e vorba despre activarea becului de check engine la e36 si citirea codurilor de eroare in sistem `p`. al doilea este despre schimbarea iluminatului interior, inclusiv a bordului. imi pare rau dar astazi sunt in criza de timp.pana vineri va apare unul din cele doua proiecte, asta in functie de cine si de ce este interesat.
langa cutia de sigurante este mufa mare rotunda care vine de la ecu. in ea se afla un pin la nr.8(pin mama) care trebuie adus in bord la becul de check engine.
comanda e data pe minus..(eu cateva zile am stat cu un led legat la acest fir si cu un plus luat de la bricheta). deci nu e musai sa fie dus in bord. la mine l-am dus in bord ca sa fie ca la carte. dupa ce aveti disponibil un bec pe acest fir/in bord, se pune contactul si se apasa de 5 ori consecutiv si pana la podea pedala de acceleratie. imediat dupa aceasta becul va incepe sa palpaie . codul e format din 4 cifre si fiecarei cifre ii corespunde un nr de palpairi. dupa ce s-a terminat secventa, urmeaza o pauza( becul aprins 2 secunde) apoi urmeaza afisarea unei noi secvente de 4 cifre care corespunde unui alt cod de eroare.
aceasta metoda nu da grea niciodata cum fac testerele universale care se folosesc in service-urile patriei noastre deoarece acceseaza direct memoria ecu. pt alte nelamuriri va stau la dispozitie
sper ca apreciati promptitudinea cu care am raspuns