30-04-10, 12:10
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Mai precis LSD, nu blocant
Si D44 de pe ZJ e cu carcasa de Aluminiu. Alta poveste fata de D44 din otel. In aplicatii de strada D44a tine bine putere, dar lucrurile se schimba cand ai gume mari.
__________________
Team SQNLL
|
|
|
30-04-10, 13:34
|
#62
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Si la mine huruie ceva, in sarcina... Adica daca iau piciorul de pe acceleratie, nu mai huruie. Se aude de la puntea fata parca, dar nu cine stie ce... Dar sa nu uitam ca nu sunt masini noi... Au si ele o oarecare uzura. In plus, la mine, dupa ce se incalzeste si uleiul de cutie probabil devine mai fluid, cand schimb vitezele mai si bruscheaza daca ridic piciorul sa schimbe la turatie mai mica...
Deci huruituri... e normal sa se auda dupa niste km... Dar se repara, oricum.
ps: orice ZJ are blocant pe puntea spate!!!
|
Huruiturile sunt clar de la rulmenti , aja am avut si eu , schimbati-le rulmentii si de la pinionu de atac si rulmentii laterali ai grupului si o sa dispara... cel putin a disparut la mn . Nu mai am nici un huruit
La mine cand se incalzeste , schimba foarte frumos , nu simti nimic , nici nu stii cand schimba vitezele
Last edited by copolinox; 30-04-10 at 13:37.
|
|
|
30-04-10, 13:56
|
#63
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Asa si la mine, daca accelerez continuu, schimba automat, lin, la peste 2000 rpm, pe la 2200-2500 rpm, dar daca vreau sa schimbe la 1500 de exemplu, ridic acceleratia si atunci bruscheaza - fac asta pentru consum redus, lumea stie...
|
|
|
30-04-10, 13:58
|
#64
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Asa si la mine, daca accelerez continuu, schimba automat, lin, la peste 2000 rpm, pe la 2200-2500 rpm, dar daca vreau sa schimbe la 1500 de exemplu, ridic acceleratia si atunci bruscheaza - fac asta pentru consum redus, lumea stie...
|
Stiu cunosc strategia , o vad de fiecare data cand merg cu ea
|
|
|
30-04-10, 22:36
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
asa cum spuneam m-am uitat azi pe la diferential sa vad ce este pe acolo de huruie.Nimic iesit din comun...Deja este o enigma pentru mine cu huruitul asta.
App diferentialul este DANA 44
|
|
|
02-05-10, 19:20
|
#66
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Salut, tocmai ce am revenit si eu de la mare cu "elefantul" Nu a fost asa tragic pe gaz...
Despre huruit, rulmentii pot fi, pe la cardane, poate pe puntea fata, etc... Urc-o pe un elevator si invarte-o in gol sa auzi sursa.
Si dif-ul meu e la fel, m-am uitat ieri atent la el. La mine huruitul parca se aude de pe fata - se aude la drum intins, cu pilotul automat destul de enervant. Dar nu extrem de zgomotos. Poate fi si din cutia de transfer, naiba stie...
|
|
|
02-05-10, 19:55
|
#67
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Cutia de transfer ... te referi la reductor ?
Acolo mai putin probabil... la 200.000 km sa ii faca probleme reductori mai rar.
Eu am 300.000 si n-am probleme cu reductoru , cutia .
Ca sa te convingi ca e pe spate , da-i jos cardanu fatza , urc-o pe ceva si invarte rotile din spate , sa vezi daca se aude.
Last edited by copolinox; 02-05-10 at 20:01.
|
|
|
03-05-10, 07:55
|
#68
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Nu, la rulmentii de la cutia de transfer. Cert este ca rulmentii aia, daca intra nisip, etc, la revedere, incep sa scoata sunete dubioase
ps: nu mai stiu unde/care cereati poza cu motorul si filtrul de aer, sper sa nu fie cu suparare ca bag aici.
|
|
|
03-05-10, 10:01
|
#69
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Eu ceream poza cu filtrul , nu-i problema e bine si aici .
Normal n-ar trebui sa intre nisip acolo , are si el niste garnituri speciale pt a nu se intampla acest lucru , dar ... cine stie cum o fi si garnitura aia ... la atatia ani.
|
|
|
03-05-10, 10:24
|
#70
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 50
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Gti_edition
asa cum spuneam m-am uitat azi pe la diferential sa vad ce este pe acolo de huruie.Nimic iesit din comun...Deja este o enigma pentru mine cu huruitul asta.
App diferentialul este DANA 44
|
Salut!
Am o intrebare. Dupa ce desfaci diferentialele(capacele), garniturile se mai pot reutiliza sau trebuiesc puse altele?
|
|
|
03-05-10, 10:30
|
#71
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Eu am vazut toate diferentialele rosii, de la siliconul de etansare Deci in plus de raspunsul lui gti, iti raspuns si eu ca merge facuta ulterior o garnitura din silicon rosu special pentrua sa ceva.
ps: are sau a avut careva dintre voi probleme cu conductele cele doua care vin de la cutia de viteze, in radiatoarele din fata? Cele prin care curge uleiul de transmisie. Mie imi picura unul, foarte subtil si ma gandeam daca merge inlocuit acel furtun sertizat cu un furtun normal de silicon sau cauciuc. Multumesc!
|
|
|
03-05-10, 11:28
|
#72
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
De preferat cu un furtun pentru benzina , sa fie rezistent la hidrocarburi .
Cel putin unu pentru benzina.
Bafta!
|
|
|
03-05-10, 19:56
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Eu am vazut toate diferentialele rosii, de la siliconul de etansare Deci in plus de raspunsul lui gti, iti raspuns si eu ca merge facuta ulterior o garnitura din silicon rosu special pentrua sa ceva.
ps: are sau a avut careva dintre voi probleme cu conductele cele doua care vin de la cutia de viteze, in radiatoarele din fata? Cele prin care curge uleiul de transmisie. Mie imi picura unul, foarte subtil si ma gandeam daca merge inlocuit acel furtun sertizat cu un furtun normal de silicon sau cauciuc. Multumesc!
|
Garnitura de silicon e sfanta
Legat de furtune, iti recomand sa pui tot sertizate daca le schimbi. Cauti un atelier care lucreaza la utilaje de constructii si te duci acolo cu furtunul sa iti faca unul nou.
|
|
|
13-05-10, 08:24
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
stie cineva ce inseamna cand iti apare pe calc mesajul "COOLING SENSOR BAD"? Mi-a aparut ieri acest mesaj pe calc de jos din spatele schimbatorului de viteze si se aprindea ceva rosu in dreptul capotei. A stat pret de 1 minut asa apoi a disparut mesajul
|
|
|
13-05-10, 10:57
|
#75
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Ala e radiatorul, adica nu mai ai apa in bidonul de antigel, de plastic, in care dealtfel e si senzorul de nivel la lichid.
|
|
|
|
|