29-07-09, 10:05
|
#152
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: lastun tuning
Sper sa intelegi mesajul meu dar ... turbina aceea este MULT prea mare ! Iti recomand sa cauti tot un K mic, cum am avut eu de vanzare, ce echipeaza atat fiat 1.3 JTD cat si corsa 1.3 diezel.
|
|
|
31-07-09, 10:19
|
#154
|
Suzuki Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: lastun tuning
super tare masina. faza cu turbo e SICK.
totusi, eu as pune pe asa ceva un motor de honda cbr 600 sau de suzuki gsx R 600. oricum e prea belea si asa...
|
|
|
31-07-09, 10:26
|
#155
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: lastun tuning
unde-s galeriile ? ce carb vei folosi ?
|
|
|
01-08-09, 01:07
|
#156
|
Stage 3
Join Date: Jul 2008
Posts: 153
|
Re: lastun tuning
turbina este montata motorul este gata
>>>>TM32CIP tu ai turbo deja pe tico sau numai vorba, ca nu am vazut nici o imagine la tine pe thread<<<<
Last edited by costy_micro; 01-08-09 at 01:09.
|
|
|
01-08-09, 11:54
|
#157
|
4Rally
 Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: lastun tuning
Bravo domnule. Interesanta abordarea!
In caz ca totul va merge cum trebuie, iar turbina va genera presiune suficienta, sa incerci sa nu depasesti 1 bar cu pistoanele originale, adica pistoanele de Oltcit. La fel, mare grija la detonatii!! Ai sa distrugi foarte repede motorul daca incepe sa detoneze(si va incepe daca nu e totul reglat cum trebuie). Scazi avansul pana aproape de minim, la nevoie. Si de pe acum iti spun sa renunti la avansul vacuumatic. Nu se intelege deloc cu presiunea din turbina.
Oricum, frumos!! Bafta multa in continuare.
|
|
|
02-08-09, 21:58
|
#159
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,886
Member of: [Moderators]
|
Re: lastun tuning
Pocket Rocket...
|
|
|
03-08-09, 19:18
|
#160
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: lastun tuning
TM 32 CIP sigur nu iti vrea raul ! Ar fi bine sa accepti sfaturile lui ... !
Cu ce carb vei merge ?
Ce pompa de benzina vei folosi ?
Din pct meu de vedere turbina aia e mult prea mare ... te astepti ca, cu turbina aia sa faci boost ? daca da, cat boost ? si de la ce turatie ?
Ar fi necesar un ceas AFR, si sa implementezi un knock senzor ...
Eu iti doresc sa ai parte doar de succes si sa nu intampini nici o problema in finalizarea proiectului !!! ( dar daca tragi linie , crezi ca se merita ? ) .
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
|
|
|
03-08-09, 20:10
|
#161
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: lastun tuning
knock sensor e inutil in cazul tau, la modul la care tu vei fii in boost abia pe capat de 2, si va trebui sa schimbi foarte rapid sa il mentii. Turbina ce o ai tu e proiectata sa duca 0.7bar la un motor de 1.8, la peste 2500rpm (fiind vorba de K14 6000 pentru VAG) ! fa un calcul la cilindreea ta, si ai sa ajungi la aceeasi concluzie. Chiar vreau sa iti vad masinuta mergand, dar gandeste-te la sfatul asta prietenesc : am renuntat la a pune turbina pe tico, din motivele astea, ce sa mai zic de motorul tau unde vorbim de cilindree mai mica, alta compresie, si de timpi ! K14 iti umfla motorul asta de nu-i adevarat, si crede-ma pe cuvant, nu va face fata din pacate. Mult succes prietene si numa bine
ps: inainte de a face totul sa mearga cum trebuie, gandeste-te ...vei vrea si BOV, evacuare, admisie, AFR+lambda+wideband (desi nu ai ce face cu el) etc etc etc ... consideri ca merita investitia ? Sper sa imi intelegi intentia, nu spun astea cu scopul de a te descuraja, dimpotriva.
|
|
|
03-08-09, 22:20
|
#162
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 745
Member of: [X-Team Racing Club] [VW]
|
Re: lastun tuning
sunt de aceeasi parere cu cip ! cel mai simplu ar fi sa inlocuiesti motorul original cu unul de motocicleta pe care sa-l faci turbo ! macar ti-ai investi banii in ceva care va da randament ! asa pacat de banii investiti , de timpul pierdut si mai ales de munca ta ! in afara de faptul ca acel motor este mai firav si decat un motor de scuter i-ai pus acea turbina care este ceva imens pentru el ! din pct meu de vedere nu ar functiona niciodata cu nici un fel de turbina ! gandeste-te ca am un caz concret cu turbo pus pe bmw cu motor 2.7 care este un motor destul de decomprimat si a suflat 2 chiulase si in final arborele cu o turbina de 2.4 td de bmw urs la 0,4 daca nu ma insel ! faci cum crezi chiar sunt curios de rezultat ! spor la treaba si felicitari pt ambitie !
__________________
2013 Audi a3 2.0 16v tdi daily car / renault 5 gt turbo weekend car
|
|
|
03-08-09, 23:53
|
#164
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: lastun tuning
exact prietene, ce incerc eu sa iti spun e ca daca tot mergi pe varianta unicat, si investesti niste bani ... fa-o sa si mearga pe masura ! nu doar turbina pusa pentru aspect
|
|
|
|
|