mai adaug ceva
,
sfatul meu, e sa te apuci de caroserie mai intai, da jos aripile, interiorul, si analizeaza starea caroseriei, cat de mult a patruns rugina, inspecteaza oalele rotilor, in special cele de pe partea dreapta, acolo ai sa gasesti cea mai multa rugina. Fiindca pe partea dreapta se prinde intotdeauna mizeria de pe margina drumului: zapada sarata, apa, noroi, etc. apoi vezi suportul pe care sta motorul(binenteles, da motorul jos) vezi in ce stare e, curatal, slefuieste si da fara mila 2-3 straturi de grund apoi antifoneaza. vezi "burtica" masini, profilul ala mai "patrat" de jur impresurul masini cum arata,(ma refer sub ea, are un cadru)curata (de preferabil) si da cu grund si antifon. sunt multe de facut la o astfel de masina, dar sfatul meu e sa te apuci de caroseria ei apoi de interior si alte "tuningulete". A mea are 23 de ani de cand nu sa umblat la ea, ma refer la vopsea antifon. Am desfacuto toata si am avut mici surprize dar nu grave, care nu s-au lasat cu inlocuiri de tabla. La cum am facuto cred ca mai tine inca 23 de ani.
Totul se face cu rabdare, pasiune si multa munca. Banii nu intra la aceasta categorie daca e din pasiune. Daca ai garaj, totul e perfect, mai ales daca e incalzit catusi de putin te poti pune pe treaba serios, dar daca nu, eu zic sa te apuci sa strangi bani si cum se incalzeste afara apucate de treaba. Oricand te pot ajuta cu sfaturi.
victorUMFMg@yahoo.com ....spor si tinene la curent cu stadiile "lucrarii"