Da..... am facut si eu personal schimbarea asta la cateva motoare. Clientii sunt aproximativ multumiti. Deci in primul rand trebuie citita masina ta sa vezi ce tip de injectie are( marrelli sau alta) ,injectoarele trebuie luate de pe acelasi tip de injectie cu bobinele de inductie cu tot. Dupa montare se porneste motorul ( poate porni greu ) se lasa cca 5 min la ralanti, dupa care se citesc erorile ( care apar obligatoriu dupa acesta schimbare) si se reseteaza dupa caz la valoarea initiala clapeta de acceleratie, egr sau maf, lamda etc.(in cazurile cunoscute de mine cam astea au fost) . se verifica dupa o noua pornire daca acestea persista , iar, in cazul in care erorile reapar ECU trebuie "pacalit" in sensul ca se scriu ca setari de baza valorile de pe motorul de 1,6 . (In cazul intalnit de mine a fost vorba de egr) .
O sa simti dupa asta un cuplu mult mai bun si un consul cu pana la 0,5 litri mai mare . In cazul in care nu-ti convine modificarea se poate foarte usor sa se revina la piesele si setarile initiale, important este de citit si memorat setarile initiale ale ambelor masini inainte.
P.S. Nu prea stau pe mess imi petrec mai tot timpul la munca
![Confused](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_confused.gif)
bafta!