Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Alte discutii Oltcit

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-09, 09:34   #1
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Cat o sa mai reziste oltcitul?

Toata lumea imi zice sa nu mai bag bani in masina ca intr-un an 2 nu o sa ne mai lase sa mai circulam cu ele.Voi ce credeti?Adica singurul lucru pentru care ne pot interzice asta sunt gazele,si sunt milioane de masini non euro si masini smechere,voi ce parere aveti?
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 09:47   #2
Dumitru Cristian
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dumitru Cristian's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 771
Member of:
[DAEWOO]
[Oltcit]
[Old School Cars]
[4Rally]
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Nimeni nu te va oprit sa mergi cu ea! Eventual o sa mareasca putin niste taxe, atat! Sti tu cum e romanu ca se pricepe la masini, fotbal, politica si femei.
__________________
Pasiunea nu are limite!
Dumitru Cristian is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 10:30   #3
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Deci ar trebui sa le dau peste nas la toti cei care zic ca in vreo 2 ani nu o sa mai vedem oltcituri prin oras.As vrea sa mai aud si alte pareri daca se poate.
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 10:30   #4
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Cum zice si Cristian...NU poate cineva sa-ti interzica sa circuli cu masina proprie...asta cat timp masina functioneaza si are toate taxele si RAR la zii!
O sa creasca taxele in asa fel incat o sa te lasi singur de oltcit...asta pentru cei slabi de inger...pentru un pasionat adevarat nu cred ca o sa fie o problema taxele marite..

PS: treaba cum ca nu vor mai circula masini non-euro a fost scoasa de ''prietenul'' nostru TARICEANU care l-as ***************** pentru a baga frica in noi si pentru a renunta de buna voie la masinile noatre...
__________________
Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 10:57   #5
Dumitru Cristian
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dumitru Cristian's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 771
Member of:
[DAEWOO]
[Oltcit]
[Old School Cars]
[4Rally]
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Pana la urma si chestia cu taxele marite cred ca e mai mult o chestie sa-i sperie pe cei "slabi de inger" ca sa le dea la fier vechi sa ia masini noi sa salveze industria auto de creiza... dar sa vedem.
Dumitru Cristian is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:02   #6
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Deci chiar nu au cum sa le scoata din uz din moment ce masina mea merge impecabil,probabil ca ei incearca sa ne intimdeze si chiar tine faza asta pentru ca eu stiu multi care si-au dus daciile si oltciturile la remat de frica lor.Dar mai este si varianta ca nu stiu cat timp o sa se mai gaseasca piese.
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:12   #7
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Daca nu ma īnsel dupa o perioada de 20 de ani, si un OLTCIT sau o DACIE pot fi īnmatriculate ca OLDTIMER / YOUNGTIMER si nu cred ca te va putea obliga cineva sa renunti la ea si daca nu este cazul de trecere la categoria OLDTIMER / YOUNGTIMER, te pui sa investesti īntr-un motor modificat sau schimbat pe EURO 4 nu vad ce probleme ai putea īntīmpina.

Aici īn DE cel putin se instaureaza tot mai mult valul RETRO CARS pe tehnica moderna cu alte cuvinte ca si cīnd ai pune pe o Dacia 1300 din anii 70, tehnica completa de Logan sau Sandero din anul 2009, pe OLTCIT tehnica unui Xara etc.
Nu stiu īn ce masura se practica treaba asta īn RO sau poate nu se va practica niciodata dar esre recomandabil din anumite puncte devedere.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:19   #8
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Cu motoru sa zicem ca nu am avea probleme..un motor reglat bine se incadreaza in normele de poluare de la RAR...am putea omologa un catalizator ceva pe ea, dam ceva bani in plus si gata(asta daca e nevoie doar)!

O problema si cea mai mare zic eu ar fii RAR-ul...multe statii RAR am vazut ca nu mai accepta masini vechi pe motive diverse...eu am fost cu oltcit-u la RAR si mi-au spus ca statia respectiva nu mai face RAR pentru masini care nu au servo-frana! ca sa pun acu o instalatie de servo pe oltcit e cam exagerat..totusi eu sper in continuare...traim in Romania orice e posibil aici
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:21   #9
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Quote:
Originally Posted by Danutz Bratosin View Post
Cu motoru sa zicem ca nu am avea probleme..un motor reglat bine se incadreaza in normele de poluare de la RAR...am putea omologa un catalizator ceva pe ea, dam ceva bani in plus si gata

O problema si cea mai mare zic eu ar fii RAR-ul...multe statii RAR am vazut ca nu mai accepta masini vechi pe motive diverse...eu am fost cu oltcit-u la RAR si mi-au spus ca statia respectiva nu mai face RAR pentru masini care nu au servo-frana! ca sa pun acu o instalatie de servo pe oltcit e cam exagerat..totusi eu sper in continuare...traim in Romania orice e posibil aici
Hääää.........????

Pai cine li so cacat pe creier celora de la RAR?
Exista Logan / Sandero din productia 2009 care n-au Servo nici la frīna si nici directie. Astea nu mai capata RAR īn Romānia?
Ia dute la RAR si īntreaba-i ce fac daca vi la RAR cu un Logan / Sandero nou care n-are SERVO la nimic. Atunci ce fac? Te trimite acasa?
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:24   #10
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Hääää.........????

Pai cine li so cacat pe creier celora de la RAR?
Exista logan / Sandero din productia 2009 care n-au Servo nici la frīna si nici directie. Astea nu mai capata RAR īn Romānia?
Este adevarat! asa mi-a spus cel care era acolo...si il cunosteam destul de bine pe om imi facusem de vre-o 3-4 ori ITP la el acolo...era de treaba si nu avea de ce sa minta!
Mi-a zis ca statia respectiva nu mai elibereaza ITP-uri pentru masini care nu au servo-frana...
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:37   #11
OltcitPower

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 565
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Danutz: pentru ca nu mai au pedometru, un aparat cu care se masoara forta de apasare a pedalei de frana, sau...DIN LENE.

CSX: pentru oldtimer...30ani de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv. Adica mai e mult si bine...

De omologat alt motor...te costa vreo 10 oltcituri(mai ales daca depaseste cu 40% puterea motorului din fabrica), plus...modificarile trebuie sa fie facute de service autorizat pentru asa ceva (adica alta avere), nu merge doar ca ti-l pui tu in curtea casei
De omologat catalizator, sau sa treci in alta norma de poluare...inca nu e legislatie in RO pentru asa ceva, mai pe romaneste...nu se poate/nu se omologheaza
OltcitPower is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 11:47   #12
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Sincer nu stiu cum sta treaba....omu era de incredere ti-am zis..nu avea de ce sa ma minta..mai fasusem ITP la el...
Daca in Craiova am vazut cativa de pe forum ca au luat ITP din PRIMA...oltcit-uri care nu credeam ca o sa-l ia nici din a 10-a incercare, cu un oltcit cat de cat funcionabil nu cred ca nu o sa-l iei...chiar si din a 2-a incercare si tot il iei!
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 12:06   #13
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Quote:
Originally Posted by OltcitPower View Post
CSX: pentru oldtimer...30ani de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv. Adica mai e mult si bine...
Īnseamna ca Romānii sīnt nebuni rau deoarece asta este o prostie.

Īn COMUNITATEA EUROPEANA un OLDIMER este recunoscut CA ATARE īn momentul cīnd a īmplinit vīrsta de 30 de ani de la data fabricatiei cu exceptiile de toleranta definite de legislatia fiecarei tari din comunitate.

Retinem DATA FABRICATIEI si NU īncetarea productiei. !

Īn GERMANIA un OLDTIMER este recunoscut CA ATARE īn momentul cīnd a īmplinit vīrsta de 20 de ani de la data fabricatiei. cu alte cuvinte eu pot AICI īn DE sa iau un OLTCIT fabricat īn 1989 si exact ANUL ASTA īn 2009 sa-l īnmatriculez ca Oldtimer si sa pun numere speciale de "H" pentru Oldtimer pe el.

cum arate numerele nemtesti cu "H" (Litera H din DREAPTA NUMARULUI represinta īnmatricularea OLDTIMER) de OLDTIMER se poate vedea pe poza cu COBRA de mai jos:

Last edited by CyberCSX; 19-04-09 at 19:56.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 12:44   #14
OltcitPower

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 565
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

misto

poate o sa se destepte si la noi astia...


cat costa inmatricularea ca oldtimer, si ce conditii trebuie indeplinite? (cat de originala trebuie sa fie?)
OltcitPower is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 12:52   #15
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Cat o sa mai reziste oltcitu

Quote:
Originally Posted by OltcitPower View Post
misto
poate o sa se destepte si la noi astia...
cat costa inmatricularea ca oldtimer, si ce conditii trebuie indeplinite? (cat de originala trebuie sa fie?)
Īnmatricularea de OLDTIMER costa exact ca la orice masina.

Masina trebuie sa:

- fie 1.1 originala asa cum a parasit fabrica FARA TUNING
- sa aiba o vechime de cel putin 20 de ani īmpliniti de la PRIMA ĪNMATRICULARE

Se primeste la ea acele numere de "H" si se plateste doar 50% din impozitul unei masini care are mai putin de 20 de ani si cu aceleasi caracteristici tehnice.

De ex. daca la o DACIA SANDERO ce are un motor de 1,4 MPI (1400 cmc) platesti 69 EURO Impozit PE AN, la o DACIA 1410 SPORT sau BERLINA ce are un motor de 1400 cmc platesti doar 69:2 = 34,5 EURO impozit PE AN si primesti numere "H" de oldtimer.

Cred ca īn RO legislatia de īnmatriculare OLDTIMER este gresit interpretata / formulata sau prost īnteleasa. Este o ABERATIE sa iei la o masina ca punt de reper data de īncheiere a fabricatiei pt. modelul respectiv deoarece īn dealungul anilor la unul si acelasi model s-au schimbat o serie de parametri tehnici si design.

Last edited by CyberCSX; 20-02-09 at 12:54.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -