Quote:
Originally Posted by muceps
salut. un prieten si-a luat un rover 75 si mie personal mi se pare una din cele mai frumoase si stilate masini chiar daca esti in trening sau costum de 1000e.
as dori in viitorul cit mai apropiat sa-mi iau si eu una preferabil diesel, neagra sau albastru inchis, piele bej, dvd...si alte optiuni...momentan posed un opel astra h 2005 si sint f multumit de el dar m-am indragostit pe loc de rover 75..mai ales cind a vazut-o nevasta-mea i-a placut instant.
acum ma intereseaza ce consum are un diesel, ce probleme apar in timp...ce morotizare este de preferat..daca e cineva dispus sa-mi dea niste informatii intru-cit nu prea am timp sa citesc tot forumul.
as dori pareri obiective daca e posibil
multumesc anticipat
|
consumul de la 5,5 afara la 9 in oras. mixt 6,5 litri la 100km. depinde de oars, de anotimp de stilul de condus, de transmisie, manuala sau automata si multi alti factori. fiecare utilizator are valorile lui.
probleme apar cu gramada, trebuie sa ai rabdare si bani sa le rezolvi.
ambreiajul tine in jur de 100.000 km si te costa 500 de euro kitul, fara volata. original. te poate lasa in drum fara mila daca nu intuesti din timp ca trebuie schimbat sau o lungesti pe ideea "las ca mai tine". multi au patit.
supotul inferior al motorului cedeaza la 90000 si este peste 100 de euro
electroventilatorul sau instalatia lui se defecteaza iar unul nou este in jur de 360 de lire in anglia.
consumabilele sunt ieftine in general, cam ca la celelate masini de clasa medie.filtrul de polen ce e mai scump daca preferi varianta cu carbon activ si filtrul epurator de gaze daca vrei sa l schimbi, cum multa lume nu face. majoriatea nici nu stiu ca exista, nu mai vorbesc despre faptul ca nu stiu la ce foloseste.
intr adevar poti micsora cheltuielile cu piesele daca apelezi la dezmembrari, improvizatii sau piese care nu sunt originale. asta e drept
parti de caroserie nu gasesti decat in dezmembrari, la preturi bune sau noi, in anglia la preturi exorbitante. exemplu : usa spate doar tabla 800 de euro
ornametele exteroare se fixeaza cu niste cleme pe care nu le mai poi da jos decat daca le rupi si nu se gasesc decat in anglia.
intercoolerul transpira ulei pe la niste garnituri care se umfla si trebuiesc schimbate de la an la an. sunt ieftine dar la fel anglia.
mecanici care se pricep sa rezolve probleme specifice rover sunt putini, majoritatea atunci invata ce inseamna rover, cand le duci masina sa faca practica pe ea.
termostatul se schimba foarte greu, pompa de apa la fel, trebuie ridicat motorul, desfacut din suporti, ore serioase de munca nu gluma.
cipul din cheie nu poate fi multiplicat din cauza ca nu mai exista reprezentante. deci daca ai pierdut cheile trebuie schimabt , calculatorul ,imobilizatorul ialele, BCU, alte chei, care la un loc costa ceva bani
unele piese, ce i drept putine nu se mai gasesc nici pe saiturile din anglia si nici second. exemplu: center cap pt jante pe 17 de 56,5 mm. dar sa nu intram in detalii inutile.
parti bune:
si cum intotdeua ce e bun e mai putin, si aici e la fel.
caroserie din tabla galvanizata, nu rugineste. bine izolata pe dedesupt
distributie pe lant, se schimba cand zornaie lantul , am inteles ca pe la 400000 km. da patru sute de mii, ai citit bine
design placut, finisaje de calitate, multe optiuni la bani putini.
motor fiabil, la origine BMW
noi ni le am cumparat din pasiune majoriatatea si cu pasiune la intretinem, muncim la ele, rabdam, injuram, dar le iubim asa frumoase si defectoase cum sunt.
preturile le am aproximat in euro pentru ca am vazutca nu locuiesti in patrie