Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Baia-Mare

Reply
 
Thread Tools
Old 30-04-08, 18:49   #16
VG30DETT

Stage 5
 
VG30DETT's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 724
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

cred ca important e cum e transmisa puterea la sol si cum stie soferul sa se foloseasca de ea ca degeaba ai sute de cai si greutate mica daca piesa dintre scaun si volan nu e buna.
__________________
VG30DETT is offline   Reply With Quote
Old 01-05-08, 00:28   #17
tuner_cata_05
Nissan Driver

Stage 5
 
tuner_cata_05's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 516
Member of:
[2 Roti]
[Nissan]
Wink Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by VG30DETT View Post
cred ca important e cum e transmisa puterea la sol si cum stie soferul sa se foloseasca de ea ca degeaba ai sute de cai si greutate mica daca piesa dintre scaun si volan nu e buna.
Ai perfecta dreptate...
tuner_cata_05 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-08, 00:51   #18
Payulik

Stage 4
 
Payulik's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 250
Member of:
[VW]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by VG30DETT View Post
cred ca important e cum e transmisa puterea la sol si cum stie soferul sa se foloseasca de ea ca degeaba ai sute de cai si greutate mica daca piesa dintre scaun si volan nu e buna.
mare dreptate ai un exmplu concret .... este pe undeva prin baia mare... cine stie stie (asta nu`i stock)
Payulik is offline   Reply With Quote
Old 01-05-08, 09:46   #19
bogo4all

Stage 5
 
bogo4all's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,392
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Din cate posturi sunt cred ca daca sunt vreo 3 ontopic e bine, pentru ce s-a deschis acest thread?
bogo4all is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 03:01   #20
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

ce diferenta a facut filtru k&n la masinile voastre ? se simte? mult /putin? la mine a fost si diferenta de putere destul de mare incat sa se simta la condus si si sunetul cum isi trage aer ..eu zic ca se merita filtrele astea..da nu stiu in ce masura se merita la motoare sub 200cp sau 170
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 08:59   #21
juana_man
No Limits racing team Member

Stage 5
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[No Limits racing team]
[VW]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by bogdan350cid View Post
ce diferenta a facut filtru k&n la masinile voastre ? se simte? mult /putin? la mine a fost si diferenta de putere destul de mare incat sa se simta la condus si si sunetul cum isi trage aer ..eu zic ca se merita filtrele astea..da nu stiu in ce masura se merita la motoare sub 200cp sau 170
inafara de un sunet "ciudat".... nu pot compara cu alt filtru deoarece nu am gasit sa le inlocuiesc,pot doar sa spun ceace stiti deja,fara filtre s-a comportat de ***! :P
juana_man is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 13:00   #22
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by bogdan350cid View Post
ce diferenta a facut filtru k&n la masinile voastre ? se simte? mult /putin? la mine a fost si diferenta de putere destul de mare incat sa se simta la condus si si sunetul cum isi trage aer ..eu zic ca se merita filtrele astea..da nu stiu in ce masura se merita la motoare sub 200cp sau 170
V8 powah ...alea chiar trag aer nu se joaca cu jumatati de masura . Parerea mea este ca fac diferenta la orice fel de motorizare
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 19:16   #23
IonutzMFF
BMW Driver


Stage 5
 
IonutzMFF's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Exact , mai putin conteaza firma respectiva ..adik la K&N platesti mai mult firma decat produsul propriu zis .Conteaza si capacitatea motorului
IonutzMFF is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 19:54   #24
M I V E C

Stage 5
 
M I V E C's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 715
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by IonutzMFF View Post
Exact , mai putin conteaza firma respectiva ..adik la K&N platesti mai mult firma decat produsul propriu zis .Conteaza si capacitatea motorului
exact K&N este un brand care sa impus mai tare pe piata, si multi comfunda filtrele intre ele, daca ai filtru schimbat sport nu inseamna ca acesta este neaparat K&N poate fii si AEM sau INJEN care sunt net superiaoare sa ca si calitate si ca si pret
__________________
puterea este nimic fara control
M I V E C is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 21:22   #25
IonutzMFF
BMW Driver


Stage 5
 
IonutzMFF's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B) View Post
exact K&N este un brand care sa impus mai tare pe piata, si multi comfunda filtrele intre ele, daca ai filtru schimbat sport nu inseamna ca acesta este neaparat K&N poate fii si AEM sau INJEN care sunt net superiaoare sa ca si calitate si ca si pret
Vorbe spuse de un cunoscator ..Deci trebuie luat in seama
IonutzMFF is offline   Reply With Quote
Old 07-05-08, 02:42   #26
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B) View Post
exact K&N este un brand care sa impus mai tare pe piata, si multi comfunda filtrele intre ele, daca ai filtru schimbat sport nu inseamna ca acesta este neaparat K&N poate fii si AEM sau INJEN care sunt net superiaoare sa ca si calitate si ca si pret
buna idee ar trebui sa caut filtre din alea sa vad cum sunt..eu ma gandeam ca daca nu am auzit de ei sunt ceva copii dupa k&n , an vazut tot felul, de un fel de burete, ca si k&n dar verzi ..din alea conice .
Dar maf , debitmetrul de aer, a incercat cineva sa l modifice, sa treaca mai mult aer prin el?sa i iei plasa aia ? ma gandesc sa o iau dar dupa aia orice bucatica de ceva ce ajunge dupa filtru il poate strica
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 07-05-08, 13:34   #27
M I V E C

Stage 5
 
M I V E C's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 715
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by bogdan350cid View Post
buna idee ar trebui sa caut filtre din alea sa vad cum sunt..eu ma gandeam ca daca nu am auzit de ei sunt ceva copii dupa k&n , an vazut tot felul, de un fel de burete, ca si k&n dar verzi ..din alea conice .
Dar maf , debitmetrul de aer, a incercat cineva sa l modifice, sa treaca mai mult aer prin el?sa i iei plasa aia ? ma gandesc sa o iau dar dupa aia orice bucatica de ceva ce ajunge dupa filtru il poate strica
debitmetrul de aer are alt rol, nu de a obtura accesul aerul, pur si simplu il masoara la intrare ca sa stie cun sa faca amestecul de bogat, pot sa remarc ca debitmetrul de aer trebuie sa fie in directa concordanta cu sonda Lambda.
M I V E C is offline   Reply With Quote
Old 08-05-08, 00:54   #28
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B) View Post
debitmetrul de aer are alt rol, nu de a obtura accesul aerul, pur si simplu il masoara la intrare ca sa stie cun sa faca amestecul de bogat, pot sa remarc ca debitmetrul de aer trebuie sa fie in directa concordanta cu sonda Lambda.
daca este in spatele unei plase sau un fel de filtru , poate se merita luata plasa aia jos sa treaca aerul mai bine pe acolo , in fata debitmetrului este , cred ca e la fel la toate masinile
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 08-05-08, 15:22   #29
M I V E C

Stage 5
 
M I V E C's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 715
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by bogdan350cid View Post
daca este in spatele unei plase sau un fel de filtru , poate se merita luata plasa aia jos sa treaca aerul mai bine pe acolo , in fata debitmetrului este , cred ca e la fel la toate masinile
plasa a fost montata cu un rol anume, daca ti se pare ca plasa este imbacsita, poti sa o cureti cu ceva , aer de exemplu, dar spre binele masini nu cred ca merita dta jos, Ca la urma urmei este ,masina ta si faci cum crezi tu de cuviinta,
M I V E C is offline   Reply With Quote
Old 12-05-08, 13:48   #30
andreizr1

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,030
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Cum se face tuning la masina ...posesori de masini peste sau inclusiv 200 cai

Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B) View Post
plasa a fost montata cu un rol anume, daca ti se pare ca plasa este imbacsita, poti sa o cureti cu ceva , aer de exemplu, dar spre binele masini nu cred ca merita dta jos, Ca la urma urmei este ,masina ta si faci cum crezi tu de cuviinta,

plasa aia cred ca are si un rol de a nu crea turbulente .... ca debitmetrul sa citeasca cit mai corect debitul de aer....
andreizr1 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -