Pisu lumii masina asta. Ce handicapati or avut-o nu stiu. Cre ca isi bateau joc de vecinii din sat si mergeau cu ea la furat. Suna tobele alea ca toti dracii.
Masina este foarte tare. Cel putin toba aia face ca lipsa de casetofon/mp3 sa fie neinteresanta.
Imi place stilul feng shui pe care il are masina , vopseaua in valurile dunarii ce curge de pe ea, verdele acela ca un ganiatz de gasca , sublim ce sa mai. Ajungem totusi la capitolul MOTOR si INDEMANARE, si SUNET.... Aici sta altfel treaba.
Per ansamblu, pentru ce ii trebuie lui... FOARTE TARE masinuta.
__________________
Cineva zicea ca cercul de prieteni nu il faci cu compasul....
Pisu lumii masina asta. Ce handicapati or avut-o nu stiu. Cre ca isi bateau joc de vecinii din sat si mergeau cu ea la furat. Suna tobele alea ca toti dracii.
Cum poti sa zici asa ceva despre masina mea? Lumea rea...
Salut. Masina mea:
Subaru Impreza WRX.
An fabricatie: 2006
Motor: 2500 cc
Km: 52000
In plus fata de dotarea standard: dvd player jvc, linie audio jl audio, amplificator JBL, suspensie sport bilstein b14, evacuare (downpipe+catback)hks, admisie aem, blowoff valve hks, pompa benzina 255l-h walbro, bujii racing HKS, soft racingcode - 320cp la 5700rot-min.
Probleme: marea greseala a fost montarea suspensiei bilstein. Am schimbat-o deja o data in garantie si acum urmeaza sa o schimb a doua oara. Si asta in interval de 6 luni.
In rest masina e super ok.
Si mai urmeaza ...
Au urmat: Suporti motor si cutie, galerii si uppipe Invidia, grila radiator, intercooler STI, schimbator rapid de viteze Agency Power, kit ambreiaj stage 2 Clutch Masters. Nu sunt inca montate, dar dupa ce vor fi, mai urmeaza reglaje la soft si sper sa urc peste 350 CP.
ce numere are acum masina?
suna interesant, ceva poze noimai multe detalii
E cu numere de leasing B25598. Poze va pun una mai recenta si pun ceva poze cu piesele cumparate. Despre detalii ce pot sa va mai spun? Singurul lucru pe care l-am gresit este suspensia Bilstein pe care sunt pe cale sa o schimb a treia oara in garantie. In rest masina a fost la vanzare la un pret destul de jos zic eu (17000 euro), dar am avut parte doar de necunoscatori care s-au speriat de modificarile facute. Asa ca decat sa-mi bat joc de bani si de masina am hotarat sa n-o mai vand cel putin momentan si sa continui modificarile. Mult peste 350 CP nu pot sa mai urc momentan din diverse motive: turbina trebuie marita, transmisia intarita, franele marite etc, si bineinteles amortizoare (aici astept si sugestii). Dar astea sunt viitoarele mele obiective. Oricum la puterea actuala de 320 CP apreciez ca scot suta sub 5 sec.