Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Alte discutii VW

Reply
 
Thread Tools
Old 20-11-08, 13:47   #1
viorel24

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3
Default VW PASSAT sau GOLF V

Daca tot va pricepeti mai bine decat mine sunt interesat sa imi iau un Passat sau un Golf V ... As avea nevoie de unele sfaturi , comentarii , sugestii referitoare la aceste 2 masini ... Inca nu sunt hotarat intre cele 2 masini ce anume sa imi iau , dar sper ca sa primesc unele sfatiru utile din partea voastra .
Va multumesc anticipat ...
viorel24 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 19:31   #2
coco 26

Stage 2
 
coco 26's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 57
Member of:
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

daca vrei passat nou nu cc inaintea lui nu lua motor de 2.0 ca au probleme la injectoare......e un lot care e naspa
coco 26 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 19:37   #3
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

Quote:
Originally Posted by coco 26 View Post
daca vrei passat nou nu cc inaintea lui nu lua motor de 2.0 ca au probleme la injectoare......e un lot care e naspa
esti mecanic? .. e vreo stire oficiala de la VW cum ca 2.0 TDI au probleme? ciudata treaba! ca din cate stiam 2.0 TDI sunt foarte reusite! oricand pun probleme multor motoare..si trag de rup asfaltu in 2.

ONTOPIC: am de vanzare un GOLF 5 , 2.0 TDI, 6 trepte, dublu clima , torpedou si cotiera refrigerate, tempomat, dvd + sub + everything .
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 19:48   #4
coco 26

Stage 2
 
coco 26's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 57
Member of:
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

da stiu sigur chestia asta cu motoarele astea si daca nu ma insel s-au si scos
coco 26 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 19:56   #5
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

ciudata treaba ca vad ca inca se mai pun pe passat CC si pe golf 6 , aceste 2.0 TDI ! ca a avut nea ion de romania probleme ca el nu stie ca trbuia facuta o revizie si schimbata o distributie si el a calcat-o ca bou..e alta problema!

Eu am avut o singura data prb cu motorul asta.. atunci cand consuma ULEI .. insa problema s-a rezolvat folosind MOBIL 1
dolb is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 20:03   #6
coco 26

Stage 2
 
coco 26's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 57
Member of:
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

cum zici tu...
coco 26 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 20:06   #7
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

o intrebare am si eu, de ce vrei passat sau golf? si la ce motorizari te-ai gandit?


Quote:
Originally Posted by dolb View Post
ca din cate stiam 2.0 TDI sunt foarte reusite! oricand pun probleme multor motoare..si trag de rup asfaltu in 2.
dolb dolb dolb ) ce reply ti-as da eu tie ) dar o sa o dam iar in off-topic asa ca ma abtin .
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 20:20   #8
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

stiu stiu stiu... i like bmw
dolb is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 21:47   #9
turbogrizzly

Stage 2
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 30
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

motorul de 2.0 tdi e foarte performant (140 cp si un cuplu uimitor...am atins 220km/h cu un audi a6 2006...masina care cantareste 1800kg)...probleme legate de consumul de ulei sunt cunoscut la multe motoare common rail. cat despre problemele la injectoare apar la noi in romania caci in loc de motorina noi avem la pompe tractorina...

iar ontopic....alege golf 5 daca esti o fire mai sportiva. daca preferi confortul si ai nevoie de spatiu mult...alege passat-ul....oricum ambele sunt foarte reusite si cel mai bine vandute din gama vw
turbogrizzly is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 22:29   #10
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

eu m-am dus mult mai sus cu golful.. un 230 si crede-ma ... simti bine cand treci pe langa un copil frustrat ca are 525D .. plus ca demarajul e ametitor!

recomand motorina de la rompetrol EFIX euro4! nu am prb cu injectoarele si nu am auzit de asa ceva!
dolb is offline   Reply With Quote
Old 21-11-08, 07:32   #11
viorel24

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3
Default Re: VW PASSAT SAU GOLF V

Pentru Passat ma gandesc la un 1.9 TDI sau 1.8 5V
Iar pentru Golf tot la 1.9 TDI sau un 2.0 SDI
Din cate stiu motoarele TDI sunt printre cele mai rezistente , iar ca anduranta ele rezista peste 500.000 de km . Daca gresesc sper sa ma corectati ...
viorel24 is offline   Reply With Quote
Old 21-11-08, 21:01   #12
Andrei-HAM

Stage 2
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 42
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

Salut! Sfatul meu e sa nu-ti cumperi nici una nici alta. Eu am golf 5...am facut 170000 de km cu el in 4 ani...nu ca nu e o masina buna Doamne fereste doar din start nu a fost proiectata pentru tara noastra...si de aici probleme.
O data la 40-45 de mii vei schimba bucsele de bascula(180 ron bucata)
La iesire din garantie se va strica ceva...in jur de 300 de euro am patit-o eu cu EGR-ul, un prieten cu o electrovalva (tot ceva la motor - la km diferiti dar la o luna de la iesirea din garantie si nu e singurul caz de care am auzit )
Vei avea fel si fel de mici probleme care nu sunt dezastruoase (cel putin pt un om rezonabil) : geamuri care nu se inchid, zgomote la directie care apar si dispar singure, ulei si consum putin ridicat in oras (motorul de 20 rupe cu orice alta motorina decat Petrom/OMV dar sa nu-l tii mult in oras ca-l sufoci).
Turbina e facuta in Romania. Mi-e mi-a picat la 150000, la celalat tip la 38000(avea soft, eu nu).
Porneste de noua ca dracu cand e rece.
Passatul l-am vazut si e cam o pacaleala. Problema cu injectoarele nu e un mit ci o realitate (pe Passat sunt injectoare Piezzo care la 80000 intr-o luna cam pica toate 4 buc x 400/500 euro bucata). Pare o masina de lux dar are mai mult plastic decat loganul...e si intr-un segment de piata care nu stie exact ce vrea. Nu-i nici Renault nici Audi.
Andrei-HAM is offline   Reply With Quote
Old 21-11-08, 22:20   #13
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

acuma fiecare cu "fitele" lui mie imi porneste bine dimineata! ... de picat nu mi-a picat nimic! intr-adevar ceva zgomote se mai aud cateodata dar sunt sigur de unde vin zgomotele si cred ca daca strang cateva surubele si trag cateva nituri ... nu or sa mai fie probleme ! eu am fost destul de multumit de masina .. singurul motiv pt care o dau e fitza ca vreau mercedes dar daca n-as avea fita asta as alege mai repede golful meu decat un c220cdi din 2005 ( care il mai am in garaj )

Fiecare cum ii place si cu norocul lui!
dolb is offline   Reply With Quote
Old 21-11-08, 23:39   #14
Andrei-HAM

Stage 2
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 42
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

Nu-s fitze ca nu mi-am luat vreun Aston Martin...ideea e ca nu prea e pt Romania. Au facut o masina cam complicata si cu bani mai putini...cam de aici e si diferenta la un Audi. Daca erai in Germania pe drumuri bune si cu motorina ca lumea nu era o problema dar la noi...Omul a cerut un sfat si eu unul dupa ce am mers o droaie de km cu el nu l-as recomanda...Iti da satisfactii ca masina mai mult decat te astepti dar te arde la intretinere cand ti-e lumea mai draga.
Andrei-HAM is offline   Reply With Quote
Old 22-11-08, 13:06   #15
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW PASSAT SA GOLF V

EGR-ul nu se strica din cauza romaniei.. ci se strica din cauza celui ce conduce masina! .. daca mergi cu masina mereu subturat ( ca asa crezi tu ca intretii motorul ) normal ca se duce drq... daca mergi cu masina mereu numai talpuita... iara..se duce drq EGR.. daca bagi motorina ca ti-a adus nea gicu cu 2.5 lei iara.. EGR belit. Cu riscul de a ma repeta... nu da neaparat vina pe tara noastra! de multe ori ... soferul e de vina! ca asa sunt loganuri cu droaiele( care stii ca's facut pt romania ) si li se duc EGR-u si turbo la greu! de ce? pt ca oamenii merg cu ele subturat ( ca sa nu strice motoru domneee)
dolb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -