Hartie de omologare se da doar daca cumperi de la magazin respectivul Kit.Magazin care sa aiba aprobarea FIA de a vinde respectivele rollcage-uri pentru respectivele tipuri de msini.Rollcage chiar daca ee cumparat nu inseamna ca ee gata si montat corect.In practica manopera depaseste costul rollcage-ului .Vb de unul in 6 puncte de nacorare ,pretul urcand semmnificativ laa cel cu prinderi in lonjeroane sau oale de suspensie.
Poti incerca siingur sa descarci Desenele de pe FIA la apendixul J sau 253 ,283 unde ai desenele si prinderiile omolgate sa zic asa. Adica daca vei concura cu o masina facuta cu un rollcage care respecta prescriptiile FIA ,clubul sau FRAS iti poate da indrumari de cum sa inscrii masina in competitie.Hartiile de omologare a le masiniilor se cumpara ,valoarea lor variind de la tip de masina la altul.Cumpararea acestor hartii ca si a pasportului cu poze ale masinii nu inseamana ca masina este si GATA de competitie, Comisia tehnica va superviza inscriere si daca se constata defecte [vzziibile] ale rollcage-ului se pot trece la urmatoarele elemente si se poate trece la testarea epruvetelor care trebuie sa insoteasca echipajul.{epruveta 'monstra din acelasi material din care este facut rollcage si sudata in unghi de 90'- ea este de o anumita dimensiune si se poate testa pe bancul de incercari statice la incovoiere sau tractiune,etc] daca in urma testelor este ok atunci comisia valideaza masina......asta daca nu cumva a mai ramas timp hhahah si nu s-a terminat cursa sau competitia]Deci munca multa in indoirea teviilor la rece cu scule adecvate si sudura MIG-mag sau Tig .Deci fara electrozi sau flacara acetilenica.Toata documantatia o gasesti la FIA.
Bafta ! Sau noroc!