Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Accesorii si conectica

Accesorii si conectica alimentare si montaj

Reply
 
Thread Tools
Old 06-04-04, 15:56   #1
kickbox

Stage 2
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 34
Default Sunt necesari acumulatori?

Fratilor...cred ca nici unul dintre voi nu se multumeste cu un sistem 4X50W in masina....fiecare viseaza sa aiba un amplificator,un woofer in portbagaj si vreo 6-8 boxe in masina.Intrebarea mea este daca la cele enumerate mai sus trebuie un acumulator special..adica vreau sa stiu daca bateria masinii face fata sau nu. Daca nu,cat costa un astfel de \"gadget\" si cat tine?
kickbox is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 19:00   #2
cecilia

Stage 5
 
cecilia's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 372
Default

itzi trebuie cabluri speciale(f scumpe!!!!), sigurantze speciale(in jur de 1 mil fiecare) si nishte filtre speciale.
cecilia is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 19:43   #3
KrushX

Stage 4
 
KrushX's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 237
Default

Mere shi cu o baterie daca nu eshti zgarcit la benzina Un alternator rebobinat pe la +85A shi itzi duce cam 2-3 statzii de amplificare. Io pe cabluri shi sigurantze am dat un mil pe toate shi-s semi profi. Filtre nu itzi trebe daca ai ieshire de sub pe statzii shi head unit.
__________________
In Bass We Trust!
KrushX is offline   Reply With Quote
Old 07-04-04, 08:09   #4
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

Corect ! depinde mult de instalatia electrica a masinii .. ce masina e..... in ce stare ... nu prea se pune muzica pe un wartburg ..
B12ZMD is offline   Reply With Quote
Old 13-04-04, 00:00   #5
at_b

Stage 3
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 75
Default

o intrebare partzial legata de topic:
unde se rebobineaza alternatoare?

/edit
shi o precizare, sigurantzele speciale mentzionate mai sus, daca nu trec de vro 60A(~700W), sunt 70000lei, nu 1 milion
at_b is offline   Reply With Quote
Old 13-04-04, 00:25   #6
BigMac

Stage 3
 
BigMac's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
Default

Cel mai usor e de schimbat bateria (si eventual alternatorul?) cu una de Diesel, cu capacitatea cat mai mare, care ajunge pana pe la 500 de wati, cu motorul pornit, of course.
Importante sunt si cablurile, sa fie suficient de groase si conexiunile cat mai curate si perfecte, fara oxizi, ca sa nu existe caderi de tensiune.
Daca se sting farurile cand bate bass-ul, pune un condensator.

Pasionatii folosesc baterii 'Optima' si 'Stinger', dar sunt cam scumpe.
Nebunii isi pun 4-5 alternatoare, pentru puteri de mii de wati RMS.
__________________
BigMac is offline   Reply With Quote
Old 13-04-04, 00:34   #7
BigMac

Stage 3
 
BigMac's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
Default

Un tabel cu sectiunea cablului in functie de curentul maxim si lungimea dorita: http://maxx.drv.free.fr/tab_cables.htm
BigMac is offline   Reply With Quote
Old 13-04-04, 01:28   #8
at_b

Stage 3
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 75
Default

par foarte prohibitive valorile din tabelul respectiv.
cateva informatzii utile despre sigurantze shi cabluri gasitzi shi in topicul asta:
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopic.php?t=1266
shi in 'articolul' asta:
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopic.php?t=173

tot respectu pt baietzii de la ***********
at_b is offline   Reply With Quote
Old 13-04-04, 01:36   #9
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

cum zice BigMac, pune o baterie de la masina cu motor mare sau, daca ai ceva banuti, ia-ti o baterie Optima Red top, si un capacitor, si o sa fie ok 2-3 amplificatoare fara probleme

Stinger sau lightning audio sa iei pt toate cablurile de care ai nevoie, sunt cam cei mai buni in domeniu
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 13-04-04, 13:00   #10
dracula

Stage 3
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 148
Default

ma daca nu ii vorba de ceva extrem ce iti rupe masina nu e necesar o baterie speciala.
dar un condensator iti recomand daca nu vrei sa distrugi alternatoru.
cel mai important ii cum a zis si BigMac, cablurile !
nu fi zgarcit aicea ca faci economie de bani in punctu gresit. sa fie cablu de curent destul de gross ( depinde de instalatie ) si cablu de signal sa nu le tragi pe langa cabluri de curent sau alte cabluri a le masini ca iti poate crea paraziti ( si sa fie cabluri izolate si bune, nu stifturi din piata )
ca daca teai pus sa iti tragi toate cablurile si iti dai seama la urma ca ai paraziti sau nu primeste statia destul curent ce ai rezolvat ?

Eu am renuntat la condensatoare ca la 2F tot mai imi facea lumina ca la discoteca si am luat un batcap



asta este ala mic, eu mi lam luat pe ala mare.
400Amperi pt 8 sec poate da.
Are mai multa capacitate decat un condeu si ii mai rapid ca o baterie, adica ceva intre baterie si condeu ( de aia si numele BatCap )
dar si pretu difera ...
dar sincer mai bine 600 pe un batcap decat peste 1000 pt un alternator
dracula is offline   Reply With Quote
Old 15-04-04, 04:49   #11
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Quote:
Originally Posted by \"BigMac\"
Daca se sting farurile cand bate bass-ul, pune un condensator.
Si cam cat m-ar costa si pe mine unul pentru o statie pusa in \"punte\" 2x5o ---> 1x13oW (Alpine)??
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 15-04-04, 14:48   #12
BigMac

Stage 3
 
BigMac's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
Default

Pentru 130 de watti ar trebui sa ajunga bateria.. Daca nu, un condensator de 0.5 farad ar fi suficient (unii zic ca se pune 1 farad la fiecare 500 de wati, nu stiu cat de corecta e regula asta).
Daca ai prieteni in Germania sau USA poti cumpara 1 farad cu 45 de euro. Pe al meu l-am cumparat de pe ebay.de cu 42 de euro, nou, bineinteles.
BigMac is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -