22-05-09, 15:18
|
#106
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
AEV ..treaba e grea! cu acelasi calculator 90 cp impartit la 66 kw =1.3636363636334 , iar 140 cp impartit la 103 kw ( datele astea sunt din taloanele care le am in fata mea ) = 1.3592233009
|
|
|
22-05-09, 15:23
|
#107
|
Stage 2
Join Date: Mar 2008
Posts: 62
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Quote:
Originally Posted by dolb
AEV ..treaba e grea! cu acelasi calculator 90 cp impartit la 66 kw =1.3636363636334 , iar 140 cp impartit la 103 kw ( datele astea sunt din taloanele care le am in fata mea ) = 1.3592233009
|
KOREKT - deci cam la toti daca impartiti nr de cp la nr de kw va va da 1.36 ... si cred cam asta ar fi tot.. stim sa sunt multi nemultumiti .. pt ca o sa cada la inceputul grupelor .. dar asta e ... asa`i in tenis
|
|
|
22-05-09, 15:35
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 452
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
CORECT ESTE ASTFEL ... repet ce au spus si alti mai sus
1 CP = 1.36 Kw
ASA RAMANE.
Va asteptam maine la aeroport.
o zi buna
|
|
|
22-05-09, 15:38
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Quote:
Originally Posted by B 52 AEV
Power (HP) = Power (kW) x 1.341 ... am rascolit tot netu ... si nu stiu cine si unde a gasit formula cu 1.36 ... astept lamuriri ... o zi buna
|
Aici sunt intru totul de acord cu tine (evident de ce ) si ar fi fost excelent sa fim repartizati asa cum ne dorim, adica tu la grupa A1 si eu la grupa C, insa din cate am inteles se va aplica regula cu 1.36, deci suntem "condamnati" sa ne-o cam luam
@Dolb: eu nu-mi dau seama unde scrie, in taloanele pe care le aveai in fata, PUTEREA IN CP. Alea sunt niste cifre pe care le dau producatorii ca sa para masina mai puternica.... evident ca la mine, de ex., Toyota a preferat sa zica "175 CP", aplicand formula cu 1.36, si nu "172" sau "174". Nu de alta, dar pentru mine, de exemplu (si sunt convins ca pentru aproape oricine) suna mult mai bine 175 decat 172. Sau 200 decat 199.
Am o rugaminte fata de cei care nu se afla la limita dintre grupe (si aici nu ma refer la Dolb): NU VA MAI DATI CU PAREREA pe aceasta tema, daca nu sunteti in masura (adica organizatori).
Dupa cum am precizat si eu, dupa cum a precizat si AEV, "asteptam lamuriri" si nu mila, compasiune, "negocieri", clementa, "pasuire" si alte forme de "intelegere" pe care le-ati dedus voi din discutii. Noi ne-am dorit doar sa stim dinainte care regula se va aplica, iar pana in momentul de fata regulamentul nu lamureste aceasta problema nici pe departe. Prin urmare, situatia e ambigua si ne supunem vointei organizatorilor indiferent de ce se va decide pana la inscrieri, ca doar nu ni s-a garantat prin Constitutie ca vom fi repartizati dupa 1,34 sau 1,36
Pana una-alta, eu am fost lamurit deja pe privat ca voi fi inscris la grupa D, m-am resemnat cu ideea ca voi pierde din prima "linie" si prin urmare mi-am umplut rucsacul cu seminte, ca sa am ce face dupa ce voi fi eliminat. E bine ca am aflat la timp, ca poate veneam fara seminte la mine si muream de plictiseala pana la finalul curselor
edit (am dat click pe "reply" inainte sa apara ultimele posturi dupa al lui dolb):
@MDN: am inteles, sa traiti! Mi-a mai spus cineva ca a fost discutata problema si ca s-a stabilit intre organizatori.
@mehy: confunzi notiunea de "nemultumit" cu cea de "nelamurit". Nu cred ca esti in situatia mai sus expusa, altfel ai fi spus altceva, nu-i asa?
Hai.... toate cele bune tuturor si sa ne vedem cu bine!
@ cei care se vor da cu mine: sper sa aveti frane bune, ca am tendinta sa dau din volan in stanga-dreapta brusc atunci cand vad portbagaj in dreptul oglinzii (kiddin)
Peace!
Last edited by quick_5hifter; 22-05-09 at 15:44.
|
|
|
22-05-09, 15:46
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 452
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
ok .
|
|
|
22-05-09, 17:48
|
#111
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
ideea e ca nu trebuie sa faci scandal " ca de ce intru la o grupa mai mare si eu am doar 1 cal diferenta" si sa te rogi p'aici sa intri intr-o grupa mai mica. Asta e! intri la ce grupa pici..daca nu..nu mai intri! ca nu mi se pare corect sa vina unu cu evo sa intre la A1 si sa rada tot pe acolo. Nu iti convine.. nu te bagi! Si eu din pacate intru pe la inceputul grupei.. si nu ma bag! In primul rand..am probleme cu masina si in al doilea rand sunt destul de constient ca vor veni masini chipuite care vor intra la grupe mititele iar a mea e stock de la mama ei si nu voi avea nici o sansa. Asta e competitia.. iti convine..bine..nu..iarasi bine! ( ce am zis aici am vorbit la modul general )
|
|
|
22-05-09, 18:55
|
#112
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 700
Member of: [Old School Cars] [DACIA]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
vad ca lumea se cramponeaza in numarul de caluti de sub capota....dar sunt atat de multe alte variabile care conteaza enorm... in alta ordine de idei, tin minte cand a venit quick_shifter la kogalniceanu acum HAT nu stiu cati ani in urma cu tico. ce mai radeam cu baietii cand vedeam ticolino ce fuge. succes cu organizarea...si apropo, doar dupa ora 12 se lasa inauntru vizitatori, sau se poate veni si mai devreme?
__________________
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
|
|
|
22-05-09, 19:08
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 374
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Quote:
Originally Posted by B 52 AEV
Power (HP) = Power (kW) x 1.341 ... am rascolit tot netu ... si nu stiu cine si unde a gasit formula cu 1.36 ... astept lamuriri ... o zi buna
|
http://www.stiri-auto.ro/dictionar-auto/C/
uite o lamurire aici
|
|
|
22-05-09, 19:11
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Mitsubishi]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Va rog eu nu va mai certati , veniti sa va simtiti bine , asta conteaza!
K4r4 noi vom pune oameni la intrare de mai devreme , cam de la ora 9-10 deci publicul poate veni daca considera ca nu se plictiseste pana la 12 cand incep cursele.
__________________
Liga Moderatorilor
|
|
|
22-05-09, 19:18
|
#115
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 700
Member of: [Old School Cars] [DACIA]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
nu-i niciodata plictiseala inainte de show....de obicei cel mai frumos e inainte, si dupa show
|
|
|
22-05-09, 21:12
|
#116
|
Stage 2
Join Date: Mar 2008
Posts: 62
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Quote:
Originally Posted by k4r4
nu-i niciodata plictiseala inainte de show....de obicei cel mai frumos e inainte, si dupa show
|
corect ... cei care au fost prezenti la TL cunosc ... show inainte si dupa ...
|
|
|
22-05-09, 21:41
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Quote:
Originally Posted by dolb
ideea e ca nu trebuie sa faci scandal " ca de ce intru la o grupa mai mare si eu am doar 1 cal diferenta" si sa te rogi p'aici sa intri intr-o grupa mai mica. Asta e! intri la ce grupa pici..daca nu..nu mai intri! ca nu mi se pare corect sa vina unu cu evo sa intre la A1 si sa rada tot pe acolo. Nu iti convine.. nu te bagi! Si eu din pacate intru pe la inceputul grupei.. si nu ma bag! In primul rand..am probleme cu masina si in al doilea rand sunt destul de constient ca vor veni masini chipuite care vor intra la grupe mititele iar a mea e stock de la mama ei si nu voi avea nici o sansa. Asta e competitia.. iti convine..bine..nu..iarasi bine! ( ce am zis aici am vorbit la modul general )
|
Chiar daca zici tu ca ai vorbit la modul general, ma simt vizat direct de reply-ul tau, eu fiind cam singurul care a intrebat in mod repetat "care e regula la ACEST concurs".
Ca tu ai inteles ca "fac scandal" sau "ma rog sa intru intr-o grupa mai mica", nu este vina mea. Dupa curse, daca vei avea 15-20 minute libere, citeste topicul si vei vedea ca nu m-am rugat de nimeni cu nimic, am vrut doar sa fiu lamurit, ca asa e corect.
Pe de alta parte, faptul ca pic nasol in grupa (D) nu are nici o influenta asupra hotararii mele de a fi acolo si de a concura, in orice conditii. Nu vrei sa stii in ce hal imi patineaza ambreiajul + multe alte mici probleme, dar nu-i nimic, distractia conteaza! Voi fi acolo si ma voi inscrie!
Sper ca s-a inteles macar dupa smilies faptul ca am glumit cand am spus despre plictiseala, seminte, despre rucsacul pentru cupe si alte asemenea. Poate de asta s-a interpretat discutia drept cearta etc.
Eu am incheiat discutia - cel putin pana dupa cursa, acum sunt perfect lamurit (multam' Hellman pentru link!).
Din moment ce m-am lamurit unde voi concura, probabil si AEV la fel, si ceilalti care sunt la limita, propun sa se stearga sau sa se mute (desi nu vad unde) toata discutia pe care am generat-o eu cu formulele mele
Sper sa am ocazia sa fac o linie la libere cu castigatorul de la grupa C, doar de curiozitate.
|
|
|
22-05-09, 21:46
|
#118
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
chiar nu m-am referit la tine! eu am vazut pe altcineva caruia nu ii convenea! probabil s-a sters postul..probabil nu..mi-e cam lene la ora asta sa dau 7 pagini inapoi! Ideea e ca intr-un fel ai dreptate cu ce zici tu acolo, pt ca si eu sunt cam in aceeasi situatie. Tu esti mai ghinionist .. iti patineaza ambreiajul.. eu am mai putine probleme! nu mi-am facut revizia si masina se cam ineaca , cauciucurile pe fata sunt de iarna full (nu intermediare ) si scutul este pe jos . Iti urez bafta si sper sa nu te fi suparat posturile mele.
|
|
|
22-05-09, 22:33
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Quote:
Originally Posted by dolb
...Iti urez bafta si sper sa nu te fi suparat posturile mele.
|
Multumesc la fel!
Nu m-am suparat deloc pe nimeni ca nu aveam de ce, poate am fost putin incisiv pentru ca asa e stilul meu, iar ocupatia mea imi impune sa contrazic pe toata lumea, chiar si cand nu am dreptate .
Toate cele bune tuturor!
|
|
|
22-05-09, 23:31
|
#120
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 166
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel]
|
Re: CURSA ACCELERARE 23 MAI - AEROPORTUL KOGALNICEANU
Bun ... deci treaba e clara. In cazul in care formula aplicata in acest caz va fi 1.36, cu parere de rau va anunt ca nu voi participa ... mai ales diesel fiind pentru ca nu stiu de ce am vaga impresie ca (virgula) clio 1.4 16v (dau un exemplu) o sa se plictiseasca asteptandu-ma la finish ... la fel ca si loganul de 1.6 ... si multe altele. Si acum nu ca oi fi eu vreun inovator care s-a trezit peste noapte, dar pentru evitarea intocmai a situatiei actuale ar mai trebui lucrat putin la grupe, si anume stabilirea in functie de puterea in kW (pentru simplu fapt ca e batuta in cuie in talon), sau chiar mai bine, raport putere/greutate (de asemenea batuta in cuie in talon).
P.S. quick o sa aiba cine sa iti tina de urat cu semintele alea )
|
|
|
|
|