Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 19-06-13, 22:18   #1
CostyB

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 14
Default Se tureaza prea tare cand o pornesc

de la un timp , mereu cand pornesc masina (cielo 1.5 8v) se tureaza pana la 2000 de turatii si sta asa 4-5-6 secunde si apoi isi revine la normal 1000 ture.. chiar daca il opresc si il pornesc din nou tot asa face.De ce face asa ?
CostyB is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 07:59   #2
piratu64

Stage 1
 
Join Date: May 2013
Posts: 16
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

S-ar putea sa trebuiasca curatata clapeta de acceleratie. demonteaza cu grija si curata cu un spray de contacte electrice
piratu64 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 23:03   #3
CostyB

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 14
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

ce treaba ar avea clapeta ?
CostyB is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 08:58   #4
piratu64

Stage 1
 
Join Date: May 2013
Posts: 16
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

daca are mizerie,nu inchide bine aerul si ramane turata,nu e greu de facut curatarea
piratu64 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 21:26   #5
CostyB

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 14
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

pai da , dar isi revine la normal pe urma nu ramane asa mereu turata.
CostyB is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 11:15   #6
CalibraBrasov

Stage 3
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 154
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Salut.Aceiasi problema am avut-o si eu , la fel imi facea , incearca sa cureti motorasul de relanti (i.a.c) , cel care este montat pe clapeta de acceleratie.
CalibraBrasov is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 15:10   #7
B53UMI

Stage 3
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 145
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Pentru precizare: Cand se recomanda curatarea clapetei se intelege ca se va interveni asupra intregului corp adica se va include in concept si IAC-ul si canalul sau (care se afla in acelasi ansamblu).
B53UMI is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 15:22   #8
CalibraBrasov

Stage 3
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 154
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Quote:
Originally Posted by B53UMI View Post
Pentru precizare: Cand se recomanda curatarea clapetei se intelege ca se va interveni asupra intregului corp adica se va include in concept si IAC-ul si canalul sau (care se afla in acelasi ansamblu).
Asta e o precizare la ceea ce am scris eu , sa inteleg ??Era oarecum logic , ca daca tot demonteaza clapeta sa curete si acel motoras. Eu i-am zis sa curete doar I.A.C-ul nicidecum TOATA CLAPETA . Din cate imi dau seama nu se pricepe omul si poate nu stie ce e acela I.A.C si unde se afla montat (nu toti sunt mecanici ca dvs ), la fiecare colt de strada exista , cate un asa zis ''mecanic''.
__________________
Seat ibiza 1.2
CalibraBrasov is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 19:36   #9
B53UMI

Stage 3
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 145
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Precizarea am facut-o pentru el si pentru altii care, exact asa cum ai mentionat, uita de acest "amanunt" care este IAC-ul si isi irosesc resursele si timpul casunandu-le imediat pe biata clapeta, neobservand cateodata, chiar si dupa atata munca unde era util cu adevarat sa intervina de la inceput.
B53UMI is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 22:06   #10
CostyB

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 14
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

am dat iac-ul jos , lam curatat , lam bagat la loc si se tura ca nebuna la 4000rpm.....am facut un fel de resetare din cate am vazut pe net( am pus contactul, am scos mufa iac, am luat contactul, am pus mufa, am scos borna la baterie 30 min , am pus-o la loc si cand am pornit se tura pana la 2500--3000 5-10 sec si apoi cobora la 1200 si asa ramanea.ce ii mai fac?.
CostyB is offline   Reply With Quote
Old 03-07-13, 17:10   #11
cielo_LYY

Stage 5
 
cielo_LYY's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 519
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Quote:
Originally Posted by CostyB View Post
am dat iac-ul jos , lam curatat , lam bagat la loc si se tura ca nebuna la 4000rpm.....am facut un fel de resetare din cate am vazut pe net( am pus contactul, am scos mufa iac, am luat contactul, am pus mufa, am scos borna la baterie 30 min , am pus-o la loc si cand am pornit se tura pana la 2500--3000 5-10 sec si apoi cobora la 1200 si asa ramanea.ce ii mai fac?.
in loc sa te duci la un service autorizat recomandat de mai multi de la tine din oras mai bine apleaca urechea la toti de pe forum ca poate pana la urma o repari cu 2l de benzina si un chibrit
__________________
In zilele noastre, pietonii sunt de doua categorii: rapizi si accidentati.
cielo_LYY is offline   Reply With Quote
Old 03-07-13, 22:04   #12
CostyB

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 14
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

daca vroaim sa bag bani in ea si era o masina mai de toate zilele ma duceam si la service, dar e o harsie de cielo pe care o folosesc sa trag barca cu ea sa ma duc la pescuit si sa car cartofi si ceapa si etc la piata. ma oftica simplul fapt ca vreau sa plec dimineata cu ea si trezesc toti vecini cand o pornesc si pe langa asta mai consuma si 2 galeti de benzina daca se tot tureaza asa mereu.

ma duc la service si imi cere sute de lei pt manopera si piese si etc de nu face masina.cati bani dau la service si cat iau la ea la remat imi cumpar alta pe care sa o hartanesc si nu mai ma complic.
CostyB is offline   Reply With Quote
Old 04-07-13, 10:29   #13
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Ai curatat si locasul IAC-ului din admisie? Mizerie multa se aduna si acolo si tine IAC-ul usor deschis, automat sta mai turata. Ideal ar fi sa demontezi corpul clapetei de acceleratie de tot (nu desface si banutul din interior, e f greu sa-l mai pozitionezi perfect) si sa-l cureti bine... spray de curatare carburatoare, spray de curatare frane sau, cel mai bine, zic eu, Decarburol si o periuta/pensula.
O alta posibilitate este sa traga aer fals pe un vacuum. Tot pe admisie, pe unde e si IAC-ul, ai mai multe furtunase si T-uri de plastic. Verifica-le sa nu fie crapate, largite, sa nu traga aer fals. Eu am cumparat furtun transparent siliconat, de la Dedeman (au si la Hornbach, Bricostore, magazine cu materiale de constructii)... am luat vreo 3 diametre, ca nu stiam exact ce-mi trebuie, e 3-4 lei/m, am inlocuit furtunele vechi si crapate de vacuum si, la imbinari, am pus mastic rosu, sa etansez perfect.
Nu cred ca e o problema grava, probabil ca e ceva simplu... dar mai greu de depistat.
Ai umblat cumva la surubul "de ralanti", cel care opreste rotita clapetei de acceleratie?
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 04-07-13, 15:28   #14
B53UMI

Stage 3
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 145
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Pe undeva (prin forumurile de specialitate), un coleg "patit" a descoperit un loc mai putin obisnuit pe unde tragea aer fals: o mica bucata din garnitura de etansare a galeriei de admisie cu chiulasa (probabil de la un rateu mai puternic).
B53UMI is offline   Reply With Quote
Old 04-07-13, 22:18   #15
CostyB

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 14
Default Re: Se tureaza prea tare cand o pornesc

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Ai curatat si locasul IAC-ului din admisie? Mizerie multa se aduna si acolo si tine IAC-ul usor deschis, automat sta mai turata. Ideal ar fi sa demontezi corpul clapetei de acceleratie de tot (nu desface si banutul din interior, e f greu sa-l mai pozitionezi perfect) si sa-l cureti bine... spray de curatare carburatoare, spray de curatare frane sau, cel mai bine, zic eu, Decarburol si o periuta/pensula.
O alta posibilitate este sa traga aer fals pe un vacuum. Tot pe admisie, pe unde e si IAC-ul, ai mai multe furtunase si T-uri de plastic. Verifica-le sa nu fie crapate, largite, sa nu traga aer fals. Eu am cumparat furtun transparent siliconat, de la Dedeman (au si la Hornbach, Bricostore, magazine cu materiale de constructii)... am luat vreo 3 diametre, ca nu stiam exact ce-mi trebuie, e 3-4 lei/m, am inlocuit furtunele vechi si crapate de vacuum si, la imbinari, am pus mastic rosu, sa etansez perfect.
Nu cred ca e o problema grava, probabil ca e ceva simplu... dar mai greu de depistat.
Ai umblat cumva la surubul "de ralanti", cel care opreste rotita clapetei de acceleratie?
Am desfacut corpul clapetei de galerie si am curatat toata clapeta si tot corpul cu motorina pentru ca era negru parca era evacuare si era si un fel de ulei pe iac, lam curatat cu punsula si motorina . le-am pus la loc si facea la fel chiar mai rau , adica se tura pana la 2500 2-3 secunde si statea la relanti , dar eu am uitat sa va spun dar cand am dat corpul clapetei jos aveam lipsa o bucata de garnitura de 2-3 cm. Din cauza ca trage aer fals pe acolo sa se tureze asa tare?

din corpul clapetei iese pe jos un fel de orificiu, teava mica si neagra care are un dop de cauciuc si prin spate, adica pe acolo pe unde intra furtunasele alea de vacuum am tot o teava deaia mica neagra goala pe care daca o astup mai scade cu 100 turatiile.

Umblase cineva la iac din nou, a apasat pe el a mai tras si imi pornea excelent de bine decat ca statea turata la 1100 1200, dar a doua zi dupa ce am accelerato umpic mai tare pe loc iar facea figuri..


Quote:
Originally Posted by B53UMI View Post
Pe undeva (prin forumurile de specialitate), un coleg "patit" a descoperit un loc mai putin obisnuit pe unde tragea aer fals: o mica bucata din garnitura de etansare a galeriei de admisie cu chiulasa (probabil de la un rateu mai puternic).
cam cat sa coste o garnitura de clapeta si une de galerie?
CostyB is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -