Ridici masina pe o capra mai inalta si te apuci de treaba:
deasupra :
dai bateri jods
dai radiatorul de apa ai 2 surubele de m6
desfaci teava de recirculare a apei care este prinsa pe cutie 2 suruburi de m8
desfaci cele 2 suruburi din partea de sus al motorului de m10
desfaci si electromotorul 2 suruburi m8, cablu de cilometraj
dedesupt:
desfaci planetarele ambele parti
desfaci bara stabilizatoare (nu ai loc sa scoti cutia)
desfaci cele doua laterale ale motorului 2 ruruburi
desfaci tabliata dintre motor si cutie 3 suruburi m6
desfaci timoneria ,bieleta anti rasturnare a motorulu(tamponul de pe mijloku motorunui)
desfaci tanponul cutie
tragi cutia afara si demontezi nesimtitu de ambreiaj afara
ps: chei: 10,12,14,30,17, astea iti trebuie spor la treaba
daca erai din buc te invitam la mn la atelier preturi de criza