In Romania, nu exista ordine, nu exista civilizatie, nu exista constiinta. De multe ori, inainte de startul fiecarei etape de raliu, se impart pliante care prezinta concurentii, traseele, locurile de siguranta, etc. Oamenii nu respecta ce spun organizatorii si acei \"agarici\" care, chipurile, asigura ordinea pe traseu. Din pacate, asa cum s-a intamplat la Timisoara si Saturn, la Legal Racing, se intampla si la cursele de CNR/CN VTM. Am un prieten care in 2003 a participat in CNR si spunea ca intr-o curba de pe \"Poiana\", un spectator i-a aratat cu cea mai mare placere parte dorsala. Asta-i civilizatie?
Va dura mult pana ca romanu' sa-si revina. Poate ar trebui introdusa celebra \"grupa B\" si in Romania si aduse masini pentru aceastra grupa, de genu' celei cu care Heinz Gollner a venit in Romania in cursa sa de retragere (Audi Quattro S1). Daca s-ar introduce aceste masini, ar muri cativa viteji care sar in mijlocu' strazii si sunt sigur ca la cursa urmatoare n-ar mai sta nimeni pe carosabil.
Pacat... Masini sunt (EVO VI, VII, Celica, Octavia WRC, Cordoba WRC), piloti talentati sunt (vezi Claudiu David), spectatori sunt (din pacate necivilizati).
Cat despre accidentele de la Cluj, abia acum pot spune ceva sigur.
Din cate se vede in poze, la Titi decat caroseria era ceva-ceva avariata. Sa nu omitem faptul ca si incinta motorului este ransforsata cu rollbar, deci poate motorul nu era avariat prea grav. Am impresia ca radiatoru' e spart Totusi, am spus-o si anterior: Titi a avut motive intemeiate sa nu mai continue raliul.
Am mai vazut in poze acel Renault 5 avariat destul de grav. Aici inclin sa cred ca a avut motorul avariat cel putin la fel de rau cum avea si caroseria. Motive? Priviti rollbar-ul in dreptul usii. E stramb, iar usa e proiectata pe aripa din fata. Imi pare rau ca n-am o poza din fata, ca v-as spune si ce viteza a avut
Btw: in ce-a dat? In vreun copac?