Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > SPL (Presiune Sonora)

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-11, 00:18   #1
basic
Competitor CNCA

Stage 5
 
basic's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 388
Member of:
[Competitor CNCA]
Default COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

In 28 mai in MISKOLC-UNGARIA(190km DIN ORADEA) , va fi una din etapele la o competitie nationala de presiune acustica tinuta la ei,etapa care in dealungul anilor a adunat de obicei cam spuma spl-stilor din Ungaria si in fiecare an au fost si din Slovacia competitori prezenti la eveniment:
https://www.youtube.com/watch?v=V3MzmyX9qPY

https://www.youtube.com/watch?v=4AEY0cpoK_Q

https://www.youtube.com/watch?v=1OYUrAs7Row

.....+ alte video -uri daca mai cautati
Pentru cei care nu stiu sistemul de masurare este unul piramidal masuratoarea facandu-se in stil db drag.De fapt competitia este un db cup cu mici modificari la clase in privinta puterilor si a dimensiunii si nr de difuzoare.
Regulamentul pt cei care l-au studiat si anul trecut este 90% acelasi cu mici modificari.O sa pun varianta de anul trecut cu modificarile de putere si de difuzoare si pun si varianta originala in maghiara.Pentru cei care vin cu adevarat si au intrebari gasim o traducere exacta a regulamentului actual dar in principiu ceea ce conteaza sunt baterii,putere amplifuri( rating producator la impedanta minima),dimensiuni si nr difuzoare.

Locatia este exact cea din video-uri .Parcarea respectiva este dupa cum vedeti acoperita si se afla in Media Markt din Miskolc.
In saptamana 23-28 vom stabili un loc de intalnire in Oradea si o ora pt cei care vor sa mearga cu noi in coloana ca si anul trecut.
Pana acum as putea anunta echipa MNC SPL TEAM (-basic-Adrian, Roby, Mircea) si Bigu-TEAM DD
Anul trecut cand am fost mai multi,echipa romana pt ca asta vom fi acolo a facut senzatie si le-am cam luat cupele.Detalii aici => https://forum.4tuning.ro/371-spl-pres...km-oradea.html
Attached Files
File Type: doc REGULAMENT_DB_UNGARIA 2011.doc (35.5 KB, 47 views)
File Type: doc DBNY.doc (31.5 KB, 13 views)
__________________

157.7DB...CAN'T STOP THE ROCKs.....
2013=> 158.7DB

Last edited by basic; 11-05-11 at 00:41.
basic is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:44   #2
raidaru

Stage 5
 
raidaru's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 654
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

prezent si eu daca nu am examen in ziua aia
raidaru is offline   Reply With Quote
Old 23-05-11, 00:31   #3
basic
Competitor CNCA

Stage 5
 
basic's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 388
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

Ia sa vedem..ne adunam ca anul trecut...oricum..3 suntem:
1.Basic-Adrian-Peugeot 307 SW
2.Roby-Opel Astra
3.Mircea MNC-Skoda Octavia

....

Daca mai este cineva puneti-va in lista.Ca si anul trecut pt cei care trec prin Oradea facem o intalnire sambata 28 mai dimineata.O sa punem detalii in cursul saptamanii.
basic is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 22:05   #4
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

Vesti...?

Felicitari tuturor! Asteptam detalii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	248122_195302123850133_193910867322592_520929_3083932_n.jpg
Views:	189
Size:	68.7 KB
ID:	2023200   Click image for larger version

Name:	249532_195300587183620_193910867322592_520830_6495347_n.jpg
Views:	209
Size:	69.0 KB
ID:	2023202   Click image for larger version

Name:	251582_195299787183700_193910867322592_520771_7785672_n.jpg
Views:	187
Size:	66.6 KB
ID:	2023203  

ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 00:09   #5
basic
Competitor CNCA

Stage 5
 
basic's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 388
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

Pai sa incep cu rezultatele,o sa le pun pe toate ca sa fie mai clar:
Utcai Kategória
---------------

1, 144,3 Pazár Ákos
2, 144,2 Kerekréti István
3, 143,7 Bodnár Dávid
4, 140,3 Hegedüs Peti
5, 136,4 Fenyvesi Zoltán
6, 129,3 Bukovenszkí László

Kezdő A
-------

1, 147,7 Zsode Sca Team
2, 146,7 Feri Apu
3, 146,5 Vanyovszki Róbert
4, 139,1 Volenszki Gergő
5, 144,8 Peti
6, 144,8 DD Erik

Kezdő B
-------

1, 152,8 SCA Team Süvi
2, 145,7 Peti-1
3, 143,5 Czifra László

Haladó A
--------

1, 152,8 IMI SCA Team
2, 151,4 Mihuta Mircea
3, 151,2 Con Blade
4, 150,5 Fekete Péter

Haladó B
--------

1, 153,4 SCA Team Gery
2, 149,5 DB Dani
3, 145,5 Szöcske

Open
----

1, 159,2 Gafi DD Team
2, 156,8 Szasz Adrian
3, 147,6 DD Noró

Roby anul acesta a decis sa mearga la clasa de 700w cu un amplif kicker -2 canale-550w@2ohm si a fost legat chiar in 2 ohm.Desi ati spune ca practic se batea cu "cei mici" nu e chiar asa dupa cum vedeti rezultatele la clasa asta nu sunt chiar mici(daca comparam cu Romania) si trebuie luat totusi in considerare ca rezultatul maxim obtinut in clasa este chiar 148 db.In concluzie o concurenta extrem de serioasa fiecare din cei 2 care au fost in fata lui fiind in clasa de cel putin 2 ani si experimentand diferite sisteme(componente) + cutii+etc.
Mircea a sarit anul acesta mai sus in clasa de 3000w unde este aceeasi poveste dar a sarit si frumosul prag de 150db, deci rezultatul este unul ok avand in vedere s3000+2xrock12 .Frecventa pt cine intereseaza a fost 45hz.
Si la Roby si la Mircea trebuia sa fie maxim 50hz.
Eu la clasa OPEN ma asteptam la Pande in competitie dar )...nu ma asteptam sa apara cel mai tare din Slovacia (ca si scor) si nu e vorba de asta ci de faptul ca Panda respectiva(wall+2x9515+ z2lv(cred)+2 baterii) sa fie cu wall.Dupa cum veti vedea in poze a fost si o a doua Panda tot din Slovacia (chiar masina cu DD prezenta in Street C la Finalele de anul acesta-DD VOJTO) de data asta pregatita pt un sistem de show(as zice eu) 4x12 + port de muzica(dupa aspect) insa nu a participat deoarece avea o problema la unul din cele 4 difuzoare de 12.
Sistemul meu a fost unul de 4x12 si 4xs3000...iar scorul a fost cel de mai sus.Va las pe voi sa va dati cu parerea daca e bun....daca nu e bun.....daca e mare...daca e mic...etc.
Panda de pe primul loc de la open cu 159 are un sistem bun pt regulamentul din ungaria(unde intra cu oricine are peste 6000w sau care da peste 50hz+ alte si alte reguli ,insa intr-o competitie db drag unde s-ar bate de la egal la egal cu sisteme asemanatoare nu ar fi chiar ok(recordul este 166 db la Street Max) insa cu familioana mea cu incinta sub linia geamurilor,putin iesita din portbagaj....se descurca.Oricum sunt constient ca orice panda la nivel mediu pregatita cu sistem incepand de la Street A(2x10+1baterie) la.....scoate de la 157 in sus.....deci.......
In concluzie NU sunt dezamagit,dimpotriva, cei care ma cunosc imi stiu care a fost targetul si acesta a fost depasit....destul de mult si deci sunt extrem de fericit datorita acestui motiv.In rest speram sa scap de microbul asta cumva dar am ajuns la 0.2db de alt prag dar va spun sincer ca Peugeotul efectiv se dezintegreaza(oglinda picata....de tot.....plafoniera rupta.....etc......).Am experimentat acasa si eu un teste cei 156db+ si va spun EU ,care sunt relativ obisnuit cu.....decibelii...pana mai ieri concuram din masina, ca este extrem de tare.Oricum NU e sanatos sa stai in masina la presiunea respectiva.

In rest ce sa zic,locatia a fost perfecta(parcare supraterana aerisita) ,atmosfera super ok,de organizare nu mai vorbesc ,si mi-ar fi placut sa fim mai multi romani deoarece slovacii erau destul de multi si pareau sa fie la ei acasa).

Aaaa...inca ceva.Cateva demo-car uri destul de reusite.Mie personal desi era cu Sony,mi-a placut cum suna Chevy-ul respectiv sau ce era.
O sa las pozele sa mai vorbeasca de la sine:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF9472.JPG
Views:	157
Size:	1.25 MB
ID:	2023397   Click image for larger version

Name:	DSCF9474.JPG
Views:	175
Size:	1.51 MB
ID:	2023398   Click image for larger version

Name:	DSCF9475.JPG
Views:	155
Size:	1.55 MB
ID:	2023399  

Click image for larger version

Name:	DSCF9477.JPG
Views:	152
Size:	1.52 MB
ID:	2023400   Click image for larger version

Name:	DSCF9478.JPG
Views:	158
Size:	1.52 MB
ID:	2023401   Click image for larger version

Name:	DSCF9479.JPG
Views:	145
Size:	1.46 MB
ID:	2023402  

Click image for larger version

Name:	DSCF9480.JPG
Views:	146
Size:	1.55 MB
ID:	2023403   Click image for larger version

Name:	DSCF9482.JPG
Views:	169
Size:	1.32 MB
ID:	2023404   Click image for larger version

Name:	DSCF9483.JPG
Views:	176
Size:	1.55 MB
ID:	2023405  

Click image for larger version

Name:	DSCF9485.JPG
Views:	161
Size:	1.49 MB
ID:	2023406   Click image for larger version

Name:	DSCF9488.JPG
Views:	149
Size:	1.46 MB
ID:	2023419   Click image for larger version

Name:	DSCF9489.JPG
Views:	155
Size:	1.56 MB
ID:	2023420  

Click image for larger version

Name:	DSCF9490.JPG
Views:	156
Size:	1.58 MB
ID:	2023421   Click image for larger version

Name:	DSCF9534.JPG
Views:	172
Size:	1.50 MB
ID:	2023422   Click image for larger version

Name:	DSCF9535.JPG
Views:	149
Size:	1.47 MB
ID:	2023423  

Click image for larger version

Name:	DSCF9493.JPG
Views:	174
Size:	1.48 MB
ID:	2023424   Click image for larger version

Name:	DSCF9494.JPG
Views:	150
Size:	1.45 MB
ID:	2023425   Click image for larger version

Name:	DSCF9495.JPG
Views:	154
Size:	1.41 MB
ID:	2023426  

Click image for larger version

Name:	DSCF9498.JPG
Views:	159
Size:	1.44 MB
ID:	2023427   Click image for larger version

Name:	DSCF9497.JPG
Views:	170
Size:	1.39 MB
ID:	2023428   Click image for larger version

Name:	DSCF9496.JPG
Views:	155
Size:	1.55 MB
ID:	2023442  

Click image for larger version

Name:	DSCF9507.JPG
Views:	147
Size:	1.26 MB
ID:	2023443   Click image for larger version

Name:	DSCF9508.JPG
Views:	157
Size:	1.42 MB
ID:	2023444   Click image for larger version

Name:	DSCF9509.JPG
Views:	149
Size:	1.36 MB
ID:	2023445  

Click image for larger version

Name:	DSCF9510.JPG
Views:	157
Size:	1.50 MB
ID:	2023446   Click image for larger version

Name:	DSCF9511.JPG
Views:	148
Size:	1.41 MB
ID:	2023447   Click image for larger version

Name:	DSCF9512.JPG
Views:	179
Size:	1.29 MB
ID:	2023448  

Click image for larger version

Name:	DSCF9514.JPG
Views:	153
Size:	1.59 MB
ID:	2023449   Click image for larger version

Name:	DSCF9519.JPG
Views:	142
Size:	1.40 MB
ID:	2023450   Click image for larger version

Name:	DSCF9520.JPG
Views:	163
Size:	1.34 MB
ID:	2023451  

Click image for larger version

Name:	DSCF9521.JPG
Views:	160
Size:	1.37 MB
ID:	2023452   Click image for larger version

Name:	DSCF9546.JPG
Views:	142
Size:	1.42 MB
ID:	2023453   Click image for larger version

Name:	DSCF9549.JPG
Views:	165
Size:	1.45 MB
ID:	2023454  

Click image for larger version

Name:	DSCF9551.JPG
Views:	163
Size:	1.53 MB
ID:	2023455   Click image for larger version

Name:	DSCF9552.JPG
Views:	156
Size:	1.49 MB
ID:	2023456   Click image for larger version

Name:	DSCF9554.JPG
Views:	137
Size:	1.28 MB
ID:	2023457  

Click image for larger version

Name:	DSCF9556.JPG
Views:	163
Size:	1.47 MB
ID:	2023458   Click image for larger version

Name:	DSCF9558.JPG
Views:	150
Size:	1.36 MB
ID:	2023459   Click image for larger version

Name:	DSCF9560.JPG
Views:	146
Size:	1.38 MB
ID:	2023460  

Click image for larger version

Name:	DSCF9563.JPG
Views:	144
Size:	1.30 MB
ID:	2023461   Click image for larger version

Name:	DSCF9565.JPG
Views:	139
Size:	1.56 MB
ID:	2023469   Click image for larger version

Name:	DSCF9566.JPG
Views:	149
Size:	1.41 MB
ID:	2023470  

Click image for larger version

Name:	DSCF9580.JPG
Views:	169
Size:	1.40 MB
ID:	2023471   Click image for larger version

Name:	DSCF9592.JPG
Views:	147
Size:	1.54 MB
ID:	2023472   Click image for larger version

Name:	DSCF9596.JPG
Views:	157
Size:	1.45 MB
ID:	2023473  

Click image for larger version

Name:	DSCF9603.JPG
Views:	155
Size:	1.54 MB
ID:	2023474   Click image for larger version

Name:	DSCF9576.JPG
Views:	152
Size:	1.35 MB
ID:	2023543   Click image for larger version

Name:	DSCF9577.JPG
Views:	160
Size:	1.44 MB
ID:	2023544  

Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	174
Size:	75.8 KB
ID:	2023545   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	187
Size:	80.7 KB
ID:	2023546  

Last edited by basic; 30-05-11 at 00:32.
basic is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 01:00   #6
roli

Stage 5
 
roli's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of:
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

Felicitari baieti pentru rezultate
roli is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 01:36   #7
pilula20

Stage 5
 
pilula20's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,509
Member of:
[Opel]
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

@felicitari din partea mea pt voi...

@basic sper sa nu te superi pe mine ca te intreb ceva!de ce nu incerci sa faci o panda ?! cu ocazia asta 307-le o sa iasa la pensie in glorie... stiu ca este vorba de bani de munca de timp de absolut tot ce tine ca sa faci masina aia , dar ma gandesc ca decat sa darami 307-le de tot mai bine incerci si cu o panda!

Iti respect munca , rezultatele si nu in ultimul rand " PASIUNEA " asa ca poate nu o sa te deranjeze...
__________________

VAND Cd Playere , Difuzoare , Amplificatoare , Subwoofere HELIX , BRAX , MICROPRECISION , MAC AUDIO , ALPINE , CLARION , PIONEER, HERTZ , FOCAL , MAGNAT , DB AUDIO ,BLAUPUNKT, KENWOOD , AUDISON

www.audiolab.ro Numar telefon : 0724 710 809
pilula20 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 10:33   #8
IM

Stage 5
 
IM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 811
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

Felicitari Adrian! Hats off!!! Jos palaria!!!!!
156,8 este un rezultat foarte bun in configuratia actuala a sistemului tau.
Lupta pentru cei 0,2dB, nu sunt usor de obtinut. Dar ar fi pacat sa nu incerci macar...

Referitor la statul in audiomobil la presiuni de peste 140dB - este periculos, chiar la intervale de pana in 2 minute. In apropierea pragului de 150dB este deosebit de periculos.... iar dupa 150dB este "automutilare" garantata!

Felicitari si celorlalti competitori pentru rezultate!
Ma bucura foarte mult sa citesc ca o echipa din Ro obtine rezultate foarte bune in competitii car-audio in afara tarii! Succes in continuare!
__________________
Pure Music
"The myth is stronger than the truth,
And the truth can sometimes lie
To see all from what it was
You need an uncorrupted eye..."
ionutmocioiu-on-facebook.com
IM is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 11:11   #9
basic
Competitor CNCA

Stage 5
 
basic's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 388
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

Quote:
Originally Posted by pilula20 View Post
@felicitari din partea mea pt voi...

@basic sper sa nu te superi pe mine ca te intreb ceva!de ce nu incerci sa faci o panda ?! cu ocazia asta 307-le o sa iasa la pensie in glorie... stiu ca este vorba de bani de munca de timp de absolut tot ce tine ca sa faci masina aia , dar ma gandesc ca decat sa darami 307-le de tot mai bine incerci si cu o panda!

Iti respect munca , rezultatele si nu in ultimul rand " PASIUNEA " asa ca poate nu o sa te deranjeze...
Nu ma supar,nu ma deranjeaza si o sa iti raspund punctual de ce NU as lua (pentru moment) o panda:
1.pt ca deocamdata nu imi permit si pasiunea e oricum intinsa la maxim in cazul meu asta in raport cu familia.Si oricum o masina dedicata car audio costa mult,lucru care momentan nu mi-l pot permite.
2.Atata vreme cat ar fi doar o singura Panda in tara nu are farmec.Crezi ca cel de anu trecut din Ungaria care a castigat cu o panda si era singur a avut satisfactie maxima?La fel si cel de anu asta....probabil ca au avut insa EU nu as fi fost multumit doar sa stiu ca am scos cel mai mare scor insa in raport cu alte pande cu sisteme similare as fi fost slab.
Cand sunt cel putin 2 pande intr-o clasa,adica sa ai o competitie directa atunci isi justifica achizitia.
Sunt la aproape 157 decibeli intr-o masina de familie cu incinta sub linia geamurilor si aproape in portbagaj....pentru mine asta e o satisfactie mai mare decat sa am o panda si sa am un 2-3db pentru eficienta.
Multumesc la toata lumea pentru toate vorbele bune !...chiar conteaza pentru mine.

Last edited by basic; 30-05-11 at 11:20.
basic is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 13:29   #10
pilula20

Stage 5
 
pilula20's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,509
Member of:
[Opel]
[Competitor CNCA]
Default Re: COMPETITIE SPL UNGARIA -28 MAI-MISKOLC-

@basic ce ai scos tu din masina aia si in configuratie este nu cred ca are nimeni nimic de zis decat sa isi scoata palaria in fata ta!

BAFTA multa in continuare si la celelalte competitii si sa speram ca 307-le o sa tina in continuare!
pilula20 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -