Am cumparat-o in februarie de la un prieten care o luase de la BISHOP. Omu' n-a prea avut timp sa se ocupe de ea si nici s-o ingrijeasca asa ca a zis c-o vinde. La vremea respectiva eu detzineam un Opel Vectra din 1989, 2000cc 8v (valve
) de 115 CP. I-am zis mai mult in gluma daca nu vrea sa facem schimb. Faza e ca a acceptat cu conditia sa ii mai dau 500 euro. Hmm, de la '89 la '94 eu cred ca e un salt urias. Ca sa nu mai spun ca bate masini din anii 2000 la optzionale... Asa ca am batut palma si de-aici incepe povestea.
Este o masina superba. Mi-a mancat un an de munca si ceva din bugetul familiei...
Inca mai am de lucru la ea. Trebuie schimbate pragurile (unul e accidentat), mai trebuie incalzire in scaune ca tot zicea Paul, (climatronic am...
), cu tempomatul nu ma omor..., imi mai trebuie o pereche de faruri FK pe negru ca sa fie in ton cu semnalele si proiectoarele, si o instalatzie de xenon; distantziere la rotzi, bare stabilizatoare intre amortizoarele fatza-spate, volan de Corrado, folie neagra (autorizata...), evacuare inox completa si alte modificari la motor.
Pana acum am facut motorul integral, am cumparat anvelope TOYO noi, dupa care am avut un incident cat de cat urat in care s-a facut fatza praf. S-a spart bara, semnale si proiectoare, radiator apa si clima, masca, bandoul de sub masca si am indoit ushor capota...
Dupa doua luni de ashteptare mi-au venit toate piesele (platite de cel ce-mi lovise masina)...
Toate bune si frumoase, am vopsit botul, masina arata impecabil.
La o zi dupa ce am reparat-o am inceput sa pierd ulei de la cutia de viteze si pic-pic-pic-pic-pic, am crezut ca ajung pana acasa cu ea (desi plecasem de dimineatza cu ea asa - vina mea), si am spart cutia.
Am gasit dupa o luna la un baiat in Bucuresti, dupa ce am cautat toata tzara. Aici ii multzumesc din nou si lui BULETTT pe care l-am cam stresat cu telefoanele atunci. Eram in stare la orice ora din zi si din noapte sa plec oriunde in tzara sa o cumpar. Am fost disperat...
Una peste alta, am gasit cutia la MPA (omu' cu VW Polo VR6) caruia ii multumesc din suflet. Dupa doua saptamani de la achizitionare au reusit baietii mei sa-si faca timp la service si pentru mine si mi-au montat-o. Problema a fost ca atunci cand am spart cutia, aceasta a lovit si in placa de presiune si a trebuit sa dam iar cutia jos si sa cumpar placa.
Acum e totul ok, nu merg zi de zi cu ea, este mai mult masina de weekend si o mai scot pe strazi cand e rost de alergatura.
Interesant e faptul ca nu gaseam cutie, dar mi-am gasit buza originala de VENTO, pe care am cumparat-o...
Sper ca v-a placut povestea masinii mele si o sa incerc de-acum sa va tzin la curent cu ce vreau sa mai fac, cu filmuletze, cu intrebari si cu raspunsuri.