Cum forumul "mama" nu merge de ceva vreme, voi deschide un topic cu micul meu MG aici.
Sa incepem cu inceputul. Masina in cauza este un Mg Zr din 2004, cu vreo 92.000 km in momentul cumpararii. Acum a sarit de 107.000 si roata inca se invarte.
![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
Ca orice masina din grupul Rover, nu a fost lipsita de probleme, dar legendarul motor de 2 litri, 113 caluti, Rover nu arata niciun semn de capitulare. Daca motoarele pe benzina din grup manifesta problema garniturii de chiulasa, motorasul meu de tractor are probleme cu furtunul lung de turbo, problema de care m-am lovit si eu. Mai exact, s-a spart si l-am inlocuit cu "noul" furtun pus la dispozitie de baietii de la Rover, furtun care cica rezista mai bine. Vom vedea.
Alta problema a masinii a fost cauzata de faptul ca cine a avut-o inainte a lovit-o in bot si nu a reparat mecanica pana la capat... Mai exact sistemul de aer conditionat. Radiatorul era spart si lipit cu poxipol(sau un derivat) iar compresorul era mort in post. Mai mult de atat, farurile originale au fost inlocuite cu faruri de la fratiorul Rover 25, argintii. Ma rog, probleme rezolvabile.
Traiasca ebay-ul(compresor nou) si traiasca Gutmann Auto pentru farurile fumurii.
In rest, i-am pus un ceas de boost de la Vdo, steagul britanic pe acoperis... si cam atat.
Poze si v-am pupat