25-03-08, 13:46
|
#1
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Midnight Race & Show ...11.05.2008
Pe data de 11 mai , pe aeroportul Baia Mare , Clubul Midnight Racers in parteneriat cu TSD (Tineri Sociali Democrati) organizeaza un show spectaculos .Curse de accelerare , drift show sustinut de drifteri profesionistii din Ungaria , show sustinut de binecunoscutul 69-HAI , expo car show , muzica intretinute de unul dintre cei mai bine cotati DJ din regiune , si multe altele.
Mai multe detalii in curand ...
__________________
RRR Grup Baia Mare
|
|
|
25-03-08, 14:11
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
TSD ii ceva partid politic?
|
|
|
25-03-08, 17:32
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 3,976
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [MERCEDES] [VW] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
astept detaliile legate de Curse de accelerare
|
|
|
26-03-08, 00:31
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,014
Member of: [Fiat]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
cluju cred ca va fi prezent sa vedem cum facem ca in 17 mai sunt si la noi
|
|
|
26-03-08, 10:06
|
#5
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Ce bine , luna mai sa fie considerata Racing Month O distractie incontinuua
|
|
|
26-03-08, 11:30
|
#6
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,300
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Un regulament pt curse, daca se poate sa postezi, am fi recunoscatori :P !
|
|
|
26-03-08, 15:09
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Detalii despre competitia auto
* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:
A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP
Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
|
|
|
26-03-08, 15:16
|
#8
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 972
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Racing Syndicate]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Taxe de participare?
|
|
|
26-03-08, 16:07
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Deci cum influenteaza tractiunea clasamentul ?
|
|
|
26-03-08, 16:53
|
#10
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Pentru ca de exmeplu , un 4x4 intotdeauna are un avantaj in fata unei masini cu tractiune fata sau spate ...
Daca 2 masini sunt apropiate ca putere,masina cu tractiune fata nu are timp sa recupereze pe 400 m avantajul pe care l-a avut la start masina 4X4.Masinile 4x4 sunt avantajate de buna motricitate
La 0...100km/h doua masini cu timp egal dar diferite radical numai printr-o minune prind suta in aceeasi distanta parcursa.
Un 4x4 pleaca brusc mananca metri face INAINTARE(denumire consacrata) si o tractiune spate patineaza si invarte cu 50-60km/h rotile pe loc.
In acest timp 4x4 cu 40-50km/h castiga metri si inanteaza mai bine, atinge 80km/h in timp de e in fata iar din spate vine tractiune spate cu 100km/h dar distanta mica parcursa.
Deci cand va raportati la viteza distanta e diferita. Una accelereraza bine de jos alta sus sau una impige totul mai tare...
Cand vorbim de 0...400m putem lua in calcul timpul obtinut si viteza medie de parcurgere a distantei nicidecum viteza finala.
Eu doresc sa avantajez pe toata lumea
|
|
|
26-03-08, 16:56
|
#11
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Taxa de participare va fi de 20 lei /masina/ 2 persoane. Adica daca vor fi 2 persoane in masina care participa se plateste 20 lei .
10 lei / spectator
|
|
|
26-03-08, 20:49
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 769
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
anul trecut la pro street la baia mare biletul a fost 18 lei shi la 4 tuning days anul acesta a fost 10 lei.e mai rentabil la bucuresti )
|
|
|
26-03-08, 21:48
|
#13
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Te rog specifica , ce reprezinta acei 18 lei ? 1 persoana , 2 persoane ...??
|
|
|
26-03-08, 22:43
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 3,976
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [MERCEDES] [VW] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
18. lei o prs.
|
|
|
27-03-08, 02:24
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Midnight Race & Show ...11.05.2008
Ma da ce carcotasi sunteti ...
Deci daca este taxa de participare presupun ca sunt si premii nu ?
|
|
|
|
|