Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-05-10, 11:07   #1
SpeeDBreaker

Stage 5
 
SpeeDBreaker's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 526
Default Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

1.Distantiere pe capatul dinspre caseta de directie al bieletei.
2.Capul de bara.
3.Modificarea punctului de prindere al capatului de bara pe portfuzeta(mai exact apropierea lui de pivot).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	d2.jpg
Views:	458
Size:	99.5 KB
ID:	1449305   Click image for larger version

Name:	d1.jpg
Views:	408
Size:	249.4 KB
ID:	1449306   Click image for larger version

Name:	d3.jpg
Views:	486
Size:	159.0 KB
ID:	1449307  

Click image for larger version

Name:	c1.jpg
Views:	415
Size:	161.8 KB
ID:	1449308   Click image for larger version

Name:	c2.jpg
Views:	459
Size:	112.0 KB
ID:	1449309   Click image for larger version

Name:	PF3.jpg
Views:	544
Size:	201.3 KB
ID:	1449310  

Click image for larger version

Name:	pf34.jpg
Views:	449
Size:	108.5 KB
ID:	1449311  
__________________
If the weight won`t shift, e-brake it!
SpeeDBreaker is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 12:37   #2
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Poti sa ne prezinti aceste operatii putin mai detaliat , asa mai pe intelesul incepatorilor.Am inteles in mare , dar te rog da-ne si ceva detalii.Multumesc
catalanu is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 12:50   #3
SpeeDBreaker

Stage 5
 
SpeeDBreaker's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 526
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Care mai exact?Primele 2 mi se par usoare, ultima e ceva mai complicata, dar toate sunt facute in acelasi scop.
Solutii mai exista, dar acestea ar fi mai accesibile, spre ex. sunt bielete de directie pentru care nu mai ai nevoie de distantier.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Tie Rod 3-small.jpg
Views:	130
Size:	54.1 KB
ID:	1449449  

Last edited by SpeeDBreaker; 02-05-10 at 13:00.
SpeeDBreaker is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 13:00   #4
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Dupa ce se face modificarea asta nu trebuie infiletat mai mult capul pe bieletA? In final se va modifica unghiul dintre bileta si crem din caseta, nu?
BULLDOG is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 13:03   #5
SpeeDBreaker

Stage 5
 
SpeeDBreaker's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 526
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Da, asa este, se reface unghiul de convergenta.Se modifica distanta dintre cremaliera si bieleta, de unde castigi putin in tura de volan.
SpeeDBreaker is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 19:13   #6
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Punctul 1 si 2 l-am inteles.La 3 nu imi dau seama cum se face
catalanu is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 19:35   #7
SpeeDBreaker

Stage 5
 
SpeeDBreaker's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 526
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Mai uita-te pe ultimele 2 poze din primul post.Diferentele sunt usor vizibile zic eu.
SpeeDBreaker is offline   Reply With Quote
Old 06-05-10, 03:21   #8
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Asta da topic
multumim frumos
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 03-12-11, 14:35   #9
B.81.WGX
Dacia Driver

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 215
Member of:
[DACIA]
Exclamation Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

a "murit" topicul? ceva detalii si anunme: grosime inel distantier, cum se face repozitionarea bratului in care intra capul de bara de la bieleta de directie pe portfuzeta, si alte explicatii.
B.81.WGX is offline   Reply With Quote
Old 03-12-11, 21:10   #10
240sx

Stage 4
 
240sx's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 210
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Quote:
Originally Posted by B.81.WGX View Post
a "murit" topicul? ceva detalii si anunme: grosime inel distantier, cum se face repozitionarea bratului in care intra capul de bara de la bieleta de directie pe portfuzeta, si alte explicatii.


SpeeDBreaker a uitat sa mentioneze faptul ca acelea nu sunt tie rod-uri (bielete) OEM sunt bielete Tein fiindca cele OEM nu au destul fitil pentru a monta acel inel si sa fie safe in acelasi timp ....
Dimensiuniile inelelor variaza 3.3/7mm le gasesti pe dw sau ebay sunt aprox 2£ http://www.driftworks.com/shop/car-p...e-spacers.html

mai adaug 2 modalitati pentru marirea unghiului
4. Fuzete GEOMASTER2 + OFFSET RACK SPACERS
5. Fuzete MAX


240sx is offline   Reply With Quote
Old 03-12-11, 21:16   #11
B.81.WGX
Dacia Driver

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 215
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

multzam de info, dar aici se aplica, din cate vad eu, doar masinilor cu tractiune spate , nu si pe fata cum avem unii dintre noi( nu ma refer musai pentru drift)
B.81.WGX is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 08:10   #12
parly

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

la tractiune fata esti limitat in primul rand de planetare care nu iti permit un unghi mai mare de bracaj al rotilor.
poti castiga ceva doar cu o cursa mai scurta a casetei de directie (sa dai o tura de volan de ex si sa se bracheze rotile cat la o tura jumatate sa zicem)
am o sg. nelemurire la pct. 1 . daca punem acea saiba distantier la bieleta de directie, ca sa fie rotile drepte nu trebuie infiletat capul de bara astfel incat rotile sa ramana paralele? ma gandesc ca nu ai cum sa mergi cu rotile convergente sau divergente in fct de unde e prinderea capului de bara in fata sau spatele axei de rotatie.....
__________________

Last edited by parly; 05-12-11 at 08:16.
parly is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 10:55   #13
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Quote:
Originally Posted by parly View Post
la tractiune fata esti limitat in primul rand de planetare care nu iti permit un unghi mai mare de bracaj al rotilor.
poti castiga ceva doar cu o cursa mai scurta a casetei de directie (sa dai o tura de volan de ex si sa se bracheze rotile cat la o tura jumatate sa zicem)
am o sg. nelemurire la pct. 1 . daca punem acea saiba distantier la bieleta de directie, ca sa fie rotile drepte nu trebuie infiletat capul de bara astfel incat rotile sa ramana paralele? ma gandesc ca nu ai cum sa mergi cu rotile convergente sau divergente in fct de unde e prinderea capului de bara in fata sau spatele axei de rotatie.....
LOGIC! Se schimba geometria intregului mecanism si bratele parghiilor care se formeaza de unde si unghiul de deplasare al rotilor.
BULLDOG is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 23:20   #14
mariusKNS

Stage 5
 
mariusKNS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of:
[Moderators]
Default Re: Cum sa maresti unghiul de bracaj al rotilor directoare

Quote:
Originally Posted by B.81.WGX View Post
multzam de info, dar aici se aplica, din cate vad eu, doar masinilor cu tractiune spate , nu si pe fata cum avem unii dintre noi( nu ma refer musai pentru drift)
masinile de drift nu au tractiune fata asha ca nu vad dc ar trebui sa vireze mai mult.
a fost doar o idee , hai sa vb despre masinile de drift astea ne intereseaza aici.
__________________
Drift promoter.Kns Drift Experience Drift School
Marius KNS- 0723 28 67 28
mariusKNS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -