Quote:
Originally Posted by dj_geo_bv
|
s-au vazut multe poze de tipul acesta cu diverse masini, inclusiv cu Logan 1.6 16V (sunt chiar si filmulete pe youtube.Scazi 7-8% (sa nu zic mai multicel fiind in maxim) si aia ar fi viteza reala.Deci se scad 14-16km/h.Asta cu o mica indulgenta.As repeta ideea ca in conditiile in care ai km buni de drum drept, tii pedala la fund incontinuu, aerul e foarte linistit, deci nu te bate vant din fata sau din lateral...probabil asa merge un 4-5km peste viteza de talon, dar nicicum mai mult (repet...real, nu pe ceas).Daca masina e resoftata, atunci e putin altceva, desi un 2.0tdi de 140cp de exemplu nu va avea aceeasi cutie ca 2.0 tdi-ul de 170cp (din fabrica).De obicei firmele care fac chip tuning apreciaza o crestere a vitezei maxime in urma cipuirii intre 7 si 10km/h.Prin chip se imbunatatesc demarajul, reprizele ( se optimizeaza curba de cuplu) si apoi, cu ceva, viteza de varf.
ok...intrebare simpla:viteza acestui Focus 1.8i 115cp de cca 135mph (aprox 216km/h) cand talonul spune 198 ( 200 poftim, pe wiki) e reala?
http://de.youtube.com/watch?v=bzYe-x...eature=related
sau acest Focus 2 (2.0, 145cp) la 230km/h, cand talonul spune 210?
http://de.youtube.com/watch?v=_nB8D3...eature=related
sau acest 1.6 cipat la 220 pe ceas
http://de.youtube.com/watch?v=YhUFpx...eature=related
Asta daca tot ne place sa ne luam dupa poze sau filme si sa credem in cai verzi
.Chiar daca toate ar fi fost cipate, sunt motoare aspirate...cat se puteau urca, ca si putere/cuplu?
Ar mai fi o chestie...nu e mentionata puterea acelui Polo.La 90cp e clar ca e vb de o abatere destul de notabila.Daca are vreo 105cp, atunci abaterea nu ar fi mare, iar la vreo 115 ar fi aproape de adevar.