14-12-11, 13:12
|
#76
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Un club TAUNUS?
arata foarte bine, iar problema cu TAXA poate fi avitata in cateva moduri, unul il voi practica eu pe Taunele meu, iar al doilea mod este prin vehicul istoric, doar ca nu se poate aplica acestui taunus coupe in primul rand datorita culorii(remediabil), iar in al doilea rand si cel mai important, motorul nu-i apartine Taunusului, e de 114Cp, Granada/Sierra daca nu gresesc, asa ceva nu s-a pus pe Taunus..
|
|
|
14-12-11, 19:14
|
#77
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 127
|
Re: Un club TAUNUS?
Masina este inmatriculata.. de problema aceasta am scapat.. cat despre actele de vehicul istoric trebuie sa vb tata cu cineva de la retromobil sa vedem daca reusim cu aceasta culoare.. O sa revin cu detalii.
|
|
|
14-12-11, 19:44
|
#78
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Un club TAUNUS?
cu aceasta culoare nu ajunge veh istoric, problema e ca si motorul e o problema, nu-i apartine Taunusului(sau e modernizat la exterior), iar faza cu taxa e alta..nu de taxa de mediu vorbeam noi, ci de cea care apare la anul, pt Transcriere, aia e problema.
|
|
|
14-12-11, 20:47
|
#79
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 127
|
Re: Un club TAUNUS?
Motorul este cel original.. doar ca este "restilizat", cat despre culoare si taxa de inscriere o sa ma informez sa vedem cum sta treaba.. Dar pana atunci cel mai imp lucru este sa aibe actele in regula..
|
|
|
15-12-11, 08:38
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Un club TAUNUS?
Quote:
Originally Posted by florin_cars
arata foarte bine...........
..........motorul nu-i apartine Taunusului, e de 114Cp, Granada/Sierra daca nu gresesc, asa ceva nu s-a pus pe Taunus..
|
Motoare de 114cp au fost pe Taunus-urile din ultima generatie, adica dupa 1979, la fel ca pe Granada si Capri, iar mai tarziu si pe Sierra.
Dar Buzzy nu a afirmat ca motorul ar fi de 114cp.
Poate ai dreptate, motorul asta sa nu fie cel original. E posibil sa fi fost schimbat in decursul timpului de vreunul din fostii proprietari, si sa fie alt motor decat cel pus de fabrica. Asta se poate lamuri daca verifica ce cod motor este pe masina, si atunci se poate sti cati cai putere are.
|
|
|
15-12-11, 08:44
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Un club TAUNUS?
Quote:
Originally Posted by Buzzy21
....... cel mai imp lucru este sa aibe actele in regula..
|
Ca sa elimini surprize neplacute (serii diferite la motor sau caroserie fata de cele din acte) poti duce masina la RAR pt o Consultanta. Din cate stiu costa vreo 80 ron.
|
|
|
15-12-11, 14:12
|
#82
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 127
|
Re: Un club TAUNUS?
Multumesc de indrumari
|
|
|
16-12-11, 22:59
|
#83
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Un club TAUNUS?
Quote:
Originally Posted by capricosti
Motoare de 114cp au fost pe Taunus-urile din ultima generatie, adica dupa 1979, la fel ca pe Granada si Capri, iar mai tarziu si pe Sierra.
Dar Buzzy nu a afirmat ca motorul ar fi de 114cp.
Poate ai dreptate, motorul asta sa nu fie cel original. E posibil sa fi fost schimbat in decursul timpului de vreunul din fostii proprietari, si sa fie alt motor decat cel pus de fabrica. Asta se poate lamuri daca verifica ce cod motor este pe masina, si atunci se poate sti cati cai putere are.
|
Sincer nu cred treaba asta, dar e posibil, insa, 114CP a aparut in '82 pe Granada face-lift si Sierra, an in care Taunusul european a disparut, si punctul culminant cu acest motor e ca..Taunusul TC1 nu avea servo-directie, deci eu in continuare NU cred ca este motorul original
P.S. pe langa capacele chiulaselor si carburiciul "modernizate", vedeti fulia arborelui
|
|
|
17-12-11, 13:09
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Un club TAUNUS?
Pe MOTOMOBIL poti gasi informatii despre motorizarile Ford. Cele 2.3 V6 de 114cp au fost montate pe Taunus si Capri inca din 1979. Intradevar, pe TC1 fabricat in Europa era motorul de 108cp.
Ai dreptate cu servodirectia in ce priveste TC1. Servodirectie stiu ca s-a pus pe Capri incepand cu anul 1976, pe variantele Ghia, indiferent de motorizare (chiar si la 1,6). Probabil tot atunci sa fi aparut si pe Taunus/Granada/Escort...
Faptul ca motorul nu e cel original constitue o problema numai daca vrea musai sa intre in Retromobil. Altfel, principalul este ca motorul reconditionat ''modernizat'' sa fie bun.
PROBLEMA mare este alta, si anume taxa de mediu 2012 care inseamna cateva mii de euro pe care-i ia boc de la romanii 'amarati' care nu vor sau nu-si permit masini noi, si care va trebui platita si la transcrierea masinilor inmatriculate inainte de 2007 in Romania
Iaca aici (dupa reclama) :
http://stirileprotv.ro/stiri/financi...n-romania.html
|
|
|
21-12-11, 00:19
|
#85
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Un club TAUNUS?
pai el spune mai sus ca vrea s-o omologheze ca vehicul istoric, de aici am pornit discutia.
Costi, noi acum nu vorbim de modele nord americane, sud americane, africane etc, ci strict de ceea ce are el, ce ar putea avea sub capota, hai sa stick to the subject , deci 114CP nu putea avea masina lui, clar nu e motorul ei, fulia aia nu se poate monta pe arbori de 108CP, insa e posibil ca seria/tipul sa fie facute conform cu actele
Escort n-a avut servo, iar Granada avea dinainte de '76.
Taxa e ...las-o bre "sa" merge asa (stiu ca se poate)
|
|
|
21-12-11, 07:39
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Un club TAUNUS?
Da, dom'le, asa e, ai dreptate
Si taxa pt motor 2300cmc este de 16 100 ieuroi
|
|
|
21-12-11, 19:55
|
#87
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Un club TAUNUS?
pssssst, nu e nevoie, si taunele meu va ramane de Cj
macar masina e ieftina, adica pret de bun simt.
busonul rezervorului a fost mutat pe aripa mai in fata, gen sierra MK I cu busonul la vedere, locasul numarului spate acoperit, avea trapa aftermarket si a fost scoasa/sudata tabla peste gaura, avea vinil pe plafon, a fost aruncat...pacat.
Last edited by florin_cars; 21-12-11 at 20:00.
|
|
|
23-12-11, 20:16
|
#88
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 127
|
Re: Un club TAUNUS?
Revin cu noi informatii.. Motorul intradevar este 2.3 dar de Sierra din '84 daca nu ma insel.. Are cineva idee cat costa sa pui piele pe plafon?
|
|
|
25-12-11, 14:49
|
#89
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Un club TAUNUS?
nu mult, aia vreau si eu, dar ai nevoie de ornamentele cromate originale de jur-imprejurul materialului textil, eu nu am asa ceva, dar la masina ta e posibil sa mai existe, pt ca am aflat ca a avut vinil pe plafon inainte..
|
|
|
26-12-11, 10:39
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Un club TAUNUS?
Quote:
Originally Posted by florin_cars
...................., pt ca am aflat ca a avut vinil pe plafon inainte..
|
Ai 'preteni' la SRI ???
Nimic nu-ti scapa ! (cand e vorba de Ford-uri vechi vreau sa zic )
|
|
|
|
|