Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
Re: R. Clio AYG
Da motoru este 1.4, foarte bine o duce, la motor nu se cunoaste nici in mers la relantiu daca e data la maxim si cand e si bass-u puternic mai scartie un pic alternatoru, eu sunt foarte multumit de subwoofer, sfat nu folosit jbl 1201.1 pt ca nu e pt el e prea mica, pe mine nu ma invatat nimeni, sub are 2x2 ohm adica 4 ohm sau 1 ohm si statia are 2ohm 1114 w rms si 4 ohm 750 w rms, deci nu prea se pupa.... difera forte mult clio de solenza la mai multe capitole...
Da motoru este 1.4, foarte bine o duce, la motor nu se cunoaste nici in mers la relantiu daca e data la maxim si cand e si bass-u puternic mai scartie un pic alternatoru, eu sunt foarte multumit de subwoofer, sfat nu folosit jbl 1201.1 pt ca nu e pt el e prea mica, pe mine nu ma invatat nimeni, sub are 2x2 ohm adica 4 ohm sau 1 ohm si statia are 2ohm 1114 w rms si 4 ohm 750 w rms, deci nu prea se pupa.... difera forte mult clio de solenza la mai multe capitole...
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
Re: R. Clio AYG
Am facut alti suporti, am cumparat o curea noua, dar azi sa rupt fulia de la alternator, la alternatoarele de clio dizel au o fulie foarte prost concepute fier cauciuc aluminiu, si sa desprins bucsa de cauciuc de pe aluminiu...
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
Re: R. Clio AYG
Am si eu o mica problema si nu stiu din ce cauza e, cand dau drumu tare adica pe la 22-25 din max 35 cat are. se inchide statia de la boxele fata... si intra in protectie de ce oare?