Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
11-02-10, 17:18
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 480
|
Re: R. Clio AYG
da are ceva daca pui alternator mai mare, trage mai greu de el, consuma mai multa benzina sau ceva?? as vrea sa fac si eu asta si sa pun o baterie mai mare...
|
|
|
12-02-10, 07:59
|
#32
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 293
|
Re: R. Clio AYG
te astepti sa-ti raspunda cineva cu "nu" ?
nu cred totusi ca este o diferenta sesizabila. poate doar pe calc de bord
|
|
|
12-02-10, 12:00
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: R. Clio AYG
Eu sunt de parere ca masina este cel mai important factor in cazul cu alternatorul. De exemplu, la Tico, alternatorul stock la cel fara aer e de 50A, eu am pus unul de 65, nu se cunoaste absolut nicio diferenta atata timp cat nu ai consumatori foarte mari. In momentul cand am montat un amplif pur si simplu simt cum infraneaza motorul, turatia scade inca de cand pun remotul pe statie...Asta nu mi se intampla cu alternatorul stock. Ce vroiam sa zic este faptul ca un alternator mai mare nu te ajuta cu absolut nimic si nu vezi mare diferenta, in consum sau in turatiile motorului si in "trasul mai greu", ma rog cum vreti sa le ziceti, decat daca ai consumatori mai mari, caz in care probabil ca vei simti cam aceleasi senzatii ca si mine. In incheiere, As zice ca e ceva mai mare diferenta decat cand pornesti AC, desi nu am mers cu tico cu AC, chiar simti ca te opreste, un prieten de-al meu a asociat butonul de play cu unul de NOS, motivul fiind faptul ca atunci cand plec mai tare, sau fac o depasire, ii pun pause totusi...Numai bine!
|
|
|
12-02-10, 15:33
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: R. Clio AYG
A si vezi ca iti trebuiesc cabluri mai groase de la alternator la baterie/baterii, succes!
|
|
|
12-02-10, 15:56
|
#35
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
Quote:
Originally Posted by y_u_s
A si vezi ca iti trebuiesc cabluri mai groase de la alternator la baterie/baterii, succes!
|
daca e pentru mine, eu am de 50mm
|
|
|
13-02-10, 17:28
|
#36
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
L-am montat, dar mai trebuie sa fac cateva reglaje milimetrice, sa calce cureaua cum trebuie
Last edited by B-11-AYG; 13-02-10 at 17:31.
|
|
|
14-02-10, 19:05
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: R. Clio AYG
ai facut o treaba buna
|
|
|
15-02-10, 12:48
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,714
Member of: [DACIA]
|
Re: R. Clio AYG
de la un sportiv(dacia) la un cantaret (clio)? vrei sa treci prin toate?:>
bft cu masina.. si sa te vedem pe la competitii )
|
|
|
18-02-10, 00:22
|
#39
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
Multumesc baietii
azi am facut si 2 inele pentru boxele spate
|
|
|
18-02-10, 15:31
|
#40
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
|
|
|
19-02-10, 17:59
|
#41
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
Un condesator sa fie acolo
|
|
|
19-02-10, 18:04
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of: [Moderators] [Hyundai] [Opel]
|
Re: R. Clio AYG
Dar te pui grav de tot pe muzică... Pānă acum te mişti foarte repede... Succesuri!
|
|
|
20-02-10, 13:16
|
#43
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
Azi l-am schimbat pe Victor cu Tudor, adica de la 55ah am trecut pe 110ah si garantie 2 ani.
Last edited by B-11-AYG; 20-02-10 at 13:20.
|
|
|
22-02-10, 17:03
|
#44
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
|
Re: R. Clio AYG
Am vandut mac-u si am luat un JBL 75.4
|
|
|
25-02-10, 17:07
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 278
Member of: [FORD]
|
Re: R. Clio AYG
B-11-AYG AM CATEVA INTREBARI PENTRU TINE ASTA DACA NU TE SUPERI.
MOTORUL TAU E DE 1.4? CUM SE PREZINTA ALTERNATORUL DUCE STATIA BINE , PT CA E DESTUL DE MARE ? LA MOTOR SE CUNOASTE CA TRAGE MAI GREU SAU NU E VREO DIFERENTA SESIZABILA ? SUBWOFEERUL DA BINE PENTRU CA VREAU SA ACHIZITIONEZ UNU CA AL TAU SI VREAU SA STIU CUM SE PREZINTA . EU AM O SOLENZA SI VREAU SA BAG ACELASI LUCRU CA TINE UN JBL 1201.1 ASTA FIIND AMP SI UN SUB GZ CA AL TAU , ASTA FIIND ALA DE 1000 WATTI RMS. CREZI CA AR FI O PROBLEMA SA FAC ACELASI LUCRU LA SOLENZA MEA ? PT CA MA GANDEAM CA , CLIO NU DIFERA FOARTE MULT DE SOLENZA , ASTA MA REFEREAM LA ZONA ALTERNATORULUI . SI IN FINAL CAT TE-A COSTAT TOATA DISTRACTIA??? P.S. MUTUMESC ANTICIPAT.
|
|
|
|
|