiv Legal Racing , M.T. Media S.R.L. , No Speed Limit , nu am nimik cu el chiar il felicit pt masina lui .... insa eu spuneam cu totul altceva .
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-03, 04:37   #89
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

aici nu exista chestia asta cu grupele.......face cine vrea cu cine vrea.....la competitii de drag, se fac un fel de grupe de timpuri, cei care participa stiu cam ce timp scot(sau ar trebui sa scoata pt ca se antreneaza in restul timpului la pista) si se baga in grupa respectiva......nu e pe cai putere pt ca este raportul greutate/cai putere care conteaza mult........
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 17-11-03, 10:41   #90
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

In Polonia avem:

§ 8 Start classification
8.1 During the races organized as the PZM Cup and PRNC rounds the following SSS start classification will be in force:
a) Mini - engine displacement up to 1550 cm, N/A, any wheel drive
b) Mini Plus - engine displacement up to 1550 cm, with only one power adder, any wheel drive,
c) Diesel - up to 4 cylinders,
d) Diesel Plus - minimum 5 cylinders,
e) Profi - FWD, N/A, engine displacement over 1550 cm, maximum 6 cylinders,
f) Profi Plus - RWD or AWD, N/A, engine displacement over 1550 cm, maximum 6 cylinders, rotary engines,
g) Turbo - FWD, one power adder, Mini with two power adders,
h) Turbo Plus - RWD or AWD maximum 5 cylinders with one supercharge and FWD with two power adders, turbo rotary engines,
i) Maxi - minimum 6 cylinders with RWD or AWD supercharge, minimum 8 cylinders N/A, Turbo Plus with two power adders,
j) Outlaw - not meeting technical requirements of art. 9.1 and 9.5
8.2 Additional explanation of the start classification:
a) one power adder means supercharger (compressor), nitrous, single or twin turbo
b) two power adders mean turbo and nitrous, compressor and turbo, compressor and nitrous
c) N/A means naturally aspirated engine,
d) FWD, RWD, AWD are abbreviations for an automotive drive system in which mechanical power is transmitted from the drive shaft to front wheels (FWD), rear wheels (RWD)or all four wheels (AWD),
e) Mini with two supercharges does not automatically qualify to the Turbo Plus class,
f) FWD with two supercharges does not automatically qualify to the Maxi class.


Aici tunign are sens, pentru ca, cand am 1.6 si fac ceva cu motor, si am mai mult putere decit din fabrica, nu sunt in clasa, cu masine mai tare, in clasa cu 1.6. Asta este cel mai bine, dar in romania crede, ca nu sunt sufficient participanti. Fiecare data Avem circa 150 participanti.

Peace,
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -