Quote:
Originally Posted by florin_cars
ah..de escort 1.3 MK 3 e bun?
|
nu va luati de Florin, omul e bine intentionat doar ca nu stia ce fel de carburator sau cum e treaba cu carburatorul la traby.
Florine, nu ai cum imbunatatii carburatorul la un trabant 601 (595cmc) pentru ca nu are nici macar pompa de benzina. Totul e "prin cadere" ca sa ma exprim grotesc...adica, din rezervor o ia la vale benzina spre carburator, unde intra cat ai permite "camera" si cuiul ponton...dai talpa? se goleste si mai intra putina benzina ca sa ia locul celeia care sa dus. Relativ e..."simplu" carburiciul de trabi. Multi si-au batut capul cum sa il imbunatateasca dar (din cate stiu eu) pe motorul stock de 601 (595 cmc) nu ai ce face cu alt tip de carburator.
Eventual daca ai un trabant 1.1 cu motorizare 1893 cmc, 4 timpi, da, acolo poti umbla cu o flansa si poti pune carburator mai nervos.
Clasicul 601, nu ai ce sa-i faci...asa moare.
:P
p.s. nu ma injurati, prea tare
)