Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
08-06-07, 09:01
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Io n-as pune bordu ala nici pe mijloc, l-as pune in spate in portbagaj si mi-as lua un chinez sa-mi citeasca viteza, turatia si sa faca ca un blow-off. Lu ala ii dai o portie de orez pe zi si scapi si de toate reflexiile !
Nu mai munci mah si zi si noapte sa nu fii prea extenuat in saptamana 20-27 iunie !
|
|
|
12-06-07, 10:18
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Va tin la curent cu ce am mai facut
|
|
|
12-06-07, 10:21
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Pozeee pozeee
|
|
|
12-06-07, 10:28
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 917
Member of: [Street Zone]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Ce este substanta albastra?
Ma bucur sa vad ca avanseasa proiectul si mai ales ca pui multe poze.
|
|
|
12-06-07, 10:35
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
si iar pozeeeeeee
|
|
|
12-06-07, 10:47
|
#51
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Si eu care ma gandeam ca ai ales o solutie wireless cu PSP pe volan si soft care sa-ti arate turatia si viteza direct pe PSP.
|
|
|
12-06-07, 12:57
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Nea Marine, ia in vedere si posibilitatea de bas-reflex pentru mid-basii aia de 15cm daca vrei sa-i pupi direct cu subwooferul si daca ai destul spatiu in bord !
|
|
|
13-06-07, 18:33
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Quote:
Originally Posted by fuscobal
Nea Marine, ia in vedere si posibilitatea de bas-reflex pentru mid-basii aia de 15cm daca vrei sa-i pupi direct cu subwooferul si daca ai destul spatiu in bord !
|
Am luat deja in vedere, si cred ca ar fii foarte bine daca as reusii sa scot un volum destul de mare incat sa pot monta un reflex, chiar daca nu va fi folosit pt. output, macar ar fii avantajul ca poate sa coboare ceva mia jos si foarte important ar fi sa mia elimin din stresul membranei, raspunsul tranzientului nu ar fi foarte mult afectat, deoarece este un difuzor mic si e foarte rapid din constructie... mebrana e foarte moale si mai ales ca am destula putere sa il controlez foarte bine. Deocamdata ma concentrez asupra constructiei cat mia rigida a incintelor, si vedem mia tz. cat reusesc sa scot, fiindca volumul incintelor va fi dictat de incinta din stanga, unde spatiul este mai restrans, in dreapta avand avantajul ca pot sa tai din spatiul alocta pt. torpedou. Pentru o incinta reflex imi trebuie macar 12 litrii, asa ca inca nu stiu nimic.
|
|
|
13-06-07, 19:10
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Quote:
Originally Posted by bluey
Si eu care ma gandeam ca ai ales o solutie wireless cu PSP pe volan si soft care sa-ti arate turatia si viteza direct pe PSP.
|
Audi construieste in general masini elegante cu un strop de sportivitate in cazul meu, si al tau (Audi A3), parerea mea este ca gaget-uri de genul asta pot sa strice ce au reusit sa obtina designerii de la Audi, si cum designul si finisajele Audi sunt in mare parte pe placul meu...... incerc pe cat posibil sa nu ies din linia interiorului, si in acelasi timp sa realizez ce este cu adevarat necesar pt. constructia sistemului meu audio. Ideea cu mutarea cadranelor de bord nu mi-a venit doar ca sa am io un interior unic sau sa arat ca pot sa o fac si pe asta..... pur si simplu nu se putea, fiindca: 1. nu aveam spatiu deloc pt. construirea incintei in stanga; 2. Propagarea reflexiilor din parbriz si bord.... erau mult prea diferite, si bineinteles si raspunsul frecventei era la fel de diferit (nu ca acum ar fi exact la fel, dar macar este mai apropiat). Am avut si io tot felul de ideei, cum ar fii construirea unui sistem de actionare electric pt. tweetere, care sa imi permita ajustarea lor pe doua axe, fiecare avand +-40 de grade raza de actiune, si bineinteles ca ar fii un mare avantaj pt. sunet, deoarece as avea flexibilitatea controlarii reflexiilor si a raspunsului in frecventa stanga fata de dreapta, si in plus un gaget care sa fure ochii necunoscatorilor . Este un proiect realizabil 100% si de care vreau sa ma ocup, daca realizez ca reusesc sa inghesui tot mecanismul in stalp in asa fel incat totul sa arate bine si sa nu afecteze vizibilitatea ....... si as mai avea o gramada de idei dar mnai intai sa o termin si dupaia ma ocup de ghidusii dinastea care cer timp si migala..... o sa mia vezi pe parcurs ce mia am prin cap
|
|
|
13-06-07, 22:29
|
#55
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Quote:
Originally Posted by Marinu
Audi construieste in general masini elegante cu un strop de sportivitate in cazul meu, si al tau (Audi A3), parerea mea este ca gaget-uri de genul asta pot sa strice ce au reusit sa obtina designerii de la Audi, si cum designul si finisajele Audi sunt in mare parte pe placul meu...... incerc pe cat posibil sa nu ies din linia interiorului, si in acelasi timp sa realizez ce este cu adevarat necesar pt. constructia sistemului meu audio. Ideea cu mutarea cadranelor de bord nu mi-a venit doar ca sa am io un interior unic sau sa arat ca pot sa o fac si pe asta..... pur si simplu nu se putea, fiindca: 1. nu aveam spatiu deloc pt. construirea incintei in stanga; 2. Propagarea reflexiilor din parbriz si bord.... erau mult prea diferite, si bineinteles si raspunsul frecventei era la fel de diferit (nu ca acum ar fi exact la fel, dar macar este mai apropiat). Am avut si io tot felul de ideei, cum ar fii construirea unui sistem de actionare electric pt. tweetere, care sa imi permita ajustarea lor pe doua axe, fiecare avand +-40 de grade raza de actiune, si bineinteles ca ar fii un mare avantaj pt. sunet, deoarece as avea flexibilitatea controlarii reflexiilor si a raspunsului in frecventa stanga fata de dreapta, si in plus un gaget care sa fure ochii necunoscatorilor . Este un proiect realizabil 100% si de care vreau sa ma ocup, daca realizez ca reusesc sa inghesui tot mecanismul in stalp in asa fel incat totul sa arate bine si sa nu afecteze vizibilitatea ....... si as mai avea o gramada de idei dar mnai intai sa o termin si dupaia ma ocup de ghidusii dinastea care cer timp si migala..... o sa mia vezi pe parcurs ce mia am prin cap
|
Cu designul ai dreptate.
Si aveam o banuiala de ce ai ales sa muti ceasurile.
Daca ai nevoie de micromotorase te pot ajuta.Cu diverse dimensiuni.Dupa ce finalizezi masina bineinteles si o duci unde trebuie.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
14-06-07, 00:14
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Daca incinta e bine gandita tranzientul e foarte bun. Singura restrictie ramane volumul. Asculta niste boxe bune de casa si o sa vezi !
|
|
|
14-06-07, 00:50
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,085
Member of: [Moderators] [Street Gambler] [Fiat] [VW]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
eu nu am inteles un lucru... poate ca nu am fost destul de atent.
vrei sa lasi si "cozorocul" de la vitezometru si turatii ? sau le ingropi in bord astfel incat sa para bordul liniar, fara "cocoasa" aia
|
|
|
24-06-07, 14:43
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Quote:
Originally Posted by monk
eu nu am inteles un lucru... poate ca nu am fost destul de atent.
vrei sa lasi si "cozorocul" de la vitezometru si turatii ? sau le ingropi in bord astfel incat sa para bordul liniar, fara "cocoasa" aia
|
Cozorocul ala mai de mult era un intreg cu bordul..... bineinteles ca o sa existe in continuare si el... numai ca nu o sa fie separat fata de bord. Il construiesc separat, ca sa il pot imbraca in alt material cu coeficient de absorbtie mai mare pe frecventele de medii si inalte.... chestie care ar fi fost imposibila in cazul in care cozorocul forma un intreg cu bordul
Last edited by Marinu; 24-06-07 at 14:46.
|
|
|
25-06-07, 02:57
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 917
Member of: [Street Zone]
|
Re: Democar "MBaudiophile"
Ceva poze noi?
btw, cum se numeste substanta albastra?
|
|
|
25-06-07, 11:13
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 869
|
Re: Democar "MBaudiophile"
offtopic
cred ca e ciment d-ala de-l modeleaza stomatologii cand fac mulaje dupa dinti
me joking, totusi tot un mulaj cred ca e.
|
|
|
|
|