Atsushi Kuroi a decedat pe data de 1 Februarie 2010 in urma unui accident de motocicleta. Desi a fost unul dintre cei mai buni piloti din campionatul Japonez de Drift "D1 Grand Prix", Atsushi Kuroi nu s-a putut multumi doar cu adrenalina oferita pe 4 roti si a ales sa guste si din viteza pe 2 roti, aceasta in cele din urma fiindu-i fatala.
Tribute to a Drift Legend pe www.4tuning.tv
Atsushi Kuroi nascut in anul 1969 a indragit sportul cu motor inca de mic, acesta incepand sa conduca cu mult inainte de a-si obtine permisul de conducere. Dupa obtinerea acestuia, prima sa masina a fost una cu tractiune integrala, deoarece indragea foarte mult WRC si mersul pe teren accidentat, insa acest sport necesita multi bani pentru reparati, bani pe care nu-i detinea, asa ca s-a indreptat catre drift cumparandu-si un Nissan Silvia (s13). Dupa mult antrenament si multe eforturi, Kuroi nu-si dadea seama daca era bun in ceea ce facea, asa ca a inceput sa participe la diferite concursuri acumuland premii dupa premii.
Atsushi Kuroi a intrat in D1 Grand Prix inca de la aparitia acestui campionat in anul 2001. A fost patronul River Side Tuning Garage din Osaka si propriul lui sponsor pana in anul 2003 cand a fost sponsorizat si de catre Toyo Tires.
A indragit Nissan Silvia S13, masina ce o considera perfecta pentru drift. Nissan-urile Silvia pe care acesta le-a folosit de-alungul vremii in D1 Grand Prix nu erau obisnuite. Cel vechi avusese un motor RB26DET imprumutat de pe un Nissan Skyline r34 GT-R iar masina actuala pe care alerga era echipata cu un motor de 2JZ de pe Toyota Supra.
In 2007 Atsushi Kuroi a obtinut pentru prima data locul 1 pe circuitul Fuji Speedway.
Lumea Driftului a pierdut un pilot legendar, un pilot agresiv ce intotdeauna reusea sa obtina unghiuri extreme si sa ofere un spectacol mare de fiecare data cand intra pe pista. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.