Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 14-12-13, 10:17   #4906
LEONARDGL

Stage 1
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 14
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by valyy78 View Post
Salut...sti cumva cum se schimba pompa de ambreiaj?am un rover 75 din 2005 CDT
Nu este mare ''inginerie'',ai 2 suruburi care tine pompa,o siguranta pe pedala,pe care trebuie sa le desfaci...operatia mai delicata este la decuplarea conductei pompei de cea a cilindrului receptor din cutie.Vezi ca ai multe tutoriale pe youtube care te-ar putea ajuta.Succes!!
LEONARDGL is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 10:46   #4907
valyy78

Stock
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by LEONARDGL View Post
VALY,daca ai Rover 75, intra sau fa-ti cont pe forumul dedicat ''rover-mg'' si am acolo o postare care te-ar putea ajuta.Eu am pompa ''imprumutata'' de la alta marca de masina si am pana acum peste 15K cu ea si se comporta foarte bine,in plus ''iesi'' mult mai bine la pret.Stima!!!
salut...uite am facut cont pe rover-mg;pozi intra acolo a vrb?mrs frumos
valyy78 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 12:11   #4908
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by BQBI View Post
Iti multumesc inca o data Player1 pentru ajutor,a fost exact cum ai spus, am impins mufa aia alba spre pedala de ambreiaj si merge perfect sa triesti 1000 de ani
A mai ramas eraoarea in bord cu controlul tractiuni...
si undeva pe la 1500 de ture imi cam da in nas,se cam balbaie,daca o tin la aceiasi turatie.Daca plec cu a-I-a si continui mai departe cu schimbarea viteze nu exista nici un fel de probleme.numai cand o tin constant la 1500 de ture +\-. ce ar putea sa fie? Multumesc.
cu mare placere si
multumesc tare mult pentru urare. ma bucur ca te am putut ajuta. te as ajuta in contiunuare dar decat sa mi dau cu parerea mai bine recunosc faptul ca nu imi dau seama de la ce poate fi.
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 12:35   #4909
valyy78

Stock
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
cu mare placere si
multumesc tare mult pentru urare. ma bucur ca te am putut ajuta. te as ajuta in contiunuare dar decat sa mi dau cu parerea mai bine recunosc faptul ca nu imi dau seama de la ce poate fi.
Salut player1...am o intrebare,nu imi cupleaza bine cruise control si am verificat mufa de la ambreaj,dar senzorul nu sta fix pe supertul de plastic..se duce inauntru ..imi poti da un sfat?mrs
valyy78 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 16:32   #4910
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by valyy78 View Post
Salut player1...am o intrebare,nu imi cupleaza bine cruise control si am verificat mufa de la ambreaj,dar senzorul nu sta fix pe supertul de plastic..se duce inauntru ..imi poti da un sfat?mrs
da, cu mare drag:

senzorul trebuie sa stea cat mai apropae de capatul metalic al pedalei pentru ca Cruise Control ECU sa nu vada pedala apasata, asadar lipeste l prin orice metoda , importanat este sa stea apoape cand pedala este libera. daca nu poti cumpara unul din dezmembrari, numai sa nu dai mai mult de 30 de lei pe el.
unii ti dau si cu 10...
player1 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 16:50   #4911
valyy78

Stock
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
da, cu mare drag:

senzorul trebuie sa stea cat mai apropae de capatul metalic al pedalei pentru ca Cruise Control ECU sa nu vada pedala apasata, asadar lipeste l prin orice metoda , importanat este sa stea apoape cand pedala este libera. daca nu poti cumpara unul din dezmembrari, numai sa nu dai mai mult de 30 de lei pe el.
unii ti dau si cu 10...
mrs....o sa fac asta
valyy78 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 17:01   #4912
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by valyy78 View Post
mrs....o sa fac asta
scuze , acum am observat ca nu esti prin tara... si eu iti vorbeam in lei
player1 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 17:44   #4913
valyy78

Stock
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
scuze , acum am observat ca nu esti prin tara... si eu iti vorbeam in lei
da sunt plecat
valyy78 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 17:47   #4914
valyy78

Stock
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by valyy78 View Post
da sunt plecat
dar nu este problema
valyy78 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-14, 19:02   #4915
roversaptezecisi5

Stock
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 2
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Buna seara,
in primul rand vreau sa salut pe toata lumea, am un rover 75, 2.0, diesel din 2000, l-am luat in septembrie, dar l-am inmatriculat abia in decembrie, de cand l-am luat am gasit cele doua forumuiri, acesta si rover mg forum si am tot citit, in limita timpului disponibil, acum, de ce l-am luat, sa nu ma intrebati, am ales intre un pasat din 2000 si aceasta masina, m-a atras sa zic asa, alura asta a ei de "limuzina"....
bun, acum sa revin la inceputuri, adica atunci cand am achizitionat-o,
nu intru in detalii foarte mult, pret 2200 euro negociat de la 2600 cat o avea pe net, si de la 2400 la fata locului plus 150 ron motorina din rez ca era acul la jumate, nu a vrut nicicum sa lase banii astia....
masina din olanda...nu adusa de mine, ci de samsar...eu am luat-o din BM, belele la prima vedere: ornament prag desprins in fata la usa soferului, ornament oval maner usa sofer interior lipsa cel cromat, ulterior am banuit si banuiesc si acum ca individu a schimbat boxele si a rupt ornamentul, sau e sonorizarea f slaba la ele, eu nu am ascultat in alt rover sa pot sa trag o concluzie, aici mentionez ca am radiocas cu mag cd in portbagaj, cel cu afisaj, adica in cel din dreapta de sus, care apare intr-o poza postata de cineva anterior...25 w parca
in fine, cotiera nu se nchidea, becul din spate plafoniera interior atarna pe acolo.... astea le-am rezolvat
acum, partea de motor la prima vedere ok, am dat o tura, am cuplat tot ce puteam cupla prin ea, totul ok, verificat cruise control ok, parca ceva batea pe dedesubt fata stanga, in fine, de aici am reusit negocierea..
dupa ce am ajuns acasa am mers la o cunostinta cu ea si:
brat stanga dus, stabilizatori praf, placute de frana fata uzate si atentie, senzorul smuls si legat cu panduit sa nu atarne, la asta imi pare rau ca nu m-am uitat ca poate mai negociam ceva, in fine, nu mai conteaza...tampon inferior motor dus, adica acel cauciuc, am vazut ca cedeaza, chiar d-l din Cluj, incercase ceva si nu mai stiu ce a reusit, nu am apucat sa citesc tot...si cea care m-a durut cel mai tare, compresor clima blocat, adica fulia blocata si bineinteles lipsa curea...
atunci am inceput sa caut forumuri si am inceput sa studiez....
am luat brat cu tot cu bucse, placute si senzor, stabilizatori, le-am schimbat cu mana mea in curte, mentionez ca m-a muncit putin bratul, dar l-am dibuit, cu ranga...de ce am decis sa mi le schimb singur, pentru ca am citit aici despre "competenta" mecanicilor de la noi
dupa inlocuire am facut un drive test mic, uau, belea...fantastic cum se aseaza la drum, doar ca tragea f tare dreapta, ok m-am dus la unghiuri, controlat tot pe dedesubt, lipsa jocuri, reglat unghiuri si ...drive test....no asa, mi-a reglat si poz volan, ca nu era la mijloc, da alta treaba, incet incet am inceput sa ma "indragostesc" de ea...fata de cum a mers cand am luat-o de la BM pana acasa e altceva ....
intre timp fac rar totul ok,
ulterior la o plimbare cu un prieten, ca era curios cum merge, se urca si dupa un timp imi zice ca se cam balangane pe sosea ca lui asa i se pare, zic si ce intelegi tu prin balangane....hai sa mergem sa ii facem un test la amortizoare, 20 ron test....si 80% eficacitate pe spate si 75% pe fata, ha, sa moara asta....pai zice eu la pegeot 407 am 60% pe ambele si e din 2006....pai ce sa-ti fac eu, pe tine te-a mancat....deci concluzia e ca e altceva pe sosea masina asta, ceva elegant...
e, a inceput sa se raceasca si sa dau drumul la caldura si surpriza, probabil stiti ce am descoperit....nu stiam ce naiba e frig in masina, pai ca la aproape toata lumea caldura pe dreapta....draci, vorbesc un tovaras posesor de "bizonic", pe alta masina...si ma omoara asta, zice e nasol, bord dat jos, schimbat pe acolo , piese scumpe, manopera mare la bord etc etc....na zic ti-a trebuit rover, in ziua am vazut negru in fata ochilor, m-am dus acasa, am deschis frumos laptop si da-i la " lins" pe forum, nici nu ma asteptam sa gasesc asa de repede subiectul respectiv, si, incet incet m-am linistit, am studiat tot, cum se da jos matrix....etc
mi-am luat antigel, apa distilata, solutie de curat radiatoare si l-am dat jos pe domnu radiator, bineanteles mai lipseau sobolanii de acolo, cu ocazia asta am schimbat si antigelul, pus la loc, proba si...caldura beton...
intre timp schimbat ulei motor, si toate filtrele singur cu mana mea, tot cu ajutorul forumului, am bagat la cap cam tot ce am citit pe aici si imi pare rau ca nu am mai mult timp,
bun, se raceste tot mai tare afara si parca dim pornea mai greu, adica invartea mult pana sa porneasca, m-am gand la bujii, mai ales ca stiu cum e treba cu dieselurile, iar prin 20 dec la -8 grade dimineata pauza...i-am dat, i-am dat si nu avrut....gata zic m-am convins, nu omor bateria ca nu are sens care oricum e noua ca am luat-o in noiembrie, deci am luat si bat intre timp, ca ceea de pe ea era cam dusa, am dat frumos jos capacul de la motor, galeria si gasesc pe domnisoarele bujii, si scot prima, asta dupa ce am cautat juma de oras cheie lunga in interior,cunoscatorii stiu la ce ma refer, o ii pun cupla, pun la masa, contact...pauza, moarta, a doua, moarta, a treia, moarta, a patra...buna, ei iata ca e si una buna, m-am dus frumos, mi-am luat trei bujii, de la onix, le-am pus si, dupa ce s-a stins martorul, a pornit la sfert de cheie, bun, am rezolvat una...
ce am mai facut, i-am dat jos volanul, tot studiat de pe forum , pt ca l-am recusut fiind destul de uzat, eu unul am scos borna de - de la bat sa nu imi dea eroare la airbag, asa am citit pe forum, si dupa ce l-am pus inapoi nu am avut probleme, apropos, codul la cas il am in actele originale ale masinii,
roversaptezecisi5 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-14, 19:04   #4916
roversaptezecisi5

Stock
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 2
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

ce nu am facut....nu am schimbat acel tampon de jos si nu imi place ca se aude ca un rontait, mai ales in curbe si vreau neaparat sa il schimb dar nu l-am gasit in tara, nu stiu cum sa fac
vreau sa schimb uleiul din cutie, nu stiu daca are vreo legatura sau nu, dar la rece intra greu in viteza 1, la cald e ok in toate vitezele, am citit si despre cilindru si master slave, ma sperie gandul ca ma v-a lasa si ala...mi-am bagat capul pe acolo si nu am vazut scurgeri, poate sa ii fac o aerisire mai incolo..
si daca tot a venit frigul am citit in manual ca webasto treb sa porn la sub + 5 grade, bineinteles ca nici ala nu a pornit, dar am gasit siguranta arsa si s-a rezolvat, dar pornea si se oprea imediat, parca nu avea aer, asa ca m-am uitat in furtunul acela de admisie si am gasit in interior un filtru, sau ce este care in momentul pornirii webasto, se gatuia pt ca era f uzat si nu ii mai permitea deloc aerului sa treaca, de asta se oprea webasto, acum, eu l-am dat jos si merge, nu se mai opreste, intrebarea mea este daca stie cineva daca ii face bine sau nu faptul ca l-am scos de tot de acolo, ma gandesc ca nu l-a pus degeaba fabricantul acolo...
bun, citind eu pe forum, am gasit subiecte si despre termostat, pai da cred ca e dus si al meu, sau ma rog, ramas pe deschis, pentru ca acum cand e frig, la semafoare, acul coboara imediat la prima linie, adica la ora sapte juma, iar in mers nu sta exact la ora 9, sau pe linia de la jumatate, ci cu 2 mm mai jos, nu stiu cum sta normal...asta o sa il dau jos si il schimb stiu si unde e, cred ca din simptome e dus, sau ma insel, asa coboara acul, eu din cate am inteles , nu treb sa coboare in stationare, oricum il dau jos si il verific in apa calda...
a, i-am luat si cauciucuri de iarna si inca 4 jante pt ele...
si acum cireasa...duminica seara am parcat, am incuiat, iar luni dim cand sa plec, am descuiat normal pe telecomanda, am bagat cheia in contact si......bateria moarta, ba ceva nu e in regula, am sunat un coleg, a venit, am luat bat. m-am dus cu el la servici, si s-a ocupat cineva de ea, eu am plecat pt doua zile si m-am intors aseara tarziu, omul mi-a incarcat-o, dar nu am luat-o, am adus-o doar azi pe la pranz, am deschis masina, dupa ce am stat o juma de ora sa dau zapada , mai ales ca mi-au inzapezit-o drumarii mai mult decat ninsoarea, cand i-am pus bateria, automat a cuplat pompa electrica de motorina de langa bateria, aha, bun, bine ca macar am descoperit ce a papat curentul, acum intrebarea este de ce a ramas aia cuplata, normal cand scoti cheia din contact trebuie sa decupleze nu? s-a mai confruntat cineva cu problema asta?
bun, zic hai sa o pornesc sa vedem ce face, a pornit fara probleme, doar ca a ramas aprins martorul de la motor cel galben din stanga jos din afisajul oval, cel cu semnul exclamarii pe el, ok, m-am gandit sa mai astept, poate de la umezeala, multa zapada...bla, am curatat toata zapada, intre timp s-a incalzit si in masina, si m-am hotarat sa plec cu ea, macar sa incarc putin bateria, dar surpriza, am bagat in viteza 1, am plecat si cand sa accelerez, nu raspundea, deci, cu ea la ralanti am vazut ca turatia este undeva la 1100 ture, daca am calcat frana, a coborat la 800 dar nu s-a oprit, si abia atunci am incercat sa o accelerez la ralanti nu se accelera, m-am intors, am parcat, am oprit, am repornit, a pornit ok, dar la fel, apoi am scos iar borna la bat,, dupa vreo ora am incercat iar, tot la fel, dar a pornit ok, cu mentiunea ca in continuare, in momentul cuplarii bornei, a pornit si pompa, asa ca nu am mai scos borna, ci am scos cupla electrica din pompa si s-a oprit.
intrebare.. ce fac mai departe, cine s-a confruntat cu asa ceva ?
CONCLUZIE:
am avut un logan diesel din 2006 pe care l-am luat nou cu 8890 euro model laureat, am mers cu el 270.000, anul trecut m-a lasat pompa cu span pe injectoare cu rezervor colmatat etc...poate ati auzit de problema lor....cost reparatie 4500 ron, anul asta in vara, la fel injectoare duse, sunt navetist de sf de saptamana buc-brasov, si m-am cam saturat de el, am vrut confort si eleganta, dar oare merita toate astea, acum aveam nevoie cel mai mult pe vreme rea, si m-a lasat exact acum, mi se pare foarte sensibila, incep sa ma gandesc ca este doar o masina de duminica si mers pe autostrada....
nu in ultimul rand, vreau sa va multumesc pt ca datorita acestui forum am rezolvat problemele de pana acum, si sunt convinsca ii dau de cap si acum
roversaptezecisi5 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-14, 19:33   #4917
iovitadanel

Stock
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 2
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salutare tuturor, poate cineva sa îmi spună si mie modelul 75 de la rover cu motor de 2.0 diesel, transmisia e pe lanț sau curea. Anu asta vreau sa imi achizitionez un 75 si am auzit ca transmisia pe lanț e mult mai buna decat pe curea. Ms anticipat
iovitadanel is offline   Reply With Quote
Old 29-01-14, 20:06   #4918
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Lightbulb Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

roversaptezecisi5 - fa-ti un cont pe forumul clubului si pe urma trimite nr de tel pe emailul clubului (cel din semnatura) si te voi suna maine dupa ora 17:30 sa incercam o depanare la distanta....
daca tot faci b-bv naveta sa treci si pe la noi sa o punem la punct ...

iovitadanel - transmisia este pe lant la Rover 75 diesel

tot asa .... daca doresti si alte info sau la e sa te uiti daca vrei sa o cumperi ... iti faci cont ...tel e-mail....

M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 29-01-14, 20:12   #4919
iovitadanel

Stock
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 2
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
roversaptezecisi5 - fa-ti un cont pe forumul clubului si pe urma trimite nr de tel pe emailul clubului (cel din semnatura) si te voi suna maine dupa ora 17:30 sa incercam o depanare la distanta....
daca tot faci b-bv naveta sa treci si pe la noi sa o punem la punct ...

iovitadanel - transmisia este pe lant la Rover 75 diesel

tot asa .... daca doresti si alte info sau la e sa te uiti daca vrei sa o cumperi ... iti faci cont ...tel e-mail....

M.
Ms frums de informatie
iovitadanel is offline   Reply With Quote
Old 29-01-14, 22:36   #4920
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut baieti, am si eu o intrebare: ma gandeam sa imi iau si eu un rover 75 si as vrea sa imi spuneti daca merita sa imi iau sau sa caut alta marca, ce probleme intampinati si ce motorizare imi recomandati?
baga is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -