Chiar daca e vechi postul spun problema ,care am gasit-o eu, demontind p-acolo păe la motor m-am trezit cu un furtun in mina! Acesta era lipit cu ipsos/ciment/guma de mestecat/etc ...si infipt acolo linga senzorul de temperatura a apei ...banuiesc eu!
Deci el doar picura sau pierdea apa p-acolo iar motorul fiind cald o evapora astfel incit nu vezi picaturi sau lac jos!
Am gasit un stut cu un filet bun si am scapat .
Dar deatunci de cind am scos mufele de pe clapeta si scos si priza principala din ecu acum sta turata si ingina la 1500 de turatii! Altadata se tureaza si peste 3000,oare ce ce stie cineva ce n-oi fi pus bine sau ,sau trebuie resetat calculatorul?
Una din mufele alea actuatoare sau ce sunt de pe clapăeta am vazut ca nu /parca nu ar fi de-acolo pentru ca nu stupa toata gaura aia asa cum astupa cealalta!
Becu de injector acum sta aprins dar tot in perioada asta am agitat un furtun in rezervor sa scot benzina intr-o sticla ...pai era plina de mizerie benzina!sa fie dibn asta? Rezervorul se poate curati?
multumesc anticipat ,rog mult un raspuns sau mai multe!