Titlul este preluat de pe un forum de specialitate si ca introducere aveti aici postul unui coleg de forum.
Eu una sunt obosita cit am explicat deja unor oameni ca motorul buburuzei are rezerve nebanuite si ma urc pe pereti cind m-i se arunca ca o tin supraturata si pot sa ma duc la service.
Sunt perfect de acord cu cele zise de colegul Suki in postul lui.Mentionez ca sunt la al doilea swift 1.3 deja.Cu prima am facut 80000 km,iar cu asta azi-maine celebram 50000.
Quote:
Salutare!
Am mers in Germania vreo 10 zile si pe toata perioada am inchiriat un swift 1.3 in doua usi. Cum eu am 1.5 eram foarte curios de diferente. Pe scurt am observat urmatoarele lucruri:
- Consumul mai mic la talpa: in 180 km/h nu a sarit de 7,2 in timp ce cu 1.5 consumul se duce si la 10
- In general si la viteze reduse consumul este evident mai mic
- Viteza max a fost 180 in timp ce 1.5 a dus pe autostrada soarelui la vale 195-198 si pe drum drept urca usor in 190(consum 11,2 buc-ct cu talpa fara mila)
- e un pic mai lenesa, dar imperceptibil aproape/ daca nu ai condus un 1.5 mult timp nu iti dai seama
- demarajul o idee mai lent(aici consider ca datele tehnice anuntate sint corecte deci nu mai insist)
- aceeasi stabilitate impecabila
- zgomotul din interior o idee mai mare
- trepidatii in interior mai evidente de la 160/ posibil din cauza faptului ca era varianta in 2 usi
Ce am observat fata de alte masini timp de peste 40 mii de km:
Foarte rar imi sta ceva in fata, cum intr-a 4-a pot sa o duc pina la 180 km/h... In general doar bmw-urile serie 3 au sanse si asta daca se nimereste un sofer care sa stie ce sa faca cu el. E o masina de turatie si trebuie folosit acest lucru fara frica. Intre 4500 ture si 6000 masina se simte perfect, chit ca multi prieteni s-au speriat si considera ca motorul e supra-solicitat. Consider ca turatiile ridicate e unul dintre principalele avantaje ale masinii si in trafic te scoate din incurcatura si in oras si la drum lung.
ATENTIE: M-am luat la intrecere cu un Opel ASTRA pe soseaua Ploiesti-Buftea. La 140 km\h pe curba la intrarea in Cocorestii Colt eu am ramas pe sosea, tipul a derapat nu a reusit sa redreseze masina si a iesit de pe sosea. S-a dat peste cap de trei ori, s-a oprit pe camp. Am oprit, am sunat 112, au venit salvarea, pompierii, etc. In Opel erau doi tineri, un el si o ea. Au scapat ca prin minune cu julituri mici desi masina era praf. Concluzie: swiftul este o masina excelenta si sper ca chestiile "versus" sa le pastrati pentru astfel de forumuri. Cel putin eu, dupa ce am scos-o pe tipa inconstienta dintre fiarele contorsionate, asta o sa fac...
|