Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
03-09-07, 01:44
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Am gasit timpul necesar sa imi prezint sistemul de pe masina mea. o parte din componente au fost schimbate si vor fii in continuare schimbate pt a imbunatatii puterea sunetului
O scurta prezentare a componentelor sistemului o voi face mai incolo. Voi prezenta upgradurile pe care aceasta masina a avut nevoie pt a suporta sistemul.
PS: rog cei care vor sa faca caterinca de dacii sa nu posteze aici, si nici acele remarci de genu "cu banii astia imi luam masina noua"
Curentul necesar pt acest sistem, a fost asigurat de un nou alternator de pe renault safrane, de 125 de Amp, cel din fabrica fiind de numai 35 de Amp.
Am modificat sistemul de prindere de pe bloc motor, de asemena furca de intindere a alternatorului a fost un pic ramforsata pt a intinde cureaua care pune in miscare alternatorul si pompa de apa.
Avand punte de diode integrata in alternator am renuntat la cea originala a masinii.
De asemenea am completat cu un cablu de 35 de mm de la alternator la bateria din fata.
In prima foto este alternatorul original al masinii. sper ca se poate vedea diferenta dintre cele doua.
Last edited by aleks; 07-03-10 at 02:23.
|
|
|
03-09-07, 02:19
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
bateriile sunt doua bucati de 90 de amperi de la Gz GZBP 12.3500, conectica este dpdv al multora destul de controversata, cablurile de sudura,
(alearga curentul mai incet prin ele ) cei care stiu gluma sper sa se amuze cand vor citii.
off topic: imi aduc aminte de un post al unui forumist nu voi spune numele care imi spunea acum 3 4 luni ca el are un sistem de 1000 de euro si isi permite sa isi cumpere 5 metrii de cablu,
e dragul meu, eu am 4 trasee de 53 fiecare a cate 5 metrii si 2 trasee de 53 spre condensator. iar mai mult ca sigur cablul pe care tu il folosesti pt a alimenta statia ta de subwoofer, eu il folosesc pt a alimenta subwoferul meu.
folosesc aceste cabluri pt a trasporta curentul din fata in spatele masinii unde este cea de a doua baterie. Aceste cabluri sunt trase printr-un tub de copex (multi spun ca este furtun de aspirator) prin partea dreapta a masinii prin partea stanga trec cablurile de semnal si alimentare a difurilor de pe usa.
|
|
|
03-09-07, 02:32
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
bornele, din nou sunt controversate pt ca evident nu sunt aurite si nu tin de domeniul car audio tin de domeniul camion audio
multumesc forumistului mgm2000ro pt aceasta achizitie.
cele de jos sunt bornele pt fiecare cablu de 50 de mm, 4 trasee de 50 deci in total 8 mufe doar pt a lega cele 2 baterii intre ele
sistemul de prindere al acestora este prin ciocanire pana cand mufa strange cablul si evident gata mufa inca 7 si terminam cu conectarea bateriilor.
dupa ce mufa este facuta, aceasta este imbracata intr-un manson termo-contractant, si infasurat cu izolir band din acela ca o carpa (pt a avea un aspect pufos) are un look mai profi decat izolirul band normal nu ?
|
|
|
03-09-07, 02:44
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
sa zicem ca am terminat o parte din conectica, trecem la izolarea fonica a masinii.
Foarte important la aceasta masina care zbarnaia noua fiind.
Nimic spectaculos decat munca depusa. Fiecare suprafata a masinii a fost prima data degresata, lucru foarte usor de zis dar destul de greu de executat cand masina nu este noua si este dacie de precizat acest aspect
O mica problema, in timpul izolarii fonice, si m-am hotarat sa fac o mica reparatie capitala. pragurile, si o aripa fata dreapta au fost remediate:
|
|
|
03-09-07, 03:03
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
acum izolarea plafonului
am folosit Standartplast bimast pe tavan are 4 mm, pt ca suprafata tavanului breck-ului este destul de mare si trebuie sa o izolez dpdv al vibratiilor si in acelasi timp sa o ramforsez
|
|
|
03-09-07, 03:14
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
usile din fata desii multi au spus ca dupa o luna se vor rupe balamalele, vad ca tin de juma de an sper sa mai tina
pe exteriorul usii am folosit Standartplast bimast, iar pe fata de usa am folosit Standartplast M1 de 2 mm
multumesc forumistului Dorin care a adus mai multe contributii acestui sistem pe care le voi enumera pe parcursul acestei descrieri.
|
|
|
03-09-07, 03:19
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
usile din spate in una din poze se poate vedea materialul anti rugina pe care cei de la Dacia Pitesti l-au folosit pt a proteja tabla impotriva ruginii, si acest material a trebuit sa fie curatat pt a se aseza placile de Standartplast bimast. de asemenea in josul portierei am dat cu vasilina pe a proteja impotriva ruginii.
|
|
|
03-09-07, 03:32
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
acelasi tratament a fost acordat portbagajului, si aripilor din spate de la breck, care sunt o sursa importanta de creat vibratii.
ps: pt cei care nu vor avea ce sa intrebe decat daca am simtit vreo diferenta intre masina stock si masina izolata fonic: Da este o diferenta foarte mare
dupa aceasta operatiune masina a luant la bord ceva kilograme, dupa niste calcule sumare aproximativ 80, 100 de Kg, nu am facut un calcul exact cate folii am folosit la fiecare operatiune, pt ca nu am tinut cont de acest aspect
va urma o prezentare a sistemului audio, precum si aranjarea sa in aceasta masina
|
|
|
03-09-07, 15:19
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,316
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Gz power
Frumoasa prezentare a incepului unui sistem demential ...
Trebuie dovedit lumii ca si Dacia e buna la asa ceva, nu numai masini scumpe sau mai stiu eu ce ...
Asteptam si restul detaliilor, prezentarea componentelor si chiar si filmulete, ca sunt sigur ca ai si asa ceva ...
Bafta in continuare!
__________________
Contact:
- messenger: razvan_florin2002
- telefon: 0721.433.295
|
|
|
03-09-07, 15:21
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
bun asa acum pot sa afirm faptu ca am reusit sa ajung dpdv al izolarii fonice si anti-vibratii, la nivelul unei masini stock straine.
trecem la partea audio acum
|
|
|
03-09-07, 16:05
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 591
|
Re: Dacia Gz power
montarea hu
ca Hu am ales pioneer DEH-P80MP a fost si ramane un hu destul de practic, si printre preferatele mele, in acest moment nu este in top, dar pt ce aplicatii il folosesc este suficient.
Am instalat hu direct in bord eliminand scrumiera si bricheta din bord , alimentarea a fost direct trasa de la baterie, avand 2 sigurante de 10 Amp, desii nu este nevoie de o conectare directa la baterie este mai sigur, deoarece este dacie si nu am dorit sa am neplaceri.
afara fiind fring am ales o sursa de caldura, un calorifer electric care a facut fata cu brio acestei aplicatii out-door
|
|
|
03-09-07, 16:54
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,509
Member of: [Opel] [Competitor CNCA]
|
Re: Dacia Gz power
bv pt sistem arata foarte bine...intradevar e foarte mult de munca la o dacie...am o intrebare la tine ai acoperit cu ceva gaurile alea din usa...sau le-ai lasat asa pt difurile care vin pe usa?vad ca esti nefumator ai renuntat la bricheta si scrumiera....si eu ma gandeam la acelasi lucru sa fac...dacia din pacate cu bord de CN4 e de *** nu ai loc sa pui nici macar un amarat de head unit care sa arate binisor bafta in continuare
|
|
|
03-09-07, 17:08
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 869
|
Re: Dacia Gz power
n-ai gasit si tu un cleste de sertizat papucii {de fapt tie-ti trebuia presa hidraulica, au aia de la electrica, daca vezi vreo dacie papuc/aro de-al lor la orizont, ridica mana cu 10 lei in aer si 99% vor opri, si poate-ti papucesti corect cablurile }
felicitari pentru masina ... laudabil efort.
__________________
Loud&Proud member of SQNLL Team
Music is my PASSION and CITROEN my LOVE
|
|
|
03-09-07, 17:24
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,316
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Gz power
Pai ce e asa de incorect la papucii aia cum sunt prinsi pe cablu?
Mie imi place cum i-a prins ... Si sunt destul de rezistenti, iar de "alergatul" curentului prin acel cablu, nici nu se pune problema ...
Am reusit sa vad si eu diferenta intre o izolare fonica facuta ca la Baban_San si una "stock" (adica deloc) chiar pe masina mea si am ramas foarte impresionat si sincer cred ca o sa fac si usile de pe spate ...
Asteptam detalii in continuare domnule.
|
|
|
03-09-07, 17:39
|
#15
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Dacia Gz power
Pentru contactul cel mai bun si siguranta, cu un ciocan de lipit se poate cositori.
|
|
|
|
|