Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-11, 09:01   #1
AdrianSB

Stage 5
 
AdrianSB's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 573
Member of:
[DAEWOO]
Default O nedumerire Cielo

Am observat zilele trecute la al meu cielo 1,5 8v OHC , cu motorul pornit , lasat pe liber daca virez stg. sau dr. maxim imi scad turele pana in jur de 600 , iar in alte momente cresc pana la 1000 . Tin sa precizez ca este reglat sa stea la 800 de ture la relantiu .
Este ceva normal sau am o problema pe undeva ?
__________________
• Cea mai mare plăcere în viaţă e să faci lucrurile despre care oamenii spun că nu ai voie să le faci
AdrianSB is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 10:18   #2
Dumitru Cristian
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dumitru Cristian's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 771
Member of:
[DAEWOO]
[Oltcit]
[Old School Cars]
[4Rally]
Default Re: O nedumerire Cielo

Asta se intampla din cauza servo-directiei care merge poate cam greu... motorul incearca sa compenseze acea lipsa de putere... si din cauza asta cand lasi volanul creste in ture, dupa care sta putin acolo si revine la ralanti. ralantiul trebuie sa stea la 850 mi se pare..
__________________
Pasiunea nu are limite!
Dumitru Cristian is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 12:53   #3
turmentatu

Stage 4
 
turmentatu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 270
Default Re: O nedumerire Cielo

Quote:
Originally Posted by AdrianSB View Post
Am observat zilele trecute la al meu cielo 1,5 8v OHC , cu motorul pornit , lasat pe liber daca virez stg. sau dr. maxim imi scad turele pana in jur de 600 , iar in alte momente cresc pana la 1000 . Tin sa precizez ca este reglat sa stea la 800 de ture la relantiu .
Este ceva normal sau am o problema pe undeva ?
nu prea.
1: regulator relanti (poate are alta denumire la daewoo, nu o mai tin minte)
2: poate si alternatorul.(daca bagi alti consumatori:faruri, ac, si scade turatia, alternator 100% )
__________________
Invart volan de Dacia pe BMW
turmentatu is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 13:20   #4
ghery18

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 43
Default Re: O nedumerire Cielo

Asa se intampla si la mine la espero.De 2 ani.A fost schimbat si alternatorul dar tot asa face.
ghery18 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 14:08   #5
Stopernew

Stock
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1
Default Re: O nedumerire Cielo

Quote:
Originally Posted by AdrianSB View Post
Am observat zilele trecute la al meu cielo 1,5 8v OHC , cu motorul pornit , lasat pe liber daca virez stg. sau dr. maxim imi scad turele pana in jur de 600 , iar in alte momente cresc pana la 1000 . Tin sa precizez ca este reglat sa stea la 800 de ture la relantiu .
Este ceva normal sau am o problema pe undeva ?
Incercati sa curatati iac-ul, sau eventual sa-l schimbati daca nu mai lucreaza bine. Eu am avut aceaiasi problema, si n-am schimbat nimic altceva decat iac-ul si am reglat putin delcoul si de atunci nici o problema.
Sper ca asta sa fie rezolvarea.
Stopernew is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 21:47   #6
AdrianSB

Stage 5
 
AdrianSB's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 573
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: O nedumerire Cielo

De la alternator sigur nu este . Sambata o sa dau IAC-ul jos sa il curat , sper sa fie aia problema.
AdrianSB is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 22:00   #7
Stefy88

Stage 5
 
Stefy88's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 338
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: O nedumerire Cielo

Quote:
Originally Posted by AdrianSB View Post
Am observat zilele trecute la al meu cielo 1,5 8v OHC , cu motorul pornit , lasat pe liber daca virez stg. sau dr. maxim imi scad turele pana in jur de 600 , iar in alte momente cresc pana la 1000 . Tin sa precizez ca este reglat sa stea la 800 de ture la relantiu .
Este ceva normal sau am o problema pe undeva ?
nu te mai panica degeaba...este ceva normal...daca ai fluctuatii de ralanti doar la cursa maxima stanga/dreapta este ceva normal, cam toate masinile cu servodirectie fac asa si este normal...pompa de la servo-directie simte ca este nevoie de un debit mai mare de lichid de servo si baga mai mult...fiind acctionata de motor este normal sa fluctueze un pic ralantiul, pentru ca motorul in momentul respectiv "trage in greu" sa zic asa...nu are nici in clin, nici in maneca cu IAC-ul sau alternatoru...

