Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Timisoara

Reply
 
Thread Tools
Old 05-05-13, 16:55   #1
stefi.mosnita

Stock
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 4
Question Modificare motor BMW e46

Salut. Am si eu un e46 1,9 benzina din '99.
https://www.facebook.com/media/set/?...1654347&type=3.
As vrea sa-i pun un turbo sau(si) un compresor.
Am inteles ca 1,9 nu suporta modificari multe...
Am gasit un set de 2,0 l(computer,motor,cutie,cardane,grup) la 600 euro.
Daca-l pun pe asta se merita sa-i pun turbo sau(si) compresor,sau la prima tura scoate piciorul ? Suporta internele presiunea suplimentara de la turbo sau se face bucati in 50 de metrii ?
As vrea sa scot din 2,0 undeva la 200-230 de cai.
As fii multumit cu atat.
Ce modificari necesita un asemenea proiect si cam la cat se ridica costurile ?
Multumesc anticipat, Stefan Baricsa.

Last edited by stefi.mosnita; 05-05-13 at 16:58.
stefi.mosnita is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 00:40   #2
tmDNSe30

Stage 5
 
tmDNSe30's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 330
Default Re: Modificare motor BMW e46

Quote:
Originally Posted by stefi.mosnita View Post
Salut. Am si eu un e46 1,9 benzina din '99.
https://www.facebook.com/media/set/?...1654347&type=3.
As vrea sa-i pun un turbo sau(si) un compresor.
Am inteles ca 1,9 nu suporta modificari multe...
Am gasit un set de 2,0 l(computer,motor,cutie,cardane,grup) la 600 euro.
Daca-l pun pe asta se merita sa-i pun turbo sau(si) compresor,sau la prima tura scoate piciorul ? Suporta internele presiunea suplimentara de la turbo sau se face bucati in 50 de metrii ?
As vrea sa scot din 2,0 undeva la 200-230 de cai.
As fii multumit cu atat.
Ce modificari necesita un asemenea proiect si cam la cat se ridica costurile ?
Multumesc anticipat, Stefan Baricsa.
salut nu are rost sa investesti atata pt 230 de cai...e mult de munca crede-ma si multi bani irositi cumpara daca vrei pana in 230 de cai un motor de 3.0 de e46 are 230 stock..sfatul meu!
__________________
tmDNSe30 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 15:23   #3
stefi.mosnita

Stock
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 4
Smile Re: Modificare motor BMW e46

Quote:
Originally Posted by tmDNSe30 View Post
salut nu are rost sa investesti atata pt 230 de cai...e mult de munca crede-ma si multi bani irositi cumpara daca vrei pana in 230 de cai un motor de 3.0 de e46 are 230 stock..sfatul meu!
Mersi pentru raspuns ! Esti primul si singurul care mi-a raspuns,sau care si-a dat cu parerea in 2 saptamani ! Credeam ca pe acest forum lumea se ajuta unii pe altii,macar cu un sfat daca nu cu adrese,link-uri sau rezolvari de succes ...
Ceea ce incerc eu sa fac este un motor de 2.o cu consum de 2.3 si putere de 3.o.
Sunt constient ca implica multa munca,nervi si bani insa daca scap cu un 2.000 de euro ar fii OK din punctul meu de vedere.(si in acelasi timp o mare satisfactie dusa la bun sfarsit).
Am inteles ca mege motor de 2.0 turbo de Z3. Ar fii ceva,nu ?
stefi.mosnita is offline   Reply With Quote
Old 18-05-13, 00:41   #4
alynex
Colectionar Machete

Stage 5
 
alynex's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,064
Member of:
[Colectionar Machete]
[BMW]
Default Re: Modificare motor BMW e46

Sa bagi bani in motoru asta nu prea se merita , ca nu castigi mare putere.Si ca sa castigi puterea de care vorbesti tu, iti trebuie pe putin 2-3mii E, pentru eventual turbo sau compresor.
Sunt cateva proiecte pe net, unul alb cu turbo am vazut si mai multe cu compresor adaptat de pe mercedes, slk parca.

Cel mai ok ar fi un motor mai mare, 2.5, 3.0 si nu ajungi la pretul asta.Sau un 2.0 si il faci turbo si speri la un consum mai mic.
__________________
alynex is offline   Reply With Quote
Old 20-05-13, 19:08   #5
alynex
Colectionar Machete

Stage 5
 
alynex's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,064
Member of:
[Colectionar Machete]
[BMW]
Default Re: Modificare motor BMW e46

Pai cum spuneam, iei un motor de 2.0 si pui turbo.Da toate astea va trebui sa le faci la un tuner specializat ca sa iasa ceva calumea. Deci fara 2-3-4mii nu scapi.
Pui motor de 3.0 si nu trebe sal omologhezi, pentru ca nici n-ai cum, atata timp cat nu iesi cu masina din tara, e cel mai bun compromis pentru putere.
alynex is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -