Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Piatra-Neamt

Reply
 
Thread Tools
Old 21-01-07, 16:12   #1
dangti16v
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
dangti16v's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 506
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Drag Vs. Drift

La aceasta sectiune va puteti spune parerea despre drag-uri si drift-uri
ce va place mai mult si tot ce stiti in materie de drag si drift......poze,filme
orice !!!!!
__________________
Still Kamikaze...
dangti16v is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 16:19   #2
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Quote:
Originally Posted by dangti16v View Post
La aceasta sectiune va puteti spune parerea despre drag-uri si drift-uri
ce va place mai mult si tot ce stiti in materie de drag si drift......poze,filme
orice !!!!!
man io sunt adeptul ambelor ... cu inclinatzii mai mult spre drift ...driftul e un sport nou in Romania si inca are foarte putini adepti ...si practicanti ..dar vor fi toti cei care o fac + plus inca unu (me) dupa ce imi iau japoneza
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 16:58   #3
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Despre Drift

Se pare ca Driftul este unul dintre cele mai noi forme de sport cu motor si de asemenea unul foarte spectaculos.
Driftul ca si termen poate insemna o tehnica de condus sau sportul in sine.

Cand unghiul de alunecare al rotilor din spate este mai mare decat unghiul de alunecare al rotilor din fata, iar rotile din fata sunt virate in directia opusa curbei si pilotul are controlul total al masinii, se numeste drift...


De zeci de ani pilotii folosesc driftul neintentionat in diferite forme ale sporturilor cu motor.

Inca de pe la inceputurile Grand Prix-lui piloti ca Tazio Nuvolari foloseau tehnici de drift in stilul lor de pilotaj, de altfel ca si pilotii din tarile nordice la raliurile pe zapada.

Driftul modern a inceput de fapt ca o tehnica po****ra de pilotaj in cursele All Japan Touring Car Championship in urma cu mai bine de 30 de ani.

Kunimitsu Takahashi, un fost pilot de motociclism care trece la cursele auto a fost cel mai cunoscut creator de tehnici de drift in anii 70, renumit pentru obiceiul lui de a intra cu viteza foarte mare inspre apex-ul curbei si
iesind din curbe prin folosirea a diferite tehnici de drift reusind sa mentina in acest fel o viteza mai mare pe toata durata curbei. Acest stil de condus la facut sa castige numeroase campionate si de asemenea mii de fani care se bucurau de spectacolul oferit.

Keiichi Tsuchyia "street racer" a devenit interesat in stilul de condus al lui Kunimitsu Takahashi, in mod particular.
Tsuchyia a inceput sa practice tehnicile de drift ale lui Kunimitsu, pe drumurile de munte din Japonia castigandusi o mare reputatie in randul pasionatilor de curse auto.
In 1977 mai multe reviste auto si ateliere de tuning au decis sa produca un material video aratand deosebita indemanare a lui Tsuchyia in drifting. Materialul video respectiv cunoscut sub numele de "Pluspy" a fost un adevarat succes inspirand multi viitori participanti la D1

In 1988 impreuna cu revista Option Magazine Tsuchyia organizeaza primele concursi oficiale de drift din lume.

Driftul profesional in afara Japoniei a inceput oficial in 1996 in California la circuitul Willow Springs.
Si ceva materiale video ce putetzi gasi pe net pentru a va documenta sau doar pt a privi :

DRIFT BIBLE
D1 Street Legal - Sekia Hills
D1 Street Legal - Tsukuba Circuit
D1 Street Legal - Ebisu Circuit
Drift Society Volume 1
JDM Insider III - Kansai Adventure Pt. II
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 17:03   #4
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Ce NU este Drift-ul

Am observat ca foarte multe persoane cu care discut considera drift .. orice fel de derapaj cu orice fel de masina!

Normal ca in RO deocamdata nu exista nici o masina SPECIAL preparata pt asa ceva dar sa nu confundam un simplu derapaj cu ''sportul'' sau Driftul in sine
ai un bmw si faci niste '''cerculete'' alea sunt DONUTS si nicidecum drift
ai o dacie si tragi frana de mana pe gheatza de unde rezulta o patinare necontrolata ? aia nu inseamna drift!
fortzezi intratea in curbe din dorintza de a-ti lasa cauciucurile prin intersectii ! nu cred domnilor ca inseamna drift!

Astept pareri PRO si CONTRA referitor la acest subiect !
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 19:05   #5
dangti16v
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
dangti16v's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 506
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

da este un sport nou driftul dar ca sa-l practici obligatoriu ai nevoie de ceva masina RWD cauciucuri si amortizoare bune...
Oricum eu raman la capitolul Draguri ca astea sunt pe placul meu
dangti16v is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 21:14   #6
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Quote:
Originally Posted by dangti16v View Post
da este un sport nou driftul dar ca sa-l practici obligatoriu ai nevoie de ceva masina RWD cauciucuri si amortizoare bune...
Oricum eu raman la capitolul Draguri ca astea sunt pe placul meu
Da ai nevoie de una bucata masina sport, tractiune spate. am spus sport ca sa acoper necesitatea de minim 150 CP. apoi , ai nevoie de suspensii sport, e vreo 400 euro in medie un set , un strut bar ( nush cum se zice in romana), toba sport, filtru , eventual volan pt drifitng , daca cel care este deja pe masina nu permite manevrarea "rapida".
A! si am uitat... mai trebe ceva: un sofer nebun care sa se arunce in drifturi cu ea.
Ce poate sa cedeze? Hmmm ... dak masina se tine bine,iar drifturile nusunt facute pe pietrish cum mai fac unii, ci pe asfalt perfect drept fara denivelari, nu pica decat cauciucurile. Bun in timp bucshe, treburi, care tre sa pui pe urma niste cbucshe sport..
Asta zic eu ca e un BASIC DRIFT SETUP.
Ce fel de gume ? dinalea care eti sigur ca nu fac explozie cand esti de-a latul cu 80km/h , crede-ma nu ai vrea.... sa zic SH initial, pt costuri mai mici, insa MARE MARE GRIJA la calitatea pneului.... Pt ca poate fi un KILLER TIRE, cum zic englezii... Adik o buba mica dar care iti poate strica viata daca te lasa cand ti-e lumea mai draga..
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 21:16   #7
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

In primul rand trebuie sa iti alegi cu grija masina stock cu care incepi.

Important sa fie tractiune spate in primul rand, si sa aiba cat de cat veleitati sportive.

Masini de preferat si mai ales la buget sunt nissan 200sx s13 si s14 bmw-urile ursulet si pisicuta ( parca am fi la zoo ) toyota corolla tractiune spate hachiroku cum iizic japonezii. Chiar si nissanurile bluebird si laurel.

In functie de cati bani ai si la ce nivel vrei sa mergi iti alegi si masina.


1 Un BMW-u ursuletz e ieftin piese destule si disponibil peste tot.
dezavantaje: nu are Lim. Slip Diff... nu o sa gasesti pentru el suspensii special construite pentru drift si sasiul are o gramada de body flex.
Adica il cumperi relativ ieftin si ai de cheltuit considerabil sa il aduci la spec-urile de baza pentru drift.

2 BMW pisicuta, daca ai bani de un M esti norocos, Lim. slip diff vine standard si 210kw , suspensii se gasesc si la specificatiile necesare pentru drift. Destul de scump all together...

3 Toyota corolla, hachiroku-legenda de la care a inceput driftul de fapt, greu de gasit pe la noi dar se poate face drift cu ea standard. Masina trebuie sa fie in conditii bune. Piese se gasesc drift specs. din belsug si sunt ieftine.

4 Nissan 180/200sx S13. Una dintre cela mai po****re masini de drift la ora actuala cu piese foarte multe drift specs. Se poate face drift in ea standard, dar trebuie un pic de indemanare LSD-ul nefiind unul dintre cele mai bune pentru drift. Se poate inlocui cu un 2 ways LSD dar preturile sunt destul de piperate in jur de 1000usd pentru un Kaaz sau Cusco. Cu inca cateva imbunatatiri la motor un radiator mai mare si suspensie bineinteles si poti sa participi la concursuri profesionale de drift

5 Nissan 200sx s14. Se spune ca e best value for money. Daca vrei sa te apuci la modul serios de drift aceasta e masina potrivita.
200 de cai standard si cu imbunatatiri ieftine la motor 270rwhp sun mai mult decat suficienti pentru drift.
LSD-ul vine de asemenea in forma standard sasiul e destul de rigid si se preteaza. Un radiator mai mare e intodeauna bun si suspensie reglalbila.
E important ca arcurile sa fie cat mai rigide.

Normal daca te tine buzunarul poti sa incerci un 350Z sau un M3 2003-2004 (nush cum ii zice) Mazda rx7, nissan skyline gtt, chiar si un pontiac gto..etc
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 21-01-07, 21:19   #8
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Lista cu masini bune pt drift stock sau cu modificari putine si ieftine:
1.Corolla GTS AE86
2.Toata gama Sylvia S13/S14/S15 versiunile cu seria de motoare XX20DET...
3.Orice alt Nissan cu tractiune spate de la cele mai vechi Laurel sau Cefiro care sunt pe taxi pana la maretele Skyline-uri GTR32/33(Godzilla)/R34 defapt toata gama Skyline in orice versiune(2/4 usi) de GTS-T sau GTR.
4.Cateva Mazde printre care celebra RX-7 FD3 in special cel cu motorul B20-TT
5.Toyote de genul Supra Mk IV, sau Soarer twin-t, Altezza etc.dar putin dopate si puse la cura de slabire pt a indeparta greutatea in exces.
6.BMW sau orice alte "chestii" venite din Europa care au porecle de animale: vezi ursuletzi, pisicutze, rechinasi etc.
7.Masini americane puse la cura de slabire, de mentionat Viper, Charger,sau Mustang(doar cateva din modelele care fac valva mare in D1SUA)
8.Mai adaugati si voi...
9.Am uitat de masini cu tractiune AWD gen EVO, dar aici deja intram in alta mancare de peste...


dupa o comparatzie top 15 in 2003 D1GP, top 10 in the 2004 D1GP, si top 10 in 2005 D1GP cele mai <<BUNE>> masini pt drift au fost :


Nissan Silvia S15
Toyota Levin/Trueno AE86
Mazda RX-7 FD3S
Nissan Skyline ER34
Nissan Silvia S13
Toyota Chaser JSX100
Subaru Impreza GD (RWD)
Toyota Altezza SXE10
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 16:20   #9
dangti16v
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
dangti16v's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 506
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

O lista destul de impresionanta pt drift draga ali_ump
la drag e un pic mai simplu...cat mai multi cai putere si ..Pedal to the metal !!!!
dangti16v is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 21:56   #10
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Quote:
Originally Posted by dangti16v View Post
O lista destul de impresionanta pt drift draga ali_ump
la drag e un pic mai simplu...cat mai multi cai putere si ..Pedal to the metal !!!!
eee...mai sunt si acolo cateva mici secrete...stii si tu destul de bine...greutate...schimbatu vitezelor.......o sa revin si aici pe larg cu detalii
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 22:35   #11
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Dupa cum spuneam iata o masina de drag PRO ....japoneza cu motor rotativ


Pentru cei care nu au citit articolul in revista 4tuning, articol scris de Florin Cozmuta in Africa de Sud. Aveti ocazia sa il cititi aici cu mult mai multe poze in plus

Njoy !!


QUARTER MASTER.


Se intampla destul de rar sa ai ocazia de a patrunde tainele unui monstru ca acesta, masina fiind construita cu un singur scop FORTA BRUTA… si se pare ca scopul a fost atins prin prisma celor 700hp la rotile din spate.

Kobus Kruger este un veteran in ale sportului cu motor, incepand prin anii 70 cu circuite ovale, raliuri off road, circuite normale si terminand cu ¼ mile…

Pasiune lui pt motoarele rotative a inceput in 1972 cand a cumparat si modificat prima lui masina cu motor Wankel, o mazda rx 2. De atunci a construit si modificat sute de motoare rotative… punand bazele la cea ce astazi este Super Test.

Reputatia noastra este solida, spune el, recordurile vorbesc pentru noi ..!!!

In 2004 a obtinut recordul pt cea mai rapida masina cu motor rotativ in Africa de Sud,
Si este vorba despre o mazda R 100 an de fabricatie 1972 iar recordul este de 8,7 sec ¼ mile la o viteza de 257km/h …. Inspaimantator de rapid … in special pt o masina din 72..

Dar pentru ca in viata lucrurile nu sunt intodeauna perfecte din nefericire in 18 aprilie 2005 la cursa de la Tartlon langa Johannesburg mazda R100 condusa de fiul cel mic Kobus jr. a fost scapata de sub control pe pista de drag in timpul cursei sarind peste parapetul de protectie si rasucindu-se in aer de 12 ori…. Din fericire nici un spectator nu a fost ranit, dar inima tatalui a stat in loc pentru acele cateva secunde cand masina zbura rasucindu-se prin aer, a rasuflat usurat cand Kobus jr. a iesit din masina salutand multimea … scapanad doar cu cateva zagarieturi superficiale si putin ametit de la atatea piruete …

Acest spectaculos incident nu a stavilit entuziasmul familiei Kruger, viata lor inseamna cursele, si s-au apucat imediat la construirea unei masini noi de curse. De data aceasta o mazda Rx7 din 1982. Cu aceasta masina au reusit sa alerge cei 402m in 9,00 sec la o viteza de 235km/h

Stiam ca aceasta va fi doar o masina de tranzitie spre un nou proiect pe care il aveam in minte de ceva vreme, spune Kobus zambind… Si intradevar in martie 2006 proiectul era gata pentru a intra pe pista de drag….

Rx8 the quarter master….

De data aceasta este vorba de o masina construita de Kobus cu cei doi fii ai lui de la zero, foarte mult efort si foarte multi bani au fost cheltuiti cu aceasta masina, absolut toate piesele fiind facute special in colaborare cu firme din Australia si USA.

Sasiul e facut din aliaj special de crom molly, cu roll cage, acesta fiind acoperit de caroseria din fibra de carbon cantarind 38 de kg, in parte din fata e asezat motorul rotativ 13b cu doua rotoare, special “race ported” adica canalele de admisie si evacuare in motor sunt marite, slefuite si li se da anumite unghiuri pentru a imbunatati perfomantele, pentru ca startul la aceasta masina seamana mai mult cu lansarea unei rachete, celor doua parti componente ale motorului le-au fost aplicate in plus 12 suruburi de prindere intre ele pentru a rezista fortei de torsiune, procedeul se numeste “dawling” si este comun in cercul motoareleor rotative.

Sufletul acesuti motor este bineinteles turbina construita special de cei de la Turbonetics, fiind mai mare ca orice turbina existenta pe piata, dovada si faptul ca la o presiune de 1,5 bar. masina dezvolta 700 de cai la rotile din spate, presiunea putand fi marita pana la 2,5 bar. Pentru a fii siguri ca presiunea la turbina e corecta pe fiecare treapta de viteza se foloseste un boost controller Turbosmart E-Boost. De asemenea pentru a raci aerul impins de turbina in motor se foloseste un intercooler facut special la fel ca radiatorul, si inclinat la 45 de grade pentru a obtine cel mai bun ranadament, tot la acest system este atasata o supapa de refulare (Blow of Valve) Turbosmart Megasonic si un “waste gate” de 48 mm de asemenea Turbosmart.

Pentru ca stim cine se ocupa de aer sa trecem la combustibil care in acest caz este methanol cu cifra octanica de 160 si este pompat inspre motor cu ajutorul unei pompe de benzina mecanice, facuta la comanda bineinteles, pt ca methanolul sa ajunga in motor trebuie sa treaca de un regulator de presiune si prin 8 injectoare de 2000cc (doua mii )
Rampa de injectie este facuta de Microtech la comanda. Tot acest sistem de alimentare este sever supravegheat de un engine management Microtech LT 12 S

Cei 700 de cai in drumul lor spre asfaltul pistei trec spre o cutie de viteze G-Force (facuta la comanda) cu ajutorul unui ambreiaj “Twin plate” de asemenea special construit sa reziste abuzurilor create pe durata curselor, din cutia de viteze puterea trece printr-un cardan de fibra de carbon inspre diferentialul spate facut de Strange, de unde este transmisa spre rotile cu un diametru imens.

Desi sunt cunoscut si prieten cu proprietarul cand l-am intrebat care este raportul final la diferential a zambit lung si mi-a raspuns politicos: mie frica ca nu pot sa iti raspund la intrebarea aceasta …

Suspensia este Bilstein si este special modificata pentru aceasta aplicatie.

Masina cantareste in total 980kg !

Pentru a opri bolidul in afara de franele conventionale
special facute pentru masini de acest fel se mai foloseste o parasuta iar dupa spusele proprietarului o a doua parasuta va fi montata in curand.

Multi cred ca o turbina mare si multi cai au rezolvat problema pentru a fi foarte rapid pe pista, dar nu este chiar asa simplu si noi am invatat din greselile noastre de-a lungul timpului. Pentru a obtine timpi de exceptie masina trebuie sa fie performanta din toate punctele de vedere, de aceea setarile pe care le facem noi la suspensii si la distribuirea greutatii sunt sunt facute cu ajutorul computerului, in acest fel putem verifica greutatea si fortele exercitate asupra cele patru colturi ale masinii… declara Kobus!

Prima data cand masina a fost testata pe pista de drag timpul obtinut a fost de 10,5sec ¼ mille la 147km/h cea ce demonstra clar ca mai trebuia lucrat la setari. La o luna de la prima cursa masina a reusit un timp de 8,9sec. ¼ mile la o viteza de 239km/h.

Ca obiectiv cei de la Super Test vor sa alerge timpi de 7 secunde pt a obtine recordul de cea mai rapida masina cu motor rotativ 13b, record detinut la ora actuala de australieni.



Le doresc mult succes in cea ce si-au propus si le multumesc pentru timpul acordat.

Florin M Cozmuta



Vehicle data:

Chrome molly chassis, custom made
Carbon fiber body, custom made

Motor:
13 B rotary 1300 cc
Race ported & dawled
Hurley apex seals
Boost: 1.5 bar
Turbo kit Turbonetics custom made
BOV Turbosmart Megasonic
Wastegate Turbosmart 48mm
Injectors: 8x2000cc
Mechanical fuel pump, custom made
Boost controller Turbosmart E-boost
Microtech LT 12 S engine management
Microtech fuel injection, custom made
Fuel: Methanol 160
Front mount intercooler
Radiator, custom made

Transmission:
Gear box: G-force custom made
Clutch: twin plate custom made
Shaft: carbon fiber
Diff: Strange


Road holding:
Wheels: special drag 15”
Tires: Good year special drag 3x13x15
Suspension: Bilstein, custom made


Performance:
700 Rwhp
¼ mille 8,9 sec @ 239km/h
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 22:46   #12
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Cateva poze cu rx-u ...Quarter Master!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsc00954_r_616.jpg
Views:	90
Size:	94.4 KB
ID:	204899   Click image for larger version

Name:	dsc00955_r_192.jpg
Views:	92
Size:	102.3 KB
ID:	204900   Click image for larger version

Name:	dsc00956_r_353.jpg
Views:	139
Size:	89.6 KB
ID:	204901  

Click image for larger version

Name:	dsc00960_r_221.jpg
Views:	98
Size:	104.1 KB
ID:	204902   Click image for larger version

Name:	dsc00964_r_123.jpg
Views:	81
Size:	77.6 KB
ID:	204903   Click image for larger version

Name:	dsc00966_r_162.jpg
Views:	96
Size:	93.3 KB
ID:	204904  

Click image for larger version

Name:	dsc00967_r_181.jpg
Views:	134
Size:	98.8 KB
ID:	204905   Click image for larger version

Name:	dsc00969_r_102.jpg
Views:	88
Size:	94.6 KB
ID:	204906   Click image for larger version

Name:	dsc00971_r_446.jpg
Views:	104
Size:	86.4 KB
ID:	204907  

Click image for larger version

Name:	dsc00972_r_128.jpg
Views:	77
Size:	90.6 KB
ID:	204908   Click image for larger version

Name:	dsc00973_r_187.jpg
Views:	127
Size:	93.5 KB
ID:	204909   Click image for larger version

Name:	dsc00974_r_183.jpg
Views:	80
Size:	89.7 KB
ID:	204910  

Click image for larger version

Name:	dsc00975_r_152.jpg
Views:	91
Size:	98.4 KB
ID:	204911   Click image for larger version

Name:	dsc00976_r_211.jpg
Views:	82
Size:	89.9 KB
ID:	204912   Click image for larger version

Name:	dsc00977_r_144.jpg
Views:	76
Size:	94.0 KB
ID:	204913  

Click image for larger version

Name:	dsc00978_r_952.jpg
Views:	92
Size:	95.8 KB
ID:	204914   Click image for larger version

Name:	dsc00993_r_157.jpg
Views:	92
Size:	115.4 KB
ID:	204915   Click image for larger version

Name:	dsc00995_r_142.jpg
Views:	92
Size:	113.1 KB
ID:	204916  

Click image for larger version

Name:	dsc01004_r_134.jpg
Views:	89
Size:	110.2 KB
ID:	204917   Click image for larger version

Name:	dsc01002_r_140.jpg
Views:	90
Size:	108.0 KB
ID:	204918  
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 16:27   #13
slip
BMW Driver

Stage 5
 
slip's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,170
Default Re: Drag Vs. Drift

bai nene...dar ..de acuma o dam in sf-uri :P intr-adevar ce e scris acolo./..cam asa e.. si pozele vorbesc de la sine..dar.. mazda aia..nu e slipper???

poate aveti timp si de niste detalii despre drag racing..de strada nu de concurs..
seara pe deal.. tobele suna cu jale..
alin..poate ajungi si tu la o intalnire de-a noastra..cand o sa se incinga treaba sa vezi si c e pe la noi.. si invers..
pana atunci numai bine..ne auzim..
bafta
__________________
Old School MotorSport IASI !!
Pasiunea nu cunoaste limite !!
slip is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 18:24   #14
Ali_ump

Stage 5
 
Ali_ump's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,814
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Quote:
Originally Posted by slip View Post
bai nene...dar ..de acuma o dam in sf-uri :P intr-adevar ce e scris acolo./..cam asa e.. si pozele vorbesc de la sine..dar.. mazda aia..nu e slipper???

poate aveti timp si de niste detalii despre drag racing..de strada nu de concurs..
seara pe deal.. tobele suna cu jale..
alin..poate ajungi si tu la o intalnire de-a noastra..cand o sa se incinga treaba sa vezi si c e pe la noi.. si invers..
pana atunci numai bine..ne auzim..
bafta
Io am specificat acolo ...ca e PRO ..drag-steru' asta ...las ca facem noi cumva si ajungem intr-un weekend si pe acolo pe la voi si invers...sa incingem o treaba....
Ali_ump is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 18:27   #15
dangti16v
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
dangti16v's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 506
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Drag Vs. Drift

Quote:
Originally Posted by Ali_ump View Post
eee...mai sunt si acolo cateva mici secrete...stii si tu destul de bine...greutate...schimbatu vitezelor.......o sa revin si aici pe larg cu detalii
nu dezvalui informatii secrete!!!
dangti16v is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -