motor 1.8i 66kw
am schimbat acum cateva zile cureaua de distributie, am incercat sa pun delcoul pe semn cu pistonul 1 sus dar tot nu reusesc sa fac reglajul. chestia e ca chestia asta cu mersul neregulat il aveam si inainte dar parca nu asa pronuntat. Cat e rece merge frumos si rotund, dupa ce se incalzeste variaza ralantiul intre 500 - 1200 rot/min. asta de cateva ori dupa care isi revine merge pret de cateva secunde bine iar apoi iar scade turatia si incepe iar variatia. dar daca o accelerez si o las se intampla aceeasi chestie. In afara de asta undeva pe la 1300 rot/min intra cureaua intr-o rezonanta si face destul de urat. dupa ce trec de turatia asta dispare sunetul. Nu stiu cum lucreaza tot sistemul asta de vacumuri pt ca in momentul in care scade turatia se aude ceva de genul parca ar deschide si inchide o supapa vacumatica.
stie cineva sau are cineva o documentatie despre functionarea vacumurilor de la motor, ca am senzatia ca nu e in regula, din moment ce scot unul din furtune si nu se intampla nimic in functionarea motorului?
multumesc anticipat pt sfaturi.