as vrea sa vad si eu un golf disel ca merge cu 235 pe drum drept si fara vant din spate, si m3 cu 350. asa sa mi mai imbogatesc cultura generala. va rog sa ma anuntati cand faceti experimentul ca as vrea sa fiu prezent (nu in masinile respective bineinteles
)
Copilasi care trag pe opeluri si golfuri de astea pana le pusca motoarele, isi dau seama oare ca masinile facute sa mearga tare si au motoare tari au si frane mult mai serioase decat un 1.9 tdi sau in 1.6 si suspensia e altfel? adica masina ca un tot e facuta sa poata merge cu viteza mare si sa stea pe drum la viteza mare si sa franeze de la viteza respectiva in siguranta si pe distanta scurta.
Desi poti impinge un jaf pana in panzele albe si sa mergi cu el prin sate cu 120 sau 160 sau 200, nu o sa poti frana sa opresti sau sa incetinesti pe distante scurte si asa mor caini si vaci pe drumuri prin sate. si nu cred o sa stea nici pe drum calumea un golf cu cauciucuri de 195, cu toate ca ii pui aripi supersport.
oricat de mari piloti s ar credea respectivii, orice faci tot nu poti frana daca masina nu are frane bune, la fel cum nu merge masina daca nu are motor calumea. eleroanele si kituri super megasport facute la comanda la fibra de sticla nu fac masinile sa mearga mai tare, nici atitudinea soferului.
Detalii tehnice indubitabile din astea oricat de jmeker si periculos te crezi tot nu poti trece peste ele. este nevoie de cp si Nm
Daca nu credeti se pot verifica matematic chestiile astea, teoretic, sau va explic practic daca ne intalnim la semafor