29-04-10, 11:37
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Felicitari! Unde scrie ce Euro e masina pana la urma, doar in carte?
Eu nu vad nici macar unde intra teava de gpl in admisie Frumoasa lucratura!
ps: sa nu bagi de la LUK, desi sunt cele mai des intalnite. Ma rog, poate la instalatia asta nu se simte aerul care vine cu gazul, dar e de calitate slaba oricum.
|
am bagat prima oara de 20lei de la lukoil pt reglaje si masina mergea impecabil din prima,apoi am bagat de la glucoza in tei de 1 milion iar masina nu mai tragea de nici o culoare. Am fost inapoi la cei care mi-au montat gpl-ul si mi-au zis sa fac plinul la lukoil, Surpriza...au intrat 40litrii. Drept urmare din cei 50 litrii de la glucoza 20-25 au fost mai mult aer. Mi se aprinsese si martorul CHECK ENGINE iar pe tester spunea alimentare insuficienta. acum merge impecabil si s-a stins si becul de check. Drept urmare raman fidel lukoil,eventual la aceeasi pompa(intrarea pe strada ilioara).In principiu chiar nu vad nici o diferenta intre gpl si benzina...are aceleasi performante,sincer.
|
|
|
29-04-10, 13:04
|
#47
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Mai, de simtit, se simte o diferenta... Asta e clar!
Incearca si Rompetrol. Mie mi-au intrat 65 de litri, full-full.
Oricum, repet, la secventiala, care e cu injectoare, cred ca se simte si mai nasol orice gaz de calitate slaba.
In alta ordine de idei, ai idee ce punti fata-spate are ZJ-ul? Sau cum se identifica un Dana 35 de Dana 44?
|
|
|
29-04-10, 17:53
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Mai, de simtit, se simte o diferenta... Asta e clar!
Incearca si Rompetrol. Mie mi-au intrat 65 de litri, full-full.
Oricum, repet, la secventiala, care e cu injectoare, cred ca se simte si mai nasol orice gaz de calitate slaba.
In alta ordine de idei, ai idee ce punti fata-spate are ZJ-ul? Sau cum se identifica un Dana 35 de Dana 44?
|
cred ca Copolinox te poate ajuta cu informatii despre diferentialele DANA. Si eu vreau sa-l schimb pe cel de spate ca huruie de la 30-40km/h in sus si ma streseaza+ ca cel de pe masina este open.
|
|
|
29-04-10, 18:07
|
#49
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 50
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Este o diferenta de forma a garniturii de la capac(inclusiv a capacului). Daca gasesti undeva poze cu garniturile, o sa iti dai seama.
Si pana la urma cam cum te simti la buzunar acum cu gaz?
__________________
Grand cherokee zj 95', 5.2 L
|
|
|
29-04-10, 20:24
|
#50
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Mai, de simtit, se simte o diferenta... Asta e clar!
Incearca si Rompetrol. Mie mi-au intrat 65 de litri, full-full.
Oricum, repet, la secventiala, care e cu injectoare, cred ca se simte si mai nasol orice gaz de calitate slaba.
In alta ordine de idei, ai idee ce punti fata-spate are ZJ-ul? Sau cum se identifica un Dana 35 de Dana 44?
|
Cum se identifica nu prea stiu ... dar , stiu ca pe fata am dana 44 , Diferentele dintre ele ar putea fi raportul dintilor , sau sa difere arborele si mai degraba este momentul maxim de torsiune la arborele principal , de la pinionul de atac . De exemplu dana 44 inseamna 44 DecaNm , adica 440 Nm moment maxim admis la arborele principal . Dana 35 suporta doar 350 Nm , Noi cu 5.2 avem 410 Nm cuplu...
Dana = Deca N Admis
Dar scrie cand desfaci grupu cand ii dai capacu jos scrie pe marginea carcasei dana 44 , dn 44
|
|
|
29-04-10, 21:59
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by copolinox
Cum se identifica nu prea stiu ... dar , stiu ca pe fata am dana 44 , Diferentele dintre ele ar putea fi raportul dintilor , sau sa difere arborele si mai degraba este momentul maxim de torsiune la arborele principal , de la pinionul de atac . De exemplu dana 44 inseamna 44 DecaNm , adica 440 Nm moment maxim admis la arborele principal . Dana 35 suporta doar 350 Nm , Noi cu 5.2 avem 410 Nm cuplu...
Dana = Deca N Admis
Dar scrie cand desfaci grupu cand ii dai capacu jos scrie pe marginea carcasei dana 44 , dn 44
|
Placile se identifica dupa forma lor.
http://coloradok5.com/axleguide.shtml
Explicatia cu Deca Newton Admis e pe langa. Sa nu mai vorbim ca lucrurile se schimba foarte mult in functie de rapoarte si gume....
Fata ai 99% sigur D30, iar spate ori D35, ori D44a (care e cu carcasa de alu, o varianta proasta din punct de vedere al suportului aftermarket). Mai degraba D35.
__________________
Team SQNLL
Last edited by Lil' D; 29-04-10 at 22:02.
|
|
|
29-04-10, 22:23
|
#52
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Lil' D
Placile se identifica dupa forma lor.
http://coloradok5.com/axleguide.shtml
Explicatia cu Deca Newton Admis e pe langa. Sa nu mai vorbim ca lucrurile se schimba foarte mult in functie de rapoarte si gume....
Fata ai 99% sigur D30, iar spate ori D35, ori D44a (care e cu carcasa de alu, o varianta proasta din punct de vedere al suportului aftermarket). Mai degraba D35.
|
Cum se face ca eu am dana 44 pe fata ?
Cand am luat rulemnti , m-am uitat si am luat pt dana 44 , s-au potrivit.
Daca explicatia Dana nu inseamna Deca Newton Admis atunci ce inseamna ?
Last edited by copolinox; 29-04-10 at 22:26.
|
|
|
29-04-10, 22:26
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Ia fa o poza la punte...ca tu ai D30, NU D44.
Nu exista ZJ cu D44 fata.
Singurul Jeep mai modern cu D44 fata veritabil a fost un XJ pentru piata din Argentina.
D44 de pe JK si TJ sunt niste hibrizi intre D30 si D44 veritabil.
|
|
|
29-04-10, 22:27
|
#54
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Lil' D
Ia fa o poza la punte...ca tu ai D30, NU D44.
Nu exista ZJ cu D44 fata.
|
Fac poza , maine , ca acum e seara .
Am desfacut capacul grupului de cel putin 10 ori si de fiecare data cand l-am curatat de pasta aceea pt garnitura , am citit mereu Dana 44...
Si ce inseamna Dana mai exact?
Last edited by copolinox; 29-04-10 at 22:29.
|
|
|
29-04-10, 22:32
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
|
|
|
30-04-10, 08:47
|
#56
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Copolinox, Lil'D are dreptate! Eventual pe spate ai Dana 44. Stiu ca pe spate au fost 35-uri sau 44. Dar asta era si intrebarea mea, cum le diferentiezi. Multumesc pentru site-ul cu detalii, o sa studiez.
|
|
|
30-04-10, 09:02
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
azi il desfac si eu pe cel de spate sa vad ce gasesc pe acolo de huruie..zici ca merg cu troleul ..revin cu poze
|
|
|
30-04-10, 09:03
|
#58
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Hondarul
Copolinox, Lil'D are dreptate! Eventual pe spate ai Dana 44. Stiu ca pe spate au fost 35-uri sau 44. Dar asta era si intrebarea mea, cum le diferentiezi. Multumesc pentru site-ul cu detalii, o sa studiez.
|
Ok , o sa ma uit la grupu pe fata sa vad ce dana am ,dar stiam ca am 44
|
|
|
30-04-10, 09:04
|
#59
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Quote:
Originally Posted by Gti_edition
azi il desfac si eu pe cel de spate sa vad ce gasesc pe acolo de huruie..zici ca merg cu troleul ..revin cu poze
|
Asteptam , spor !
|
|
|
30-04-10, 10:12
|
#60
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: GRAND CHEROKEE ZJ 5,2 V8 BLACK
Si la mine huruie ceva, in sarcina... Adica daca iau piciorul de pe acceleratie, nu mai huruie. Se aude de la puntea fata parca, dar nu cine stie ce... Dar sa nu uitam ca nu sunt masini noi... Au si ele o oarecare uzura. In plus, la mine, dupa ce se incalzeste si uleiul de cutie probabil devine mai fluid, cand schimb vitezele mai si bruscheaza daca ridic piciorul sa schimbe la turatie mai mica...
Deci huruituri... e normal sa se auda dupa niste km... Dar se repara, oricum.
ps: orice ZJ are blocant pe puntea spate!!!
|
|
|
|
|