De ce nu ? Compresorul e invartit de cureaua de accesorii,deci nu conteaza cum e distributia.Si nici macar asta nu e obligatoriu,se poate pune fulie suplimentara si alta curea.LSJ-ul de pe Cobalt SS SC/Ion Redline e un exemplu de motor de fabrica cu aceste specificatii.
De ce nu ? Compresorul e invartit de cureaua de accesorii,deci nu conteaza cum e distributia.Si nici macar asta nu e obligatoriu,se poate pune fulie suplimentara si alta curea.LSJ-ul de pe Cobalt SS SC/Ion Redline e un exemplu de motor de fabrica cu aceste specificatii.
dar acea curea se invarte mai repede o data cu cresterea in turatie a motorului? sau ramane la o turatie constanta indiferent de turatia motorului?
alta fulie suplimentara unde sa pun? mai exact de ce sa o prind? ce o va angrena?
merci.
intrebare de copil tampit care vrea sa invete
exista o diferenta intre turbocompresor si turbina?
ar fi foarte frumos k cineva sa aiba rabdare si sa imi explice
Nu neaparat ..... nu trebuie sa faci cip cirip si nu e nevoie sa schimbi evacuarea .... daca pleci de la 150-200 cp, poti ajunge usor la 400 cp cu un filtru sport, un fake bov si un sidiu atarnat de oglinda .....
Nu neaparat ..... nu trebuie sa faci cip cirip si nu e nevoie sa schimbi evacuarea .... daca pleci de la 150-200 cp, poti ajunge usor la 400 cp cu un filtru sport, un fake bov si un sidiu atarnat de oglinda .....
gresesti.....fara spinnere si type-r nu are cum...nu dezinformati oamenii,va rog
Am ma citit undeva intr-o revista specializata ca acel Sticker NIKE + placuta cu numele ghertzoiului ( proprietarului ) pe bord = Invincibilitate => superman prin copaci =))
Nu neaparat ..... nu trebuie sa faci cip cirip si nu e nevoie sa schimbi evacuarea .... daca pleci de la 150-200 cp, poti ajunge usor la 400 cp cu un filtru sport, un fake bov si un sidiu atarnat de oglinda .....