numai bine!
__________________
Nubira II 1.6 16V ......Masina mea...https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...97-nubira.html
Stefy88 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 14:22   #8
turmentatu

Stage 4
 
turmentatu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 270
Default Re: O nedumerire Cielo

Quote:
Originally Posted by Stefy88 View Post
...nu are nici in clin, nici in maneca cu IAC-ul sau alternatoru...

numai bine!
pe bune?
si de unde diferenta asa de mare? tie ti se pare normal sa aibe turatie ralanti 1000 ture?

poate la sub -7 grade sa porneasca asa, dar cand sa bagi un consumator (incluziv cand tragi de volan stanga/dreapta) si sa faca asa NU ESTE NORMAL.
daca zicea ca ii creste /scade putin turatia (maxim 100 ture este normal), sau abia sesizeasa turazia motorului (audio, nu vizual) atunci era normal.


repet: daca aprinzi faruri, ac, deschizi geam electric si scadeturatia, este alternatorul.
daca ati invatat mecanica din auzite, inainte sa postati o prostie mai intrebatil si pe "goagal"
turmentatu is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 23:34   #9
Stefy88

Stage 5
 
Stefy88's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 338
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: O nedumerire Cielo

Quote:
Originally Posted by turmentatu View Post
pe bune?
si de unde diferenta asa de mare? tie ti se pare normal sa aibe turatie ralanti 1000 ture?

poate la sub -7 grade sa porneasca asa, dar cand sa bagi un consumator (incluziv cand tragi de volan stanga/dreapta) si sa faca asa NU ESTE NORMAL.
daca zicea ca ii creste /scade putin turatia (maxim 100 ture este normal), sau abia sesizeasa turazia motorului (audio, nu vizual) atunci era normal.


repet: daca aprinzi faruri, ac, deschizi geam electric si scadeturatia, este alternatorul.
daca ati invatat mecanica din auzite, inainte sa postati o prostie mai intrebatil si pe "goagal"
PE BUNE!!!

nu am invatat mecanica pe goagle...si nici din auzite...mai documenteaza-te tu te rog...si apoi vino cu argumente de genul daca aprinzi farurile si scade ralantiul este alternatorul...nu o zic cu rautate...dar sincer...ma faci sa rad,
este normal ca atunci cand este un consumator mai mare ralantiu are o mica variatie, uneori nesemnificativa...poate nici 100rpm...nu stiu ce masina ai tu si daca stii prea bine si la daewoo...poate m-am exprimt eu prost cand am zis majoritatea masinilor si ma corectez si zic doar anumite masini...

am acele fluctuatii de ralantii la masina mea de noua, daca iau maxim dreapta/stanga de volan, insa 1-2 sec max exista variatia asta de ralantii...scade-creste(asta inseamna ca este alternatorul dus???)

aaa...daca pornesti AC este normal sa ai o fluctuatie de ralanti atat la pornire cat si la oprire? din cate stiu eu este...presupun ca la tine este tot alternatorul de vina bata-l-ar focul!

numai bine!
Stefy88 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 08:02   #10
turmentatu

Stage 4
 
turmentatu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 270
Default Re: O nedumerire Cielo

nu am zis ca nu este normal o fluctuatie de ralanti cand bagi consumatori, dar nici sa scada la 600 rpm. incepand de la cielo sistemul alternatorului este putin mai complicat, NU ii da voie sa scada turatia atat de mult.

spre ex: daca ii dai drumul la ac pe loc, o sa scada turatia max 1-2 sec, apoi o sa creasca inapoi la 800 daca nu mai mult. asta pt. ca sa compenseze lipsa de putere pe care o "papa"ac-ul.
nu este normal sa scada turatia si sa ramana asa. mai ales ca initiatorul topicului spune ca ii creste si pana la 1000 ture.
la mine, daca ii dau drumul la clima ramane turatia la 800. daca ii dau drumul la max. creste "oleaca" la 900 rpm.


le: pt initiator: verifica cat iti incarca alternatorul la ralanti si in turatie. apoi posteaza aici.
in princiiu trebuie sa ai 14.XX v la ralanti. cu consumatori nu ar trebui sa scada sub 14.
apropo, bateria in ce stare se alfa?

toate cele bune!

Last edited by turmentatu; 29-03-11 at 08:10.
turmentatu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-11, 15:46   #11
03ZLR
Daewoo Driver

Stage 3
 
03ZLR's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 125
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: O nedumerire Cielo

Al meu cielo a avut o perioada in care daca viram maxim si franam in acelasi timp mai puternic se oprea motorul!Sincer nu stiu de la ce a fost fiinca au fost schimbate mai multe piese la ea intre timp dar acu nu mai face!Fluctuatii ale relatiului are si acum cand virez maxim!Cred ca este o buba a lor...
__________________
"Cel mai sigur dispozitiv de siguranta al unei masini este o oglinda retrovizoare cu un politist in ea."
Dudley Moore
03ZLR is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 06:38   #12
AdrianSB

Stage 5
 
AdrianSB's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 573
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: O nedumerire Cielo

@ turmentatu , bateria este noua , cand i-am facut garantia (acum o luna) mi-a verificat tensiunea si a spus ca este in regula , nu mai stiu exact cat era . am curatat iac-ul dar problema persista.
AdrianSB is offline   Reply With Quote
Old 06-04-11, 08:14   #13
Stefy88

Stage 5
 
Stefy88's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 338
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: O nedumerire Cielo

Quote:
Originally Posted by AdrianSB View Post
@ turmentatu , bateria este noua , cand i-am facut garantia (acum o luna) mi-a verificat tensiunea si a spus ca este in regula , nu mai stiu exact cat era . am curatat iac-ul dar problema persista.
daca ai acele fluctuatii doar la capat de cursa...nu-i nimic...e normal sa fie o fluctuatie....urca si scade,daca nu-ti moare motorul nu e nimic grav...

nu are treaba bateria si alternatorul cu ralantiul...

bafta si numai bine!
Stefy88 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-11, 08:28   #14
Defined_Art

Stage 2
 
Defined_Art's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 26
Default Re: O nedumerire Cielo

Sa-mi spun si Yo`oful ... Si mie imi face lafel la un Cielo din 96 ... cand virez total stanga sau dreapta (fara ca masina sa fie pusa in miscare)... se aude si un fel de scartait pe sub capota, iar turatiile scad o idee, dar asa mi-au spus si mie mecanicii care i-am intrebat : La masinile cu servo e cam normal sa se intample asta ... Si imi aduc aminte ca o data eram sofer pe un Peugeot Boxer 2.0 TDi si facea lafel deci nu asta e chestia stresanta. Problema mea e ca atunci cand stationez cu motorul pornit, si aprind luminile (doar farurile) licare foarte putin sesizabil : lumina farurilor, bordului, si ceasului; iar turatiile motorului au variatii mici in paralel cu licarirea luminii sesizabile doar auditiv, fara a misca indicatorul turometrului. In schimb pot sa dau drumu la muzica, sa aprind lumina de sus din pavilion, avarii, stop pe frana ? orice ... Nu face asa numai cand aprind farurile ... Ce sa fie ? Bateria are cam 2 ani ... sa fie alternatorul sau ce ?

Last edited by Defined_Art; 13-04-11 at 08:31.
Defined_Art is offline   Reply With Quote
Old 13-04-11, 08:33   #15
turmentatu

Stage 4
 
turmentatu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 270
Default Re: O nedumerire Cielo

pai la tine fluctuatiile sunt cam mici fata de a colegului.
poti verifica alternatorul dar la tine poate sa fie ok.
totusi, o fluctuatie de 200 rpm nu este normal. dar fiecare cu parerile lui.
bafta!
turmentatu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -