02-06-11, 22:18
|
#6106
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
|
Re: Discutii despre orice!
M3? in fine.. o poza cu motorul ar face mai mult decat niste cuvinte..
|
|
|
02-06-11, 23:02
|
#6107
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre orice!
Sincer masina nu a fost M3 de la mama ei, a fost 325i, blocul motor a fost alezat la 3200cmc, si s-au adus multe modificari in interior, pentru a rezista presiunii unui compresor Vortech. Modificarile nu sunt facute de mine, deci nu pot sa ma laud cu asta desi mi-ar placea sa am posibilitatea sa pun atata suflet intr-o pisicutza. Cat despre poza, hai sa stric surpriza:
|
|
|
03-06-11, 01:58
|
#6108
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by AsToR
Sincer masina nu a fost M3 de la mama ei, a fost 325i, blocul motor a fost alezat la 3200cmc, si s-au adus multe modificari in interior, pentru a rezista presiunii unui compresor Vortech. Modificarile nu sunt facute de mine, deci nu pot sa ma laud cu asta desi mi-ar placea sa am posibilitatea sa pun atata suflet intr-o pisicutza. Cat despre poza, hai sa stric surpriza:
|
frumusel e36'le, dar inca nu l-am vazut prin oras, si m3 cu 325i nu e tot una! e mare diferenta intre ele!
|
|
|
03-06-11, 07:52
|
#6109
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
|
Re: Discutii despre orice!
Asa da..
|
|
|
03-06-11, 08:43
|
#6110
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by bujuKYL
frumusel e36'le, dar inca nu l-am vazut prin oras, si m3 cu 325i nu e tot una! e mare diferenta intre ele!
|
Motorul de M3 la pisicuta a fost facut pe acelasi bloc motor de 2500 cmc, astfel prin alezare, motorul de 2500 a devenit 3200. S-au pus arcuri duble la supape, pistoane concave, si s-a modificat softul pentru a face aprinderea calumea la presiunea de 0.9 bari dezvoltata de compresor. Masina are in jur de 420Hp la roata, de aceea am zis ca modificarile respective iti dau fiori pe spinare
|
|
|
03-06-11, 08:48
|
#6111
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,183
|
Re: Discutii despre orice!
felicitari pentru masina. e faina.
nu am vazut-o prin oras dar adevarul e ca nu-s fan bmw asa ca nu le prea observ
sa o stapinesti sanatos si sa nu bagi de seama comentariile rautacioase ...
|
|
|
03-06-11, 09:17
|
#6112
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by Brabus
felicitari pentru masina. e faina.
nu am vazut-o prin oras dar adevarul e ca nu-s fan bmw asa ca nu le prea observ
sa o stapinesti sanatos si sa nu bagi de seama comentariile rautacioase ...
|
Merci! Venind de la un fan mercedes, ma face sa ma simt bine cat despre comentariile altora: fiecare are gusturi si pareri diferite, iar acestea trebuie respectate. Stiu ca un compresor pe un motor de bmw nu e prea ortodox, dar rezultatul iesit este senzational
|
|
|
03-06-11, 13:15
|
#6113
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by 26MaR
ar fi oke , eu o sa pornesc destul de devreme , deoarece trebuie sa fiu acolo la ora 7:00 (la ei ii cu o ora in spate fata de noi) dar ne trebuie ceva vreme pana ajungem 2 ore jumate aprx
|
noi o sa fim la ora 7 (ora noastra) prin carei. ca ne intalnim cu cineva care vine din zalau. si de acolo mai mult de 1 ora si ceva nu ar trebui sa ne ia. ramane de vazut la cat pornim si din sm.
daca se suprapune cu orarul tau ok, daca nu ne vedem acolo. bafta
|
|
|
03-06-11, 14:42
|
#6114
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 110
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by Spark
noi o sa fim la ora 7 (ora noastra) prin carei. ca ne intalnim cu cineva care vine din zalau. si de acolo mai mult de 1 ora si ceva nu ar trebui sa ne ia. ramane de vazut la cat pornim si din sm.
daca se suprapune cu orarul tau ok, daca nu ne vedem acolo. bafta
|
da cum ii drumu pe acolo carei valea lui mihai , ca eu mam gandit sa ma duc pe dincolo Petea Nirbator ?
|
|
|
03-06-11, 14:54
|
#6115
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by AsToR
Motorul de M3 la pisicuta a fost facut pe acelasi bloc motor de 2500 cmc, astfel prin alezare, motorul de 2500 a devenit 3200. S-au pus arcuri duble la supape, pistoane concave, si s-a modificat softul pentru a face aprinderea calumea la presiunea de 0.9 bari dezvoltata de compresor. Masina are in jur de 420Hp la roata, de aceea am zis ca modificarile respective iti dau fiori pe spinare
|
sal stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente! eu sun fan 100% bmw!...e frumoasa fara dar si poate!...sper sa ne intalnim prin trafic!
|
|
|
03-06-11, 19:03
|
#6116
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by AsToR
Motorul de M3 la pisicuta a fost facut pe acelasi bloc motor de 2500 cmc, astfel prin alezare, motorul de 2500 a devenit 3200. S-au pus arcuri duble la supape, pistoane concave, si s-a modificat softul pentru a face aprinderea calumea la presiunea de 0.9 bari dezvoltata de compresor. Masina are in jur de 420Hp la roata, de aceea am zis ca modificarile respective iti dau fiori pe spinare
|
Deci tu sustii ca motorul de 2,5 cu un compresor si modificari nu f radicale ajunge la 420 cai la roata, nu la volanta, masurati pu Dyno? inseamna ca toti care pun turbine pe ursuleti sunt mai fraieri. 420 cai la roata sunt extrem de multi
__________________
|
|
|
03-06-11, 19:10
|
#6117
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by 3SGE
Deci tu sustii ca motorul de 2,5 cu un compresor si modificari nu f radicale ajunge la 420 cai la roata, nu la volanta, masurati pu Dyno? inseamna ca toti care pun turbine pe ursuleti sunt mai fraieri. 420 cai la roata sunt extrem de multi
|
poi un 325i din cultura mea generala are cam aproximativ 193cp daca nu ma insel nu?...deci de la 193 pana la 42o e cale lunga parerea mea, oricum nu trebuie sal judecam pe baiat, el a zis de la inceput ca modificariile nu sunt aduse de el, el asa a cumparat masina! el zice ce a primit de la respectivu...
__________________
Wir Lieben Autos
|
|
|
03-06-11, 20:10
|
#6118
|
Opel Driver
Join Date: Mar 2009
Posts: 231
Member of: [4Tuning International] [Opel] [ALFA ROMEO]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by 3SGE
Deci tu sustii ca motorul de 2,5 cu un compresor si modificari nu f radicale ajunge la 420 cai la roata, nu la volanta, masurati pu Dyno? inseamna ca toti care pun turbine pe ursuleti sunt mai fraieri. 420 cai la roata sunt extrem de multi
|
Mai citeste o data. de la 2500 a fost alezat la 3200 cel putin asta am inteles eu.
Last edited by haky01; 03-06-11 at 20:12.
|
|
|
03-06-11, 21:47
|
#6119
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre orice!
Pe forumul BMW e pusa istoria masinii si modificarile aduse de catre fostul proprietar, cine este curios de detalii, chiar si poze la piese, fisa dyno din 2006 cand inca se lucra la soft, sa imi dea un PM pentru link.
Nu are rost sa stau sa ma cert cu cineva aiurea, pentru ceva cu ce eu nu ma pot lauda(desi mi-as fi dorit), toate laudele le merita cel ce a pus suflet in masinutza.
|
|
|
04-06-11, 08:40
|
#6120
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Discutii despre orice!
Quote:
Originally Posted by 26MaR
da cum ii drumu pe acolo carei valea lui mihai , ca eu mam gandit sa ma duc pe dincolo Petea Nirbator ?
|
este o portiune naspa de drum la moftin, si daca ai low-rider nu e prea bine. dar in rest drumul in partea asta e ok.
si schimbare de plan. la 6 jumate (ora noastra) suntem in carei si la 6 fara un sfert , asa ceva, cel tarziu pornim din sm.
|
|
|
|
|