este problema ta ce pui in masina ta , eu lucrez cu marcile amintite zi de zi , asa ca am mai mult habar decat ai tu 1 la mana , 2 la mana nu mai invata omul la prostii , clapeta se curata cu motorul oprit , altfel este de rau 3 la mana .......mai citeste si tu pe forumul asta , ca suntem 3-4 persoane care l-am deschis si care lucram in domeniu !
o seara placuta
salut.eu zic sa nu ne certam.oricum un mic ajutor din partea ta ar fi bun venit daca tot ai urmarit despre ce e vorba.mersi anticipat.
1.Ok ,un om "matur'' de 35 de ani care se cearta cu un pusti!2.Imi pare rau nu-mi am dat seama ca este un topic privat,nu o sa mai postez imi cer scuze!3.Si eu lucrez in domeniu,si scuza-ma daca n-am postat,nu sunt inregistrat de mult.4.Eu macar incerc sa ajut omul,tu stai si urmaresti(moderator nu esti)!5.Sper ca la 35 de ani nu o sa imi pierd vremea pe forumuri la 12 noaptea!6.Visez ,mananc si muncesc Fiat asa ca iti urez o seara buna si sa ramai cu ideea asta ca tu esti cel mai cel si ca intotdeauna ai dreptate!
1.Ok ,un om "matur'' de 35 de ani care se cearta cu un pusti!2.Imi pare rau nu-mi am dat seama ca este un topic privat,nu o sa mai postez imi cer scuze!3.Si eu lucrez in domeniu,si scuza-ma daca n-am postat,nu sunt inregistrat de mult.4.Eu macar incerc sa ajut omul,tu stai si urmaresti(moderator nu esti)!5.Sper ca la 35 de ani nu o sa imi pierd vremea pe forumuri la 12 noaptea!6.Visez ,mananc si muncesc Fiat asa ca iti urez o seara buna si sa ramai cu ideea asta ca tu esti cel mai cel si ca intotdeauna ai dreptate!
cand razi asa aiurea , dupa ce spui o gogomanie cat tine de mare , tot tu o tii pe a ta , la clapeta de admisie se curata clapeta pe exterior nu pe interior , iar ca sa stai cu motorul pornit si sa dai cu un spray INFLAMABIL nu cred ca e solutia cea mai buna , daca asta te invata la FIAT in Iasi .....SCUZA-MA CA ITI SPUN SI CU ASTA INCHEI , INCHIDETI FRATILOR SI PLECATI ACASA !!!
eu nu sunt cel mai cel , dar spre deosebire de voi pun mana si desfac singur si repar singur , nu citesc de pe alte topicuri , nu folosesc telefonul fara fir sau ce spun altii , e cu totul altceva ,
Exista vre-un orificiu prin care pot trece un cablu de alimentare pentru amplificator; de la + la baterie in habitaclu, si de acolo ma descurc ca am mai dezmembrat odata interiorul ...
Pe forumurile de afara nu am gasit nimic concret pt mk2 din pacate.
multumesc am cerut parerea voastra pt ca sunteti in tara si altfel circula stirile bune sau rele [nu era nevoie sa va contraziceti -presupun ca fiecare are dreptul sa si spuna opinia cel ce intreaba va alege si va decide ce este cel mai bine pt el ]
ideea era sa invatam ceva din pataniile sin experientekle altora
ca fapt divers-diploma de mecanic auto am si eu dar nu pot spune ca sunt expert -de aceea intreb si aleg
scuze ca mam bagat unde nu mi fierbea oala
Exista vre-un orificiu prin care pot trece un cablu de alimentare pentru amplificator; de la + la baterie in habitaclu, si de acolo ma descurc ca am mai dezmembrat odata interiorul ...
Pe forumurile de afara nu am gasit nimic concret pt mk2 din pacate.
La pasager la picioare tragi mocheta si este un dop de plastic acolo, scoti dopu si orificiul iese pe sub masina printr-un fel de brat de la suspensie, nu-ti face griji ca e imobil si nu incurca cu nimic cablul, de acolo il tragi in sus cablu la motor si e gata.
Eu asa am facut la a mea acum cateva zile cu cablu de 35mm, deci ai loc cacalau... daca vrei detalii mai multe te ajut pana joi seara, ca dupaia plec din tara
bafta
Mersi de sfat si sprijin joker am avut noroc si am gasit un orificiu cam de 1cm in diametru , langa pompa de servo frana, cam la 10 cm de locul pe unde intra cablul de la capota si cele de la panoul de sigurante. O sa postez o poza cand resuscitez calculatorul personal.
imi poate spune cineva de ce imi merge motorul la relantiu in trei pistoane? cand accelerez e ok
imi da rateuri atunci cand treapta este inferioara vitezei de rulare!ce se intampla?
treaba cu bradul de craciun am rezolvato in sfarsit -era de vina butonul de avarii avea un scurt
ai dreptate acum 2 luni am fost schimbat bujiile cu unele de la benzinarie azi am luat seturi noi bujii fise le am inlocuit o bujie era fisurata NU INLOCUITI DECAT CU ORIGINAL pt ca tot voi platiti de 2 ori culmea ca erau mai scumpe
o alta belea
langa pompa de apa este un fel de capac 5-6 cm diametru -toate motoarele il au - care este bagat prin presare din fabricatie exact in centru este fisurat si pierde apa exista vreo sansa sa poata fi reparat??????????????
am shimbat amortizoarele pe spate urmeaza maine cele pe fata
langa pompa de apa este un fel de capac 5-6 cm diametru -toate motoarele il au - care este bagat prin presare din fabricatie exact in centru este fisurat si pierde apa exista vreo sansa sa poata fi reparat??????