Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Sibiu

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-12, 16:35   #3136
ChuckyOvi

Stage 5
 
ChuckyOvi's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 585
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Quote:
Originally Posted by marcudaniel View Post
tocmai am vazut o chestie tare.o liniuta pe bulevardul victoriei intre un golf 3 neinmatriculat(nu stiu ce motorizare)si un seria 5 model 2008-2009,si ghici ce...l-a facut golful,deci...golf rulz
Daca avea vr6 , nu`i de mirare ... mult mai usor decat bmw`u
ChuckyOvi is offline   Reply With Quote
Old 03-07-12, 16:57   #3137
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Inainte sa reprosezi ca nu salut te-am vazut prea tarziu, tinand cont ca pauza mea se termina la ora 14:00)
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 09:41   #3138
speed_csn
2 Roti


Stage 5
 
speed_csn's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of:
[Opel]
[4Tuning International]
[2 Roti]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Cum sa compari cea mai praf motorizare de la BMW si cea de varf de la Golf 3 si sa spui ca "golf rulz" ??
PS: un 2.9 VR6 Syncro cu greu bate un 520i, si asta e tragic, nu veselie, sa te lauzi ca cea mai buna motorizare a ta cu greu bate cea mai praf de la concurenta. Si asta numai la accelerare din cauza greutatii, la top speed tot 5-ul bate.

Daca tot vrei sa compari masiniile de varf fair, incearca un MK3 VR6 vs M5... ai sa fi surprins
__________________
THIS POST HAS ALREADY BEEN REPORTED



JANTE fraților, JANTE, nu GENȚI, GIANTE, JENȚI!! E atât de greu???


Tief, Breit, Schnell...
"ein legendäres Sport-Coupe"
speed_csn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 09:51   #3139
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Tinand cont ca MK3 s-a fabricat pana in 99 si BMW ul era din 2008-2009...e o mica diferenta. Hai sa comparam R32 cu un 520 daca e pe asa...ce zici? Ambele din aceeasi perioada.
Citeste postul inainte domnu`, ca omu` a specificat anii, si ideea era ca o masina veche (chiar daca are un motor tare, era tare pentru vremea aia) a facut o masina noua (mai noua).
Gandeste-te ca la motor de 1.8 ai 90 de cai, iar la un bmw din 2008 la 1.8 cati cai ai?
Asta ca sa comparam aceiasi motorizare
Deci per ansamblu, pe langa faptu` ca omu` e entuziasmat ca a vazut o linie, a vazut o linie intre o masina veche si una noua si contrar asteptarilor, cea veche a castigat.
__________________

Cineva zicea ca cercul de prieteni nu il faci cu compasul....
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 10:16   #3140
speed_csn
2 Roti


Stage 5
 
speed_csn's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of:
[Opel]
[4Tuning International]
[2 Roti]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Nu ai înțeles nimic din ce am vrut sa zic.

Ba compari o mașina veche cu cea noua, ba nu le mai compari.

Înainte sa iți dai cu părerea "citeste postul inainte domnu`, ca omu` a specificat anii, si ideea era ca o masina veche" citește tu postul meu, am postat exact referitor la anii menționați. Prima data te lauzi ca bate ce veche, după care spui ca nu le poți compara ca sunt anii diferiți.

Dacă vrei sa compari aceeași anii, be my guest: M5 E60 vs MK5 R32.... google it, de la 4,7s la 6.5s e ceva diferența sa nu mai zic ca Golful este și integral.

Ți-aș explica mai în detaliu dar nu mai am creioane sa iți desenez și oricum nu cred ca mi-ai înțelege ideea.

Dar na, după cum merg lucrurile pe aici, golf 3 este cea mai bună/rapidă/fiabilă/bla/bla/bla mașina de pe planeta și restul sunt praf.
speed_csn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 10:54   #3141
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Si acum, tinand cont ca M5 E60 are 507 cai si R32 are 350 cai, si tinand cont ca atat M5 cat si R32 ating suta in sub 6 secunde (4.7 pentru M5, 5.4 pentru R32) si tinand cont ca un m5 e cam de doua ori la pret fata de R32, ce alte comentarii mai avem?
Si cum ar fi sa vezi totusi o linie intre M5 E60 si R32 si sa castige R32 ul?
Nu ai fi impresionat?
Despre asta era vorba.
Si da, m-am interesat: aici
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:00   #3142
fan3xxl

Stage 5
 
fan3xxl's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,471
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Quote:
Originally Posted by lupalb View Post
si R32 are 350 cai
In late September 2005, the Mk5 R32 went on sale in Europe. It features an updated 3.2-litre VR6 engine of that fitted to the previous Mk4 version, with an extra 10 PS (7 kW; 10 bhp) courtesy of a reworked inlet manifold. Maximum power is now 250 PS (184 kW; 247 bhp) at 6,300 rpm; torque is unchanged at 320 N·m (236 lbf·ft). It reaches an electronically-governed top speed of 250 km/h (155.3 mph). Going from 0 to 100 km/h (62 mph) will take 6.5 s, reduced to 6.2 s with the Direct-Shift Gearbox.
Compared with the previous Mk4 R32, it is 0.1 seconds faster for the manual version, while the newer R32 is about 40 kg (88.2 lb) heavier. As with the previous R32; there is the Haldex Traction-based 4motion part-time four-wheel drive, now through 18" Zolder 20-spoke alloy wheels. Stopping the R32 comes in the form of blue-painted brake calipers with 345 mm (13.58 in) discs at the front and 310 mm (12.20 in) disks at the rear.
The Mk5 R32 was released in the US in August 2007.
__________________
BMW. Sheer Driving Pleasure
LIFE`S HARD, BUT IS EVEN HARDER WHEN YOU`RE STUPID!!!
DACA ESTI PROST DE MIC, CAND ESTI MARE DOAR TE JOCI
Bacteriile sunt singura cultura pe care o au unii oameni!
fan3xxl is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:00   #3143
PaulMIG

Stage 5
 
PaulMIG's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,002
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[SKODA]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

))) era clar ca se ajunge aici.

Lup R32 e modificat si tot nu castiga, deci degeaba.

Last edited by PaulMIG; 04-07-12 at 11:06.
PaulMIG is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:02   #3144
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

@Paul : nu mi-am dat seama ce versiune am ales, am vrut sa dau pe R32 (erau 2 ).
Si totusi, ideea ramane: sa vezi o linie intre doua astfel de masini, si cea mai slab dotata sa castige, e ceva impresionant si care sa merite sa fie povestit.
Asta e parerea mea.Nu va convine...hmm... neinteresant
@Bogdanel : hahahahaha chill fratioare...
Nici eu vara nu dorm ...
Mi-am verificat ala si e inca acolo, fara sa dau cu silicon (ca nu am avut timp)...si am mers pe niste drumuri......
@Speed: si tu ce conduci? Fopel RULLZ are din start dublu axa cu scame, sute de cai si un top speed uimitor.
Despre ce discutam aici?

Last edited by lupalb; 04-07-12 at 11:12.
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:06   #3145
bogdan650

Stage 4
 
bogdan650's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 234
Member of:
[VW]
[Fiat]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Ba ce p*%^ mea aveti ??? cine a zis ca ala era vr6 si bmw-ul era 1.6 ?? ce dreaq va certati ca femeile si aberati degeaba ... mai mult ca sigur a fost ceva la caterinca din partea oamenilor .... VOI NU SUNTETI SOFERI ?? nu vi s-a intamplat niciodata ? poate ala cu bmw-ul era un sofer obosit, poate n-avea chef de 'rable', poate se cunosteau,, poate ala cu golful era un cocalar si isi arata muschii cum fac destui in trafic fata de masinile noi- si poate soferul de la bmw n-avea chef de el ... poate poate poate ....

Nu pot sa cred ca la anii vostri v-ati gasit sa va contraziceti pe asa ceva ! .. respect omu` ca a pus postul, l-a uimit.. nu vezi toata ziua d-astea ... nu cred ca trebuie sa va ofticati din cauza unor presupuneri (gen vr6 ..pai poate nu era vr6 .. chucky a zis numai asa .....si poate ala cu bmw era M5 si a mers la vrajeala .... acum ce *&^ mai aveti de comentat ??) ..n-a comparat nimeni si n-a zis nimeni ca ala era 100% vr6 si in niciun caz n-a zis nimeni ca bmw-ul era 1.6 ..oricum n-avea nimeni in gand sa compare vr6 mk3 cu un m5 )))) omg omg ....

Nu va mai certati de nebuni pe subiecte si presupuneri penibile ! ..


Oricum .... eu vara nu dorm ... stau numai asa pe forumul Sibiu ... ceva de vis! Va recomand sa dati subscribe.. fete la ciclu ..
__________________


Nu lasa Sudoru' sa-ti tuneze motoru' !

bogdan650 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:08   #3146
speed_csn
2 Roti


Stage 5
 
speed_csn's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of:
[Opel]
[4Tuning International]
[2 Roti]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Dacă ai Golf, din start poți calcula 100 cai în plus fata de restul mașinilor

Dar este posibil sa scoată suta sub 6 sec, cu 2 turbine și împins de un M5.

Dar trebuie sa apreciem eschiva, când o ia la performanta ne luam de preț ca altceva nu mai avem la mana. "m5 e cam de doua ori la pret fata de R32"

În cazul în care nu ești conștient de faptul ca performanta costa, ai aflat acuma.

@bogdan650: Nu se cearta nimeni, facem off topic (vezi numele topicului)

Last edited by speed_csn; 04-07-12 at 11:12.
speed_csn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:19   #3147
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Ca si discutie separata :

“TRANSFAGARASAN SUMMER DAY 2012”
http://www.GOLF-CLUB.ro




SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL

Transfagarasan Summer Day 2012” este un eveniment national organizat de Comunitatea pasionatilor de VW Golf http://www.golf-club.ro , aflat la a-2 a editie de acest gen.

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE

Evenimentul va avea loc in perioada 27-29 iulie 2012, pe traseul Transfagarasan cu oprire la Cabana Conacul Ursului (drumul DN7C, km 104), unde sa va campa pana in data de 29 iulie 2012 si va fi platita o taxa de 10lei per masina (taxa pt curatenie). Locul de strangere a participantilor este in Sibiu, parcarea REAL, ora 12:00 in prima zi a evenimentului.

SECTIUNEA 3. DESFASURAREA EVENIMENTULUI

3.1. Participantii si desfasurarea Evenimentului

Evenimentul se adreseaza tuturor posesorile de masini VW Golf . Inscrierile se pot face in mod gratuit pe forumul http://www.golf-club.ro sectiunea Intalniri Nationale. Participantii vor fi impartiti in 6 grupe pe fiecare categorie de Golf, Mk1, Mk2, Mk3, Mk4, Mk5 si Mk6. Ora de plecare din parcarea REAL catre Transfagarasan va fi ora 14:30.


3.2. Obligatiunile participantilor

Fiind un eveniment cu un numar foarte mare de masini participante, rugam participantii a respecta cateva reguli:
- Pe durata desfasurari evenimentului participantii trebuie sa respecte cu strictete Codul rutier;
- Distanta intre masini sa fie de minim 6-8 m;
- Odata asezati in coloana si primirea numarului de participare, participantii nu au voie sa iasa din coloana sau sa schimbe numerele de participare; exceptii facand masinile de CAR-VIDEO sau cele care intampina probleme de ordin tehnic pe durata traseului;
- Prima masina de coloana sa foloseasca o viteza constanta pe toata durata traseului si sa respecte popasurile stabilite in prealabil.

SECTIUNEA 4. RASPUNDEREA PARTICIPANTILOR

Toţi participanţii iau parte la Eveniment exclusiv pe propria răspundere, fiind de acord cu prevederile prezentul Regulament Oficial. Ei poartă în mod exclusiv răspunderea civilă şi penală pentru toate daunele cauzate de ei sau de către automobilele pe care le deţin şi/sau prezintă. Prin înscrierea la acest Eveniment, participantul îşi asumă răspunderea pentru toate eventualele daune, pe care le va suporta, şi îi eliberează de orice răspundere pe toţi cei implicaţi în organizarea Evenimentului. Participantul care a suferit un accident sau o pagubă renunţă, prin înscrierea sa, la orice drept, procedură sau pretenţie vizavi de cei implicaţi în organizarea Evenimentului.

SECTIUNEA 5. INCETAREA EVENIMENTULUI

Prezentul Eveniment va inceta de drept la data de 29 iulie 2012, ora 12:00, putand inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment mai presus de vointa Organizatorului, de natura de a face imposibila derularea in conditii normale a acestuia.
lupalb is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 11:55   #3148
bogdan650

Stage 4
 
bogdan650's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 234
Member of:
[VW]
[Fiat]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Pai si-atat ? gata ? ...
@lup ... in afara faptului ca faci tu reclama p-aici la super-mega masina aia ..volf...bolf...golf ..cum s-o numi ... astia care vin cu supercarurile(in special aia cu ficaturi..fopeluri ..fdastea) unde se aseaza ? in fata coloanei sau in spate ?
bogdan650 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 12:02   #3149
deyu010

Stage 5
 
deyu010's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 339
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

bogdanel cei cu F vor fi in fata coloanei mi se pare normal... Initiala masini ee F si putem zice ca Apartinem de F(fata) coloanei )=))
deyu010 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-12, 12:37   #3150
lupalb

Stage 5
 
lupalb's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of:
[VW]
Default Re: Sibiu, discutii off-topic

Eu fac reclama la cea mai jmechera masina cu dublu JM.
Adica "asta", acum si in varianta LIMO
Lasand gluma deoparte, ai de ales, ori in spate si sa ai ocazia sa faci 2 sau 3 poze la coloana (la TOATA coloana) pana urci pe serpentine si cand coboram de la Balea Lac , sau poti sta in fata si sa faci poze cand urcam spre Balea Lac.
Eu ti-as sugera mai bine in spatele coloanei
Deyu tu vii cu "F"opelu` sau vii cu vreunu din astia cu masini ce apartin de coloana si care numa prin faptu` ca sunt VW primesc cu 100 de cai in plus?
lupalb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -