Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 11-02-08, 17:36   #3376
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default

in atentia celor care si-au pus cutia T9 pe V6!
trebuie "lungita" priza de la ambreiaj astfel incat sa intre in arbore. daca nu ati facut treaba asta riscati sa rupeti tot in cutie. carcasa are aceeasi adancime dar priza pentru V6 este mai lunga decat 4L cu cca 37 mm, datorita faptului ca partea din spate a arborelui se afla putin mai in "interiorul" blocului, iar la L4 iese putzin in afara. alta varianta care sper sa o pot verifica saptamana asta, este daca se potriveste priza de la cutia de V pe T9 fara alte modificari.

daca aveti alta explicatie nu tineti pentru voi egoistilor.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383

Last edited by NWZeu; 17-02-08 at 22:28.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 13-02-08, 07:03   #3377
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
in atentia celor care si-au pus cutia T9 pe V6!
trebuie "lungita" priza de la ambreiaj astfel incat sa intre in arbore. daca nu atzi facut treaba asta riscatzi sa rupetzi tot in cutie. carcasa are aceeasi adancime dar priza pentru V6 este mai lunga decat 4L cu cca 37 mm, datorita faptului ca partea din spate a arborelui se afla putin mai in "interiorul" blocului, iar la L4 iese putzin in afara. alta varianta care sper sa o pot verifica saptamana asta, este daca se potriveste priza de la cutia de V pe T9 fara alte modificari.
de aceeasi problema m-am lovit si eu... dar in sens invers.... de la cutia de v6 la 4 in linie... era prea lunga priza cu cca 37 mm ...eu am rezolvat-o simplu.. deplasat la dezmembrari cu metrul in mana.. si atata am masurat... pana am gasit ce am cautat...respectiv alta cutie...
totusi imi amintesc ca la un moment dat am gasit o cutie in 5 trepte la care priza era identica cu cea de la cutia ( 4 trepte ) de v6.. pe vremea aia nu asociam astfel de evenimente ( tip cutie ) decat cu se potriveste sau nu.. asa ca nu-ti pot da mai multe relatii

Last edited by NWZeu; 17-02-08 at 22:26.
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 14-02-08, 18:07   #3378
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

cumpar cutie de V6 in 5 trepte
0744319383. daca nu ai bani da bip si te sun eu.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 17-02-08, 08:40   #3379
nitu_ovidiu82

Stage 4
 
nitu_ovidiu82's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by p.ady View Post
stiu ca e off topic, dar poate stiti pe cineva interesat.
nenea vopsitor al meu are o mostenire de familie, o DACIA 1300.a fost a tatalui sau, are motor si componenete frantuzesti.O vinde in jur de 3000 Ron sau o preda daca nu la programul rabla.Dar cred ce e pacat sa ajunga le fier vechi!!Telefonul dumnealui este: 0745 797 670.
fara suparare, dar e cam mult.
un prieten sio luat una din 70 ,acelasi model , in stare buna de functionare 90% piese originale de pe vremuri, tinuta in garaj cu 13 mil.
nitu_ovidiu82 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-08, 18:44   #3380
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

bai caprarilor! cum ati auzit ca exista si PROBLEME de mecanica nu mai vrea nimeni jante si eleroane? gata discutiile? nu se mai misca nimic? v-ati dat toti cutiile jos sa verificati? idei de tuning aveati dar idei de a face diverse chestii sa functioneze......

primul pas in tuning l-ai facut atunci cand masina iti merge perfect. sa porneasca cand vrei TU, sa se opreasca cand vrei tot TU. dupa aia poti sa ii pui si folie....

hai, sariti!

Last edited by NWZeu; 17-02-08 at 22:24.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 19:29   #3381
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

filosofie de garaj
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 19:43   #3382
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
bai caprarilor! cum ati auzit ca exista si PROBLEME de mecanica nu mai vrea nimeni jante si eleroane? gata discutiile? nu se mai misca nimic? v-ati dat toti cutiile jos sa verificati? idei de tuning aveati dar idei de a face diverse chestii sa functioneze......

primul pas in tuning l-ai facut atunci cand masina iti merge perfect. sa porneasca cand vrei TU, sa se opreasca cand vrei tot TU. dupa aia poti sa ii pui si folie....

hai, sariti!
Filosofia mea:
te pricepi, fa!
nu te pricepi? Du-te fa ce te pricepi, castiga bani si da-i celui care se pricepe sa faca.
La mine singurele lucruri in care m-am bagat au fost caroseria (tinichigerie-vopsitorie) si aspectul. La mecanica, la geamuri am apelat la cine se pricepe, ca nici ala nu s-a nascut invatat ci a studiat si a exersat.
In plus, nu cred ca improvizatiile pot fi "safe". Exista adaptari posibile, insa trebuie luat in calcul si daca ofera fiabilitate. Altfel patesti ca si Dascalu ca in 3 km sa faci praf CV, cardan si dif. E pacat sa risti sa inveti pe pielea ta.
In virtutea acestui mod de a vedea lucrurile, te intreb: nu poti gasi si tu o cutie originala a motorului pe care-l ai pe Capra si sa nu iti mai rupi capul cu atatea adaptari?
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 20:21   #3383
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by johnny111 View Post
Filosofia mea:
te pricepi, fa!
nu te pricepi? Du-te fa ce te pricepi, castiga bani si da-i celui care se pricepe sa faca.
La mine singurele lucruri in care m-am bagat au fost caroseria (tinichigerie-vopsitorie) si aspectul. La mecanica, la geamuri am apelat la cine se pricepe, ca nici ala nu s-a nascut invatat ci a studiat si a exersat.
In plus, nu cred ca improvizatiile pot fi "safe". Exista adaptari posibile, insa trebuie luat in calcul si daca ofera fiabilitate. Altfel patesti ca si Dascalu ca in 3 km sa faci praf CV, cardan si dif. E pacat sa risti sa inveti pe pielea ta.
In virtutea acestui mod de a vedea lucrurile, te intreb: nu poti gasi si tu o cutie originala a motorului pe care-l ai pe Capra si sa nu iti mai rupi capul cu atatea adaptari?
nu pentru
ca daca pun o cutie de sierra sau de scorpio trebuie modificat cardanul. cardanul pe scorpio sau pe sierra se prinde de cutie printr-o flanse de cauciuc. la capri cardanul culiseaza pe trenul din cutie. si daca e vorba de modificari, mai bine mor de mana mea.
dascalu a stricat 2 cutii tocmai din cauza ca priza de la cutie nu ajungea in arbore.
maine va zic daca stungarul poate sa faca o adaptare 100% safety. asta in cazul in care dau de el.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 00:26   #3384
axxel4you

Stage 3
 
axxel4you's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
Default re: Club Ford Capri

Am vrut si eu sa-mi pun cutie in 5 trepte pe 1,3 ,am si gasit la pret bun cu tot ce trebuie si volanta cu disc mai mare , omul stia perfect ce si cum merge la mine pe 1,3 dar mi-am amintit ca eu nu mi-am facut inca masina functionala si sta pe dreapta de vreo 4 -5 ani asa ca ce rost avea investitia?
Si sant de acord cu cine a spus mai sus ..mai intai sa mearga cum trebuie si dupa aia mai vezi ce modifici.Niste poze ca sa va mai treaca supararea !!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	4016bff5d61ad.l.jpg
Views:	49
Size:	38.4 KB
ID:	457365   Click image for larger version

Name:	a-q-capri-mkIII-tickford-interieur.JPG
Views:	50
Size:	59.3 KB
ID:	457367   Click image for larger version

Name:	capri%2BR.jpg
Views:	61
Size:	25.2 KB
ID:	457368  

Click image for larger version

Name:	uwe4.450x337.jpg
Views:	58
Size:	32.4 KB
ID:	457369   Click image for larger version

Name:	Capri 008.JPG
Views:	47
Size:	20.4 KB
ID:	457370   Click image for larger version

Name:	Capri 012.400x242.JPG
Views:	36
Size:	41.0 KB
ID:	457371  

Click image for larger version

Name:	capri1.jpg
Views:	49
Size:	25.9 KB
ID:	457372   Click image for larger version

Name:	419e3ececc9a0.l.jpg
Views:	56
Size:	190.7 KB
ID:	457373   Click image for larger version

Name:	renovace capri ti.jpg
Views:	61
Size:	45.5 KB
ID:	457374  

Attached Images
File Type: bmp capri.bmp (3.52 MB, 13 views)
axxel4you is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 00:36   #3385
axxel4you

Stage 3
 
axxel4you's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
Default re: Club Ford Capri

acum se vede?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	capri.jpg
Views:	73
Size:	118.0 KB
ID:	457382  
axxel4you is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 07:25   #3386
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
nu pentru
ca daca pun o cutie de sierra sau de scorpio trebuie modificat cardanul. cardanul pe scorpio sau pe sierra se prinde de cutie printr-o flanse de cauciuc. la capri cardanul culiseaza pe trenul din cutie. si daca e vorba de modificari, mai bine mor de mana mea.
dascalu a stricat 2 cutii tocmai din cauza ca priza de la cutie nu ajungea in arbore.
maine va zic daca stungarul poate sa faca o adaptare 100% safety. asta in cazul in care dau de el.
Eu n-am avut astfel de probleme: am pun motorul de 2.4 BOA cu cutia lui MT75, am luat un cardan de Sierra de MT75 si a mers la fix. Ce am modificat: gaurile de prindere ale traversei cutiei de viteze si a cardanului in podea. Se pare ca am fost norocos: masina merge lin, fara vibratii, toate-s centrate si la locul lor.
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 07:27   #3387
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by axxel4you View Post
Am vrut si eu sa-mi pun cutie in 5 trepte pe 1,3 ,am si gasit la pret bun cu tot ce trebuie si volanta cu disc mai mare , omul stia perfect ce si cum merge la mine pe 1,3 dar mi-am amintit ca eu nu mi-am facut inca masina functionala si sta pe dreapta de vreo 4 -5 ani asa ca ce rost avea investitia?
Si sant de acord cu cine a spus mai sus ..mai intai sa mearga cum trebuie si dupa aia mai vezi ce modifici.Niste poze ca sa va mai treaca supararea !!
Am o intrebare pentru cunoscatori: referitor la pozele 2 si 4: ce modele de capri au avut consola centrala?
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 10:51   #3388
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Salut baieti.
Tocmai ce am cumparat ieri un Capri,2.0 v6 motor gripat (asta se rezolva), voiam sa stiu daca pot monta relativ ushor un 2.8 v6 de Granada, motorul il am deja, e pe carburatie.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 13:37   #3389
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Dap, relativ usor, doar ca s-ar putea sa trebuiasca sa pui alta cutie de viteze si alt cardan (vezi discutiile de mai sus)... in rest... nimic.

ps: pune si tu poze cu masina si motorul
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 19:14   #3390
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default

Quote:
Originally Posted by johnny111 View Post
Am o intrebare pentru cunoscatori: referitor la pozele 2 si 4: ce modele de capri au avut consola centrala?
nu stiu ce modele dar eu o am. tot ce pot sa iti spun e ca era la pachet cu capitonajele de pe usi care sunt si ele diferite. cred ca era vorba de varianta ghia

Quote:
Originally Posted by johnny111 View Post
Eu n-am avut astfel de probleme: am pun motorul de 2.4 BOA cu cutia lui MT75, am luat un cardan de Sierra de MT75 si a mers la fix. Ce am modificat: gaurile de prindere ale traversei cutiei de viteze si a cardanului in podea. Se pare ca am fost norocos: masina merge lin, fara vibratii, toate-s centrate si la locul lor.
probabil era cutia de V

Last edited by NWZeu; 19-02-08 at 22:51. Reason: scrie corect in limba romana ca nu esti pe messenger si incearca sa scrii totul intr-un singur post daca se poate
cosmineloo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